úterý 8. října 2013

Lucerny na větvích


Krásný úterní večer milé dámy.
Od neděle upravuji venkovní vstupní prostor
našeho domku.
Přinesla jsem si vysoké březové větve
a na ně jsem navěsila lucerničky a
 ptačí budky různých tvarů.



Také jsem upravovala můj tzv. "krámeček"
Ladila jsem ho hodně podzimně 
skoro až zimně...řekla bych


Určitě jste si všimli,
že malá jablíčková pláňata jsem použila k dekoraci srdíčka.
Původně jsem je chtěla použít na věneček,
ale Marki mě předběhla ☺
tak jsem musela vymyslet něco jiného.




Velké smrkové a borovicové větve mám pro podzimně-zimní dekoraci také moc ráda.





A teď už Vám děvčátka posílám hřejivé světýlko na dobrou noc



Mějte všechny prima středu
 i
 celý zbytek pracovního týdne.




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

18 komentářů:

  1. No to je nádhera!!! Moc krásně ladíš do podzimu, jablíčkám to na srdíčku moc sluší. Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Marťo, máte doma moc krásnou podzimní dekoraci. A za ta jablíčka šla bych světa kraj :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je paráda, máš nádhernou výzdobu. Škoda že nemám kam bych takovou nádheru dala, do paneláku se mi to nikam nevejde. Lucernu mám v hnědé barvě a je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, to je tedy nádhera! Tvůj lucernový strom je úžasný a krámeček si nejen krásně pojmenovala, ale i nazdobila! Kouzelné!
    Posílám přání pohodového večera,pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, nádherná výzdoba, srdiečko s plánkami je nádherné a lucerničky musia byť krásne, keď sa rozžiaria. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, máš moc krásně podzimně nazdobeno! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Marti,moc se mi tvoje podzimní dekorování líbí!
    Je to vážně moc hezké a vstupní prostory domečku jsi vyšperkovala úžasně.
    Líbí se mi jak lucerničky,tak i to překrásné srdíčko!

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, výzdoba úplně láká jít k vám na návštěvu :o), moc hezké. Mám ráda tyhle přírodniny všeho druhu, je to opravdu nádhera. Váš domeček musí vypadat kouzelně. Díky za inspirace.Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, moc hezky jsi si to nazdobila. Jablíčkové srdíčko je krásné a ten lucerničkový strom je kouzelný.
    Krásné podzimní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Krásna výzdoba,to srdiečko vyzerá parádne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Martinko....hned bych do tvého krásně nazdobeného " krámečku " přišla....máš to opravdu nádherné,úplně všechno...lucerničky ,srdíčko.....
    pa,pa...Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, to je fakt moc nádherné, taková krásná výzdoba. No my moc dvorek upravovat nemůžeme, kopeme teď kanalizaci, takže všude hromady betonu, všechno je bílé od řezání betonu, prostě hrůza ... Ale ty lampičky ve vchodu jsou úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, vymyslela jsi to nádherně .... tomu srdíčkovému věnečku ty jablíčka moc sluší .... Marki

    PS. ten lucerničkový strom je nádherný !!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná dekorace, hřejivá...Srdíčko vyvolává pocit bezpečného domova... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko,
    krásně podzimně ladíš výzdobu okolo domečku :-)
    Moc se mi líbí strom s lucerničkami !
    Prosím tě, co je to za druh a kde se dá koupit ? ;-)
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  16. Opravdu nádherné!Moc děkuji za inspiraci.Krásný den pa Věra

    OdpovědětVymazat
  17. Marti, to srdíčko je prostě úžasné, na to se nedá říct nic jiného než "ach" :-) :-)
    Hezký podzimní den přeje V.

    OdpovědětVymazat
  18. Martinko moc hezka sis vyzdobila svůj krámek,nejvíce se mi líbí to jablíčkové srdíčko.Krásné dny přeje Luďka.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...