pondělí 17. srpna 2015

SKLO, PORCELÁN A KOREK ...inspirativní kombinace


Ještě že máme starou dobrou IKEU,
 která však naštěstí přichází stále s něčím novým.

Jednoduchá a čistá je série kombinující SKLO a KOREK.


Skvělá je i nová limitovaná kolekce NIPPRIG a HEMSMAK.
Z kolekce Nipprig se mi moc hodí taška z mořské trávy a z kolekce Hemsmak zase různé papírenské zboží a "v merku" mám ještě ručně foukané skleněné dózy. Líbí se mi, že každý kousek je vlastně originál. A úplně v nich vidím například domácí pečené sušenky ☺























Jsem tak ráda, že se konečně vyčistil vzduch. U nás od rána jemně prší a já si to užívám.
Dveře na terasu jsou opět otevřené a záclona v nich povlává čerstvým vánkem.
Vzduch jemně proudí obývacím pokojem.
Bohužel dnes začínám svůj poslední dovolenkový týden. Ještě toho musím docela dost stihnout, ale dnešek jsem si vyhradila jen pro odpočinek. Piju kávičku (jednu za druhou ☺), čtu, ostružinově marmeládkuji a prokládám to brouzdáním po vašich inspirativních blozích. Zítřek bude náročnější...mám kadeřnici a manikúru, doučování studenta a naplánovala jsem si obrovský úklid  koupelny (ten nesnáším...vydrbat všechny ty dlaždice, police apod....ach jo ☺)
Slibuji, že se ještě v průběhu týdne ozvu, ale dneska mějte pohodový odpočinkový den.


M.

13 komentářů:

  1. Martino,
    moje řeč, taky mám Ikea věcičky ráda, hezké dny, Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, vy tedy zvládáte věcí!! Ikea je také moje srdeční záležitost, plánuji nějakou skříňku- spíše regál- do koupelny, kterou hodláme v brzké době předělávat. Nemáte s tímto nábytkem zkušenosti?
    Užívejte zbytek prázdnin, milá Martinko, těším se na další příspěvky, je vidět, že máte spoustu elánu. Moc zdravím, Libuš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, máme zkušenosti a mohu jen doporučit. Vše skvěle sedí, snadno se montuje. Já bych chtěla nový koupelnový nábytek příští rok, tak uvidím, ale asi to bude Ikea ☺
      Pa M.

      Vymazat
  3. Martinko, taky se mi tyhle novinky moc líbí, zatím jsem si nic nepořídila...
    Přeji ti co nejhezčí poslední prázdninové dny.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helinko, já jsem byla minulý týden vyzvednout Teri v Praze, tak jsem zaskočila. A víšš, jak to dopadá, když je ženská na nákupech sama viď? ☺
      Ahoj M.

      Vymazat
  4. Ještě že je tu Ikea s námi - víme co frčí !!! Přeji pěkný koupelnový zážitek :-))) ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Martí, podtácky jsem měla v ruce, pak koukám po něčem jiném, odložím a zapomenu. Nezbývá než učinit další návštěvu v Ikea :o) Plánovaný úklid ať jde hezky od ruky :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji pěkně za tvou návštěvu.
      A neboj...já také ještě v dohlednu musím nabrat směr Ikea ☺☺☺
      M.

      Vymazat
  6. Marti moc pěkné kombinace, také bych neodolala. Ikeu sice nemám poblíž (možná že je to lepší), ale když tam s mužem zavítáme, jsem šťastná, že to snáší velmi dobře a "neremcá" :o))). Nějaký nábytek jsme kdysi nakoupili a vždy když to skládal dopadlo vše dobře.
    Měj krásný zbytek posledního volna.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc dobře, že máme erudované anonymy!!!
      Je to tak správně?
      Hezký den, M.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...