neděle 16. října 2016

Návod na háčkované dýně


Příjemný dobrý den vám všem.


Spousta čtenářek se mě ptá, jak na háčkované podzimní dýňky ... potřebovaly by prý podrobnější návod.
No tak dneska jsem tady s foto návodem, jak si plody podzimu jednoduše uháčkovat.


1. Uháčkujte řetízek v požadované délce, já jsem uháčkovala 20 oček.

2. Do každého řetízkového očka uháčkujte krátký sloupek.

3. Od druhé řady háčkujeme do každého krátkého sloupku další krátký sloupek, ale pouze za zadní nitku.


4. Bod 3 opakujeme do požadované šířky.

5. Sešijeme nebo sháčkujeme kratší strany k sobě.

6. Navlékneme si přízi do jehly s větším očkem a stáhneme jednu stranu.

7. Začneme vycpávat dutým vláknem.

8. Stáhneme i vrchní stranu, ale ne ještě úplně. Pořádně dýni doplníme dutým vláknem a teprve pak napevno utáhneme.

9. Do malinkého otvoru zapíchneme kousek větvičky anebo můžete tavnou pistolí přilepit stopku od pravé dýňky.


10. A to je vše...HÁČKU ZDAR a háčkařkám zvlášť ☺


Mějte se prima

M.

36 komentářů:

  1. Kársné! Děkuji za návod, určitě vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti děkuji za návod!Krásnou neděli,pa Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, díky za skvělý návod! Určitě ho použiju na háčkování dýní pro malou do školy. Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle postup mám moc ráda, právě je také přidělávám do své dýňové sbírky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikulka Marti. A Terezce dodatečně vše nej k svátku. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Sice neháčkuji, ale je to nádherné :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Martinka, skvelý návod. Tekvičku som ešte nikdy neháčkovala, ale už dlhšie mám stiahnuté nejaké návody. Ale tento Tvoj návod sa mi páči najviac. Určite vyskúšam. Ďakujem krásne. Pá. Maja

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím tě , Martinko, sepsala jsi a nafotila super návod.Já dělám podle jiného a ten mi přijde zbytečně složitý.Takže děkuji, určitě vyzkouším.
    Měj se hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Juuuu, mne by asi ani tento pekny a podrobny navod nepomohl, neumim hackovat vubec, ale jsou prenadherne, moc roztomile, krasne barvy. Pekny den, Marti. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkujeme za návod Martinko. Hezkou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  11. Martí, moc pěkná práce. Je mi líto, že tohle neumím. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, moc děkuji za návod, už háčkuju :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, dýňky u vás jsem už dávno obdivovala, moc krásné! Velké díky za návod, zdá se, že opravdu není složitý /tedy pro nás, co háčkujeme/. Krásné podzimní dny. Libuš

    OdpovědětVymazat
  14. Marti, tie sú krásne a tie farbičky. Šikulka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně vypracovaný návod s dokonalým výsledkem!
    Martinko, přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Děvčátka, všem vám moc děkuji a doufám, že se návod bude hodit.
    Vaše Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Martinka ja som si myslela že to je normálna dýne a ty ju obháčkuješ. Ja som už cca 20 rokov nedržala háček v ruke, ale podľa tohoto návodu by som to zvládla. Pekne nafotené všetko.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...