úterý 4. srpna 2015

VALTICKÉ PODZEMÍ


Hezký dobrý den milé dámy.
Dnes Vás zvu do Valtického podzemí.
Tedy na další místo, kam byste se mohli na jižní Moravě podívat.

Nejen, že jsme zde ochutnali hezkou řádku vín, ale také si prohlédli všechny sklepy, které Valtické podzemí ukrývá. 
Pojďte se projít se mnou...
Jen světlo ve sklípku nebylo moc dobré, tak omluvte kvalitu fotek.





Jak jsem psala, ochutnali jsme mnoho druhů. Mým nejoblíbenějším ale zůstává Rulandské šedé, Sauvignon a Merlot rosé.
Naše Teri ochutnala i víno VIŠŇOVÉ, které je produktem studentů Mendelovy univerzity a je vyrobeno z višní ze sadů Mendelovy univerzity. Jednu lahev si tedy koupila domů. Je to víno polosladké a dle mého se hodí například k dezertům a max je jedna sklínka ☺

No a my jsme udělali nákup u Osičků ve Velkých Bílovicích. Vezli jsme domů deset kartonů...ale nebojte se, ne všechny jsou pro nás ☺ takoví pijani opravdu nejsme. To jen už i kamarádi si oblíbili vínko od Osičků, a tak jsme kupovali i jim.


Takže NA ZDRAVÍ !!!! milé dámy
Anebo na cokoliv chcete...

Objetí všem
Martina




7 komentářů:

  1. Ve Valticích jsem byla několikrát, ale v podzemí ne. Takový tematicky zaměřený výlet by byl přesně pro mně :-) PS Rulandské šedé je i moje nejoblíbenější :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme si před cestou udělali plán na místa, která bychom chtěli navštívit. Nestihli jsme všechno, takže naše cesty se povedou ještě příště. Ale moc se nám na jižní Moravě líbí. Já bych řekla, že jsem tam přímo spokojená. Je to rozdíl od těch našich severozápadních Čech, kde je v zimě jen šedo a ponuro.
      Na shledanou Martina ☼

      Vymazat
  2. Já nepiju, tudíž nic pro mě, ale výlet by se mi líbil. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vidíš...já nepila nic celá léta a teď si s chutí sklínku vínečka dám ☺
      Pa Martina

      Vymazat
  3. Marti, tak takýto výlet by sa mi páčil. Ja ak pijem, tak jedine dobré vínko. Tu by som si ri ochutnávke určite vybrala. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, já také jen vínko. Nic jiného z alkoholu nepiju. Pa pa Martina

      Vymazat
  4. Aj ja som už bola vo Valticiach ale v pivniciach nie. Takisto si rada pochutnám na dobrom vínku a z Valtíc som si priniesla Moravský muškát- no čo ti budem hovoriť- vínko jedna báseň. A vo vinotéke, kde som ho kupovala, si práve pochutnával na dobrom vínku aj pán Radim Uzel :)
    m.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...