sobota 26. října 2013

Koktejl pro dětičky i dospěláky ...


Všechny Vás velmi zdravím
Dnes jsem si pro vás připravila
příspěvek z kuchyně.
Uděláme si spolu

Mléčný banánový koktejl s Ovomaltinou



Je to opět jeden z mých oblíbených Nigelliných receptů (trošku poupravený dle mého)

Co budeme potřebovat :
1 banán rozkrájený na 4 díly
 (v létě si ho můžete nechat zmrazit, je to pak ledově osvěžující)
150 ml mléka
1 PL medu
4 ČL Ovomaltiny
na špičku nože dužiny vanilkového lusku




Všechny přísady dáme do mixéru a rozšleháme.
Přelijeme nápoj do krásné vysoké sklenice 
vypijeme ho dřív
 než ráno odejdeme ven z domu anebo kdykoliv během dne,
kdy na něj dostaneme chuť.
Pro ty z Vás, kteří neznají Ovomaltinu, prozradím,
že je to práškový sladový nápoj s mnoha vitamíny.
Já ho kupuji v Intersparu nebo v DM drogerii.


Něco sladkého jsem dnes i upekla...
oblíbené kynuté šneky...
dnes s krájenými jablíčky




Přeji Vám všem krásný sobotní podvečer !

Jo a mimo jiné...makronky se mnou žádný zázrak neprovedly,
takže jsem zůstala taková, jako před jejich ochutnáním☺☺☺


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

12 komentářů:

  1. velmi krásně nafoceno, Ovolmaltinu neznám, ale asi vyzkouším :-) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. No mňam teda... díky za další príma recept... Ovomaltine je u nás v DM stále nedostatkovým zbožím, jak jí dostanou, je hnezd pryč... zkusím ještě ten Spar, snad budu mít štěstí... krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ovomaltinu neznám,ale hned jak se stavím v drogerii,pozeptám se,vitamínů není nikdy dost.Šneky taky dělám,ale se skořící,s ořechy,ale jablíčka mě nenapadly a tak děkuji za tip.Martinko,přeji krásné ještě další dva dny volna.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti opäť jedna maškrta. Vyzerá to výborne, Ovomaltinu nepoznám a tak určite vyskúšame. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to je nádhera ... vypadá to přímo božsky, takže díky za tip a určitě vyzkouším. Přeji krásný prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,
    to je mňamka!!! Vypadá to lákavě a šnečka s jablíčky- toho bych si dala!!! :o))
    Děkuji za lahodný tip a přeji krásné volno.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ovomaltinu nepoznám a obávam sa, že u nás v DM-ke ju asi nezoženiem :( ale banánový koktejl s jablkovými "slimákmi" by som si dala :) Krásny víkend.
    Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, ty mi děláš chutě v tuto pozdní hodinu! Banánový koktejl já ráda ... a jablíčkové šneky budu muset brzičko upéct! Krásné dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  9. MARTINKO,
    TAK TO JE MŇAMKA !!
    JÁ NA KOKTEJLY NEJSEM,
    ALE TEN ŠNEK BYCH SI DALA.

    PĚKNÉ PODZIMNÍ DNY :-)) DENISA

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, rozšířila si mi obzory, děkuji. Koktail vypadá výborně a šnečci taky.
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko,
    to je zase dobrot!
    Máš pravdu , nějak ten čas letí stále rychleji ;-)
    Díky moc za komentík a přeji ti krásný listopadový víkend!

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...