středa 5. srpna 2015

Pluly jsme k Minaretu


,,, proč pluly s tvrdým y ?

Pluly jsme totiž jen s Teri.
 Náš taťka měl jeden den dovolené odpočinkový (nebylo mu dobře), a tak jsme si udělaly takovou malou dámskou jízdu.

V přístavišti lednického zámku jsme se nalodily a pak téměř 30 minut pluly po ramenech řeky Dyje 
k    M I N A R E T U.
Náš pan kapitán byl srandista, cesta tak byla doplňována vtipnými průpovídkami, které však pronášel s téměř kamennou tváří ☺



 Od Minaretu jsme si pak udělaly procházku zpět k zámku. Terďa koupila takovou tu tyč (prý se to jmenuje selfie tyč), aby bylo fotografování snazší. A musím tedy uznat, že to je super věcička. Nemusíte nikoho obtěžovat, aby vás vyfotil...zvládnete to jednoduše sami.


Na Minaret vede 302 schodů, ale jak říkal pan kapitán, když je budete brát po dvou, tak jich je jen 151. My jsme si je pěkně vyšláply po jednom, takže 3 0 2 ☺

To nejvyšší patro Minaretu už mi moc dobře nedělalo. 


Celé dopoledne jsme si krásně užily.
Mějte hezký den...obě Vás zdravíme.

Objetí všem
Martina a Terezka


6 komentářů:

  1. Terinka je celá mamina. Krásny dámsky výlet ste si užili. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To jsem ráda, protože teprve až teď je mi Teri podobná. Jinak celé dětství byla podobná spíše manželovi.
      Pa pa Martina

      Vymazat
  2. Moc vám to sluší. Já až nahoru nevyšla, poslední patro už jsem nešla...ale fotky jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, udělaly jste si parádní den, fotky jsou opravdu moc hezké!
    Líbí se mi i reportáž z podzemí, od Osičků jsme taky už nějakou lahvinku měli...
    Martinko, měj hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko oběma vám to moc sluší !!! krásné léto plné sluníčka ♥ Iva

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...