úterý 4. května 2021

Jsem to já

 

Po kolika měsících, po kolika letech se tu opět vidíme? Po mnoha. Moc vás všechny zdravím a doufám, že se máte jak nejlépe to jde.

Dnes ode mě jen na krátko, vlastně mě k "znovu napsání" popostrčil jeden můj žák. Tak tedy...jsem tu, ale neslibuji, že pravidelně a že se to třeba zase nezmění. Mám za sebou obrovské změny. Třeba na to někdy přijde ten správný čas a povíme si. Pro dnešek se mějte fajn, Martina



26 komentářů:

  1. Ráda jsem navštěvovala Váš blog a velmi se těším na nové příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  2. Váš žák udělal dobře ,že Vás popostrčil.Moc se mi líbil Váš krásný blog.A mnohokrát mě pohladil na duši.Přeji Vám hodně zdraví a radosti a děkuji ,že nás necháváte nahlédnout do Vašeho domova. Opatrujte se .Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, velmi děkuji za vaše krásná slova🥰 M

      Vymazat
  3. No Martinko HURÁÁÁÁ!!!!Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko,tak to je zpráva dne!!!Moc ráda Tě vidím a sbad i brzo budu tady číst o tvoření, bylinkách,....já mám takovou radost😊Sana jsem psaní blogu také přerušila,stalo se toho tolik a najednou nějak nemám potřebu to veřejně sdílet!Ale stáke moc ráda čtu blogy jiné a když se tu objeví "stará známá " jako bych se i javratila v čase zpět 🙃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc ti děkuji za přivítání, i když vůbec neslibuji návrat v plné síle. Spíš jen tak občasné zastavení. Měj se krásně, hezké dny M.

      Vymazat
  5. Ano, i já jsem si právě výskla, že staré dobré časy se vrací !!!
    Martinko vítejte a děkuji, hned je den hezčí a radostnější🥰
    Těším se, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduško, děkuji moc za přivítání a krásná slova ☺ M.

      Vymazat
  6. Martinko, moc ráda tě tady vidím! Chyběla si mi ty i tvůj blog.
    Vítej zpátky a měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, děkuji ti za přivítání. Jen se ale tak občas zastavím, M. ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Martinka, svet je hneď krajšie miesto pre život... Chýbal mi už Váš blog. Ďakujem, že ste späť, veľmi sa teším a pozdravujem.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi sa teším, mala som rada vaše príspevky, fotky, recepty...proste všetko.
    Prajem príjemný deň a dúfam, že čoskoro si budem môcť prečítať zase niečo inšpirujúce.
    Lubica

    OdpovědětVymazat
  10. I já Tvůj návrat vítám. Moc ráda jsem k Tobě nakukovala a se i inspirovala.
    Takže se moc na Tvoje nové příspěvky těším.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásné překvapení po ránu, moc se těším, Vaše příspěvky umí pohladit po duši a těch dobrot. Nedávno jsem je pročítala, hledala Vás i na IG a doufala, že se máte dobře. Mějte krásné jarní dny. Markéta

    OdpovědětVymazat
  12. Sice se zpožděním, ale jupíííí. Vždycky jsem zkoušela, jestli už nebude nový titulek než pivoňky a se zklamáním jsem brouzdala ve starších příspěvcích, ale dnes je to jiné, mám velkou radost. Váš blog ve mě asociuje dobu, kdy se mi jevilo všechno v pořádku, kdy blogy byly o čtení, o příbězích, o novinkách ( pro mě), zkušenostech, prostě měly duši. A nyní pořád hledám v těch nových, jestli něco neobjevím a bohužel. Ten trend je jiný. Věřím, že to zabere neskutečně času, energie a často i nervů, ale věřte, že my skalní to ceníme, i když ne vždy komentujeme a chválíme. Mám radost:-) Děkuji za dnešní den Markéta

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, huraaa. Prosím, přimlouvám se, žáčkovi dej jedničku. Myslím, že si ji za tenhle nápad zaslouží. Moc ti to sluší. Pá Věrka

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den,
    Váš blog byl pro mě velice příjmným místem. Bylo mně smutno, když jste jej uzavřela. O to více jsem potěšená Vaším prvním příspěvkem tohoto roku. Ať se Vám dobře daří, ať ve zdraví dočkáte prázdnin a budu se těšit na další andělské zprávy. Pavla z Valašska

    OdpovědětVymazat
  15. En glad hilsen fra jeg og Danmark. Med håbet om en smuk sommer 2021, fuld af helse og glæde til du Martina og til alle som læser med. Håber du benytter google translate. Med kærlig hilsen fra Anette Hansen

    OdpovědětVymazat
  16. Po mnoha měsících se dívám na svůj blog a na své odkazy na zajímavé blogy a skutečně jsem ráda, že jste se ozvala, pár řádek, fotka. Velmi ráda jsem četla Vaše články a Vaše fotky byly pro mne inspirací. Byla jsem na trzích na Kampě a pivoňky jsem také fotila...Pravděpodobně se ve Vašem životě událo mnoho změn, proto ta pauza: Někdy nelze psát a sdílet své radosti. Myslím, že pokud naleznete sílu a energii, Vaši čtěnáři se k Vám rychle vrátí. Držte se a hodně pozitivna přeji.

    OdpovědětVymazat
  17. Martinko, paráda,mám velkou radost... opět se budu těšit na návštěny u Vás..nové recepty..
    Děkuji a přeji krásné dny
    Danka

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den, také jsem ráda, že je opět Váš blog aktivní. V mnohém jsem se v minulosti nechala Vámi inspirovat, jako například nyní, když jsem si k Vám zabrousila vypůjčit recept na vynikající šípkový sirup. Budu ráda, když naleznete chuť a sílu dále pokračovat, je to takové milé pohlazení pročítat si Vaše články a kochat se Vašimi fotkami. Mějte se dobře, Danka

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Martinko tak moc ráda Vás tady vidím..hledala jsem Vás všude ,kde se dalo. Vítejte !!!
    Moc Vám to sluší.Opatrujte se Anna .

    OdpovědětVymazat
  20. thank you for writing and publishing this article. this article is very interesting to read for me and very easy to understand and of course very useful

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...