neděle 30. října 2016

❄ VLOČKA v rámečku ❄


Příjemný nedělní podvečer Všem!

V jednom z minulých příspěvků jsem zmiňovala zarámování háčkované vločky
Tak je to tady, ale uháčkovala jsem si ještě jiný tvar. 
Do rámečku se mi tento vzor líbil víc.
Pro zájemkyně vložím na konci dnešního příspěvku návod.
Můžete tedy vesele háčkovat a připravovat se, tak jako já, na předadventní čas. 
Já vím, ještě si nějaký týden počkáme, ale po večerech klidně můžeme háčkovat či jinak tvořit. 
Pak tu budou zase jiné povinnosti a to, co jsme si, jak se hezky "česky" říká udělaly do foroty ☺, jako když najdeme.
Ve čtvrtek jsem byla v Praze. Kromě lékařského vyšetření jsem se stavila v Ikee. Mají letos docela hezkou vánoční kolekci. S nákupy jsem to ale nepřeháněla a koupila jen malé drobnosti za pár kaček. Z nové kolekce je i svíčka ve tvaru šišky. Takže kdo by se ptal, kde se dá sehnat, tak v Ikee - dva kusy za 79 Kč.
No a teď už zmiňovaný návod na vločku.



Mějte hezký večer!

M.




22 komentářů:

  1. Zarámování-pěkný nápad. Vločka tak krásně vynikne.
    Přeji pěkné vánoční tvoření:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za návod, možná se do toho také pustím.... krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, moc hezká hvězdička. Asi se do ní taky pustím. Děkuji za návod. Ono ten čas do adventu uteče, tak ať jsme připravené, že? :-)) Advent, ten uteče ještě rychleji. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, pusť se do toho. Máš pravdu, ono to pak rychle utíká.
      Pa M.

      Vymazat
  4. Vločka je moc hezká - díky zarámování a černému podkladu pěkně vynikne. Kdysi jsem takové drobnosti taky zkoušela, ale nějak není čas a navíc mne hrozně nebaví ty hotové věci pak vypínat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já háčkuji ze silnější bavlny, a tak vypínat nemusím.Jen vyžehlím a nastříkám škrobem ve spreji.
      Pa M.

      Vymazat
  5. To vypadá nádherně. Nebudete se zlobit, když budu opisovat? Moc se mi ten nápad líbil, už když jste o něm psala posledně.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, klidně opisujte. Proto jsem sem návod dala ☺ Jen s chutí do toho.
      Pa M.

      Vymazat
  6. Marti to je tak parádní nápad.. Vločka tak krásně vynikla.. Asi se stanu také opičkou, nevadí viď.. Moc děkuji za návod, vloček není nikdy dost.
    Měj se moc hezky, pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no jistě, proto jsem návod vložila. Klidně háčkuj ☺
      Pa M.

      Vymazat
  7. Marti, nadhera, moc hezke zatisi. Uzasna atmosfera z toho jde. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Zarámovaná vypadá vločka úžasně, ale je krásná i jen tak. Musím také zkusit. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, před časem jsem háčkovala kamarádce sadu různých srdíček a ona si je taky zarámovala. Vypadá to opravdu parádně! Stejně jako tvá vločka!
    A svíčky se mi taky moc líbí!
    Přeji hezké odpoledne a moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko,
    tady už někdo myslí a tvoří na Vánoce ;-)
    Moc pěkně vypadá vločka v rámečku :-)
    Krásné listopadové dny!

    OdpovědětVymazat
  11. krásny nápad, rada sa u vás inšpirujem....tiež som háčkovala minulý rok podobné vločky tento rok ich snáď zarámujem ;) ...zároveň krásny tip na darček, ďakujem

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi efektné Marti. Na tom čiernom pozadí sa krásne vločka vyníma. Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Hezky Marti vánočně tvoříš a daří se ti to úžasně. Hned jsi mne inspirovala, že bych mohla vytvořit malé dárečky pro kamarádky. A tak ti moc děkuji, nápadů nikdy není dost.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  14. Marti, vločka v rámečku vypadá moc pěkně. Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně tak, raději začít dřív a být na Vánoce dobře připravena, než pak všechno honit na poslední chvíli... :-) Zarámovaná vločka je moc hezká, pěkný nápad, šikulky, které umí háčkovat mají hned originální dekoraci. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý nápad, vločky uháčkované mám, tak bych to mohla zkusit. Hezký týden, Karla

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...