sobota 12. října 2013

Jablko denně ...


si musím dát,
protože jinak není můj den úplný.
Jablka jsou mým nejoblíbenějším ovocem.

Moc Vás zdravím milé přítelkyně !



Nevím jak Vy, ale já opravdu alespoň jedno jablíčko denně musím mít.
Když jsem byla malá, tak nám mamka jablíčka vždycky oloupala a nakrájela na kousky.
To jsem měla moc ráda. 
Teď to někdy dělám i já pro svou dceru.

Jablíčka mě také inspirovala k uháčkování
malých podzimních jablíček.






 Pokud byste si chtěly malá jablíčka uháčkovat,
tak to vůbec není těžké.
Háčkujete krátkými sloupky spirálovitě dokola,
kdy postupně do určité výšky přidáváte,
a pak zase ubíráte.
Nakonec vyplníte dutým vláknem
a já jsem přidala opravdovou jablíčkovou stopku.

  





 A to je pro dnešek vše moje milé.
 Mám  dnes nějaký rozbolavělý den, není mi dobře, už jsem si musela vzít dva prášky na bolest...a to já je moc často neužívám. Ale fakt to dnes bez nich nešlo. Takže moje odpoledne bude dnes čtecí a polehávací ...i to je někdy potřeba.


Mějte se všechny moc hezky, 
přeji Vám příjemný sobotní večer i 
zítřejší klidnou neděli.




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

12 komentářů:

  1. Já dnes jablíčka pečená - ty háčkovaná - to je možností :-)))pěkný den

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, u nás byly dneska jablíčka ve štrůdlu ..... mám je taky moc ráda .... ty tvoje jsou "kouzelné" .... držím palečky, ať jsi brzy fit ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, jabĺčka v Tvojom prevedení sú kúzelné. Prajem Ti,a by Tvoja bolesť netrvala dlho a bola si opäť fit. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krásná jablíčka :-) Jablka mám taky moc ráda a hlavně nastrouhaná s piškotky (už od dětství). Akorát se donutit do toho strouhání :-) A teď se zrovna chystám na jablíčka v županu ... Tak jdu péct. Pěkný večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to jsou nádherná háčkovaná jablíčka! U nás dneska americká jablková buchta. Ať je brzo lépe! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Marti..."koulelo se koulelo červené jablíčko....." tak proč ne háčkované:-),jsou tuze pěkná :-)
    Přeji,ať Tě bolest moc dlouho netrápí.
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Jablíčka nádherná......já se to háčkování nikdy nenaučím:-(...hezký víkend Martí.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, jablíčka jsou nádherná !!!!! Jablíčka mám také ráda, vždy se jich přejím. Bohužel, letos se nám moc neurodily.
    Vyzkoušela jsem šalvějový sirup, tak jsme (snad) na zimu připraveni.
    Ať je brzy líp :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, musím říct, že si mi připomněla takový ten letitý plakát v čekárnách lékařských ordinací. Ale tvůj příspěvek je fakt jiný! O krásném háčkování, o vzpomínkách a lásce k dceři...K tobě je radost zajít!
    Doufám, že ti je dobře a máš krásnou neděli! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko jablíčka jsou překrásná, také teď máme doma jablečnou sezonu a domácí jablíčka od manželových rodičů jsou výborná, takže štrůdlujeme a dětem je také často krájím... mám to ráda i já krásný nový týden pa Dita

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, mluvíš mi z duše, jablka jsou nejlepší ovoce, které znám :o), zrovna jsme si nakoupili ze sadařství zásobu na zimu a srdce se na ně směje. Nemám ráda ta dovážená bůhví odkud,prodávaná v marketech za nekřesťanské peníze, která ani nedozrála na stromech :-(.....A háčkované kolegyňky jsou také moc hezké. Přeji dny bez bolestí....Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezká jablka a ostatní tvoření.Dobré nápady,inspirace.Vkusná dekorace moc mě zaujala.Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...