pátek 4. října 2013

Krásné podzimní "KOPRETINY" ...


Ahoj děvčátka...

I říjen má své barvy ...
...například sytou pink růžovou, kterou najdeme
na malinkých astřičkách 
HVĚZDNICÍCH


Líbí se mi na nich právě to, 
že i když už je zahrádka téměř připravená k odpočinku,
tak trsy těchto kytiček jsou v plném květu.
To je přeci úžasné...příroda je úžasná.






Další úžasnou přírodninou jsou mini pláňata...
Už mám s nimi naplánovaný další podzimní počin ☺




Dnes už máme za sebou úklid zahrady,
stříhali jsme rozrostlé psí víno
a suché větve u borovic,
atd. ... atd. ... atd.
Za chvíli nás čeká oslava narozenin švagrové, tak se jdu hodit trošku do gala ☺

Děvčátka...přeji Vám všem prima víkendové dny,
snad bude takové sluníčko
jako dnes.
I když ta rána a večery...brrrrr...už jsou hodně mrazivé.




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

16 komentářů:

  1. Martinko,
    krásné "podzimní" fotky ..... ty "čertovské jablíčka" jsou super, já z nich dělám každý rok věneček .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markinko...zdravím tě,
      chtěla jsem udělat jablíčkový věneček, ale tys mě předběhla, tak zkusím vymyslet něco jiného ☺
      Pa pa Martina

      Vymazat
  2. krásne kvietky ....a jabĺčka malinké mám aj ja.....niečo tiež vytvorím

    OdpovědětVymazat
  3. Marti,astry jsou krásná podzimní kvítka....a tahle mini jablíčka na věneček jak dělaná:-)
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško...zdravím, máš pravdu...astry jsou pěkné.
      Měj se hezky, pa Martina

      Vymazat
  4. MARTI, KRÁSNÉ FOTEČKY.
    PODZIM JE KOUZELNÝ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKENDÍK.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Moc moc hezke ,chtela bych se zeptat z jakeho kere jsou ty bile bobule.Na jednom blogu jsem vydela propojena jablka a z nich udelany venec ,vypadalo to moc hezky.Jsem zvedava co vytvoris z tech mini planat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Elli...děkuji ti za tvou milou návštěvu u mě na blogu.
      Bobulky jsou ze svídy.
      Měj se moc prima, pa pa Martina

      Vymazat
  6. Martinko, krásně podzimně je u Vás! Hvězdníky mám také moc rád, krásně rozzáří každé zákoutí...
    Hezký víkend, Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Marti nádherné fotky!Moc zdravím a těším se na příště.Pa věra

    OdpovědětVymazat
  8. Astřičky miluju, jsou to sice už jasní poslové podzimu, ale krásně rozsvítí a rozveselí usínající a smutnou podzimní zahrádku. Krásnou oslavu, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Martí, máte u vás krásný ten podzim. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, máš moc krásnou barvu těch asrtřiček, já mám jen fialové a moc se mi nelíbí...Ale brzy rozkvetou takové bílé nizoučké chryzantémy a na ty se moc těším. A taky na tvůj jablíčkový projekt!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko!!
    Krásné podzimní přírodniny!! Tvoje astřičky mají krásnou barvu.
    A mini pláňata- jak jsi malá jablíčka nazvala, tak ty u mne letos vedou!!♥
    Krásný nový týden s podzimním sluníčkem!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...