neděle 13. října 2013

5 DOMEČKŮ ... 5 CHALOUPEK = 1 GIRLANDA


Krásné, dnes konečně sluníčkové, odpoledne.
S dnešní lepší náladou a zmírněnými bolestmi
 se u mě dostavil nutkavý pocit
něco hezkého si uháčkovat.
V počítači mám složku "Inspirativní fotky"...
je tam toho uloženo na několik životů, kdybych tedy chtěla všechno zrealizovat ☺
ale na něco se přeci jen času dostane dříve.
No a dnes jsou to háčkované domečky
nebo chaloupky, chcete-li.




Celkem jsem uháčkovala  5 domečků
a ty spojila řetízkem v malou girlandičku.




Chaloupky jsou úplně jednoduché,
nepotřebovala jsem ani žádný návod, 
zkoušela jsem to jen odkoukat z fotky
a myslím, že se to docela povedlo.
Samozřejmě, že by to mohlo být dokonalejší...
no ale nejsem stroj, takže každý domeček je originál.






Dneska konečně i u nás alespoň na chvilinku vykouklo
Včera to byl jen déšť a mlha ... a to se mi tedy nelíbilo




Děvčátka...přeji Vám hezké nedělní odpoledne
i
následující pracovní týden.
Mějte se moc prima !





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

20 komentářů:

  1. Martinko,moc tě zdravím.Jak já se vždy u tebe tak krásně kochám.Opět krásné tvoření a ty fotky..to je NÁDHERA!!Přeji ti pěkné odpoledne..posílám pohlazení.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní domečky !!!! Ale já musím napřed dodělat polštářek a teprve potom můžu začít dělat něco jiného. Já jak to odložím tak se k tomu potom špatně vracím. znám se

    OdpovědětVymazat
  3. to je paráda. Opravdu inspirativní Martino, asi ti to taky odkoukám.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná girlanda. :-) Už to na mě působí trochu vánočně. I když vlastně nevím proč? Já dnes konečně doháčkovala zimní čepičky raráškům. zítra je nafotím a vložím. A jak jinak, pustím se do dalšího projektíku. Přeji krásný týden. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. To je prima inšpirácia. Ja ich mám v počítači tiež uložených kopec, ale času je naozaj málo. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Martí, krásný nápad na domečkový řetěz.....vypadá to moc pěkně. Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Joj, to jsou krásné domečky, takové neokoukané. Príma nápad, děkuji a přeji hezké dny :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Piękna domkowa girlanda !!! Udanego tygodnia i dużo słoneczka :)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, to jsou moc krásné domečky a udělat z nich girlandu byl super nápad. A ještě k tomu jsi je krásně nafotila. Jsi opravdu moc a moc šikovná. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  10. Domečku, domečku, kdo v tobě přebývá :-) Jak z pohádky :-) Úplně si je dovedu představit na vánočním stromečku, Hezký večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, parádní domečky .... můj favorit je ten zelený !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Martinka, ako stavbyvedúca si úžasná, máš krásnu háčkovanú zástavbu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Marti krásná domečková girlanda.Radka

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, jsou fakt parádní, nádherně vyfocené! Musím se smát, jak nám myšlenky jdou podobným směrem -.už delší dobu mám v hlavě maličko jiné, ale taky domečky :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Martinka tie su uzasne :) Krasne oktobrove dni prajem... Mira...

    OdpovědětVymazat
  16. Marti to je ale krásný nápad :o) vypadá to fakt skvěle... Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...