středa 2. října 2013

Malinká pozornost ...


způsobila dnes ráno mé veliké potěšení.
Mám ve třídě takovou drobnou blondýnečku s vlasy až do pasu,
moc toho nenamluví,
ale každý den se na mě z první lavice mile usmívá.
Dnes na první hodině mi podala do ruky fialovou krabičku...
 nic neřekla, jen se pousmála a šla si sednout.
Říkám: "To je pro mě Kristýnko?"
Kývla, že ano.
Bylo to voňavé
  levandulové mýdlo 
s  krásným nápisem...


Myslím, že vůbec nic už není zapotřebí k tomu dodávat.
♥ ♥ ♥
A i když mám v posledních letech a v naší "divné" a neslušné společnosti
 velké pochybnosti o smyslu kantořiny,
tak tyto děti...milé a chtivé se něco naučit,
mi dávají pocit, že to přeci jen ještě smysl má.




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Katuško...je, ještě teď večer mám z toho husí kůži.
      Pa pa Martina

      Vymazat
  2. Teda to muselo tak moc potěšit jako výhra v loterii:)Pracuji jako sestřička a když mi nemocní poděkují za úsměv jsem v sedmém nebi a to je za všechny peníze:)Máte zlatou žačku:)Přeji spousty takových:)Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, úplně mám příjemnou husí kůži, jak to čtu ,to je milé, je to zlatíčko a dárek je nádherný.
    Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je krásne ocenenie. Fakt to má zmysel. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a já jsem ráda, že takové "úči" jako jsi třeba ty a nebo Monča z kopečku jste. A hlavně nesmím zapomenout na tu naší paní učitelku, kterou má Lukáš taky moc rád.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to opravdu potěší dušičku a od dětí je to obzvlášť milé, protože ti jsou ještě opravdu upřímné :-). Přeji víc takových sluníček, aby vše co jako dospělí do nich vkládáme, mělo vůbec ještě nějaký smysl.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, je to krásný dáreček ... o to víc milý,že je darovaný dítkem .. jen tak! Papa , jsi skvělá paní učitelka ... Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko,o tvé skvělosti není pochyb a po přečtení tvého článku myslím, že ti ve třídě roste další skvělá ženská.
    Krásný hřejivý večer, protože tohle fakt hřeje.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné gesto. Tá malá dievčinka ocenila Tvoju prácu a verím, že z nej bude tiež raz skvelá ženská.
    Pekný večer.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, musíš být skvělá učitelka, když dostaneš tak krásný dáreček od dítka. To muselo zahřát u srdíčka.
    Mimochodem ty kaštanové pohárky vypadají skvěle. Myslím, že se v nejbližších dnech budu muset poohlédnout po tom krému. Moc děkuji za tip. Anny

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, to je krásné. To člověku vytvoří úsměv na rtu, i kdyby celý den stál za starou bačkoru :-) Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat
  12. Kantorina urcite zmysel ma... Si toho dokazom

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásné, moc milý dáreček, určitě by mě taky potěšil:) Romča

    OdpovědětVymazat
  14. To je kouzelné Martinko... dojemné, citlivé...krásně napsané...
    jsi skvělá ženská o tom není pochyb!
    měj se krásně papa ajka

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko, to je nádhera, milé, něžné a ze srdce darované. Určitě kantořina smysl má. Převelice si vážím každého kdo tuto práci vykonává. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  16. Marti, keď niekoho baví práca s detmi tak to má zmysel....Ty si toho dôkazom. Martinka krásny drček.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Martinko,
    tak tenhle příběh a dáreček ,,jen tak " dokazuje, že to ještě není s dětmi tak špatné, jak se všude říká a že kantořina svůj smysl má !
    Muselo tě to zahřít u srdíčka :-)
    Více takových hřejivých podzimních dní !

    OdpovědětVymazat
  18. To je moc milé :-D. Je vidět, že dnešní děti nejsou až tak zkažené, jak se nám snaží namluvit.
    Pěkný den :-) Renáta

    OdpovědětVymazat
  19. Marti, to musel být krásný pocit. V tyhle menší děti já věřím, umějí být nádherně upřímné ....
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  20. Martinko, krásný dárek i příběh ..... držím pěsti, ať ti trochu "víry" že to má smysl, i přes to všechno, ještě "zůstane" ..... já jsem taky někdy na pochybách, ale stačí chvilka s dětmi a je to pryč .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Martino, dojalo mě to až k slzám. A to mě hned tak něco nedojme... a k slzám už vůbec ne. Dostala jste nejvyšší vyznamenání. Gratuluji vám k němu ze srdce. Mějte hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  22. Moc milý dáreček. :-) Také " pracuji" s dětmi. Kolikrát jsem si říkala, že to nemá smysl, rodiče na nás valí svoje problémy a hledají chyby co jsme kde udělali špatně...Pak ale přijde takové dítko a člověk je z toho vedle...MÁ TO SMYSL :-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...