pátek 18. října 2013

Sladké pařížské zavanutí


Všem svým čtenářkám přeji pohodové páteční odpoledne.


Včera mi manžel přinesl domů krabičku plnou
francouzských barevných 

MAKRONEK



Někde jsem četla, 
že svůj život rozdělíte na období 
před ochutnáním makronek
 a po něm 

Ještě tedy nevím, jestli to tak bude, ale každopádně mi můj M. udělal velikou radost a
já se těším na to první dnešní ochutnání.





Je páteční odpoledne...
to miluji...
ten klid, pohoda...
nemuset nic dělat ve spěchu,
vše má čas...

Navíc jsem dneska úplně sama doma,
manžel odjel do zítřka na krátké školení,
dcera jela s přítelem na koncert Kryštofů do Děčína,
takže mám dnešní odpoledne a večer jen a jen pro sebe.

Všimněte si...jak podzimní barvy ty makronky mají...

A tak si teď udělám kafíčko...
zakousnu se do slaďounké makronky...
a budu čekat...jaká změna se se mnou uděje 
☺☺☺







Moje milé přítelkyně,
přeji Vám všem hezké pozdní odpoledne i večer
a těším se na vás zase někdy příště!





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


17 komentářů:

  1. Ještě jsem teda neměla tu čest ochutnat. Já si teda více pochutnám na jablečném štrúdlu:) Ale jsem zvědavá jestli se něco stane po ochutnání makronky. Krásný pátek L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie...ochutnala jsem jich několik, ale nic tak zásadního se se mnou nestalo. Takže...ano,je to jemný dezert, ale ten náš štrúdl je pro naše chuťové pohárky asi lahodnější ☺
      Měj se hezky, Martina

      Vymazat
  2. Na mě to působí až moc sladce, zvlášť ta poleva, ale třeba se k nim taky jednou dostanu :-) dobrou chuť a pohodový víkend Marti!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti vyzerajú úžasne. Ja som ich tiež ešte nejedla, tak som zvedavá ako to s Tebou dopadne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Tak dobrou chuť, Martinko.
    Ale více než makronky Ti závidím ten kousek samoty. Jsem neustále v davu dětí... ve škole, potom hned doma a nikdy nejsem ani 5 minut sama. Pár hodin bych brala jako super dárek:-)
    Ale opravdu jen pár hodin. Užij si to♥ Moc Ti to přeji, pa Monča

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééé Marti ty jsi to pro nás tak krásně nafotila že až lituju že žádnou makronku doma nemám :o) Užij si večer který máš jen sama pro sebe a měj se moc fajn :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, to je prostě páteční idylka se vším všudy! Makronky vypadají tuze lákavě, studovala jsem i několik recepisů a je to docela kumšt...Nu, zatím jsem neochutnala....
    Hezky si užívej klídek, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko!!
    krásné fotky!! Makronky mají úžasné barvičky podzimu.
    Takže vlastně ten mezník "po ochutnání" máš za sebou!! :o))) A jak píšeš, tak žádné velké ovace? :o)))
    Užij si pohodu a klid pátečního večera a měj krásný celý víkend♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. ja som tiež ešte vo fáze pred...ale ktovie či prekonajú jablkovú štrúdľu....

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, makronky miluju a když jsem v Paříži, musím vždy ochutnat :-) Pěkný víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím Martí a přeji krásný víkend- Makronky vypadají lákavě. Už jsem měla čest ochutnat je,ale budu upřímná-moc mě neoslovily:-))Ale každý to máme jinak,že?Tak dobrou chuť:-)) Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, tak ještě doufám doplníš ... co že se to stane... já jsem zatím ve fáze před makrónkou. Dneska jsem ale u Paula po jedné pokukovala, ale nakonec na ni nedošlo.
    měj se krásně a užij si volno
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Marti jsou na pohled krásné,takže jako dekorace ano.i já jsem měla období před a po ochutnání bylo jen velké nic :-) .takže u mě makronky nic moc.ale věřím,že tě dáreček musel neskutečně potěšit a o to jde :-) krásný víkend Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jaké to bylo, Martinko! Když byla Terka v prvním ročníku VŠ, pracovala jako brigádnice v pekárně Paul a vozila nám tam odtud dobroty...I makronky. Za sebe musím říct, že mě až tak nenadchly, cukru tam je víc než dost :o:) Pokud si pamatuji, ty barvy se mění podle ročního období. Krásné ale jsou!!
    Doufám, že sis včera užila krásný večer, ono to čas od času není špatné, být chvíli sám, že.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. ...čti a pak piš...Vidím, že ani tebe moc nenadchly, ale co jsou tak krásné a tak francouzské, že :o)
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, Marti, makronky jsou opravdu krásně podzimně vyladěné! Pokud jde o jejich chuť, tak jsem asi ignorant, ale mě nějak extra neoslovily... asi nebyly echt francouzské :) krásnou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  16. Martinko, moc krásný dárek jsi dostala .... já jsem je ještě nikdy nejedla, takže jsem zvědavá, jak ti budou chutnat a zda opravdu změní tvůj život:o):o):o)chi, chi ............ Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...