pondělí 2. ledna 2017

Povinná četba


Všechny Vás ze srdce vítám v novém roce 2017.

Jak jsem tak během Vánoc pročítala vaše blogy, tak jste si všechny užily vánoční volno jak nejlépe jste dovedly. A to je moc dobře. Doufám, že jste dostaly i krásné dárečky. Já ano. Dostala jsem skvělý nový foťák. Bylo to obrovské překvapení, vůbec jsem to nečekala. Musím si však zaplatit kurz, abych se ho naučila ovládat a využila funkce, které má. Nikon tyto kurzy dělá, takže je jasno. Už se těším, až budu dělat první snímky.
Dalším dárečkem, který mi udělal ohromnou radost, je knížka Blanka Milfaitové
PŘÍBĚH PSANÝ DO VODY
Jak stojí v názvu příspěvku, měla by to být povinná četba pro mnohé. Našla jsem tam názory, s kterými se já a vlastně my všichni doma naprosto ztotožňujeme. Názory na výchovu dětí, na tzv. "celebrity", na inkluzi, na opravdový život atd. atd. Navíc je to krásný cestopis a náhled do osobního života paní Blanky. Je psaný bez příkras, opravdově, slova trefně pojmenovávají skutečnosti.
Přečtěte si a udělejte si názor samy. Mě osobně velmi blaží, že nejsem se svými názory sama. Že se ještě najdou lidé, kteří mají smýšlení velmi podobné, ne-li úplně stejné. Je to tedy na nás, lidech s podobnými názory, abychom něco změnili. I když je mi samozřejmě jasné, že není možné spasit svět.

Milé dámy, přeji Vám správné vykročení do prvních i všech ostatních dnů roku 2017
a těším se na naše další setkávání.
M.

14 komentářů:

  1. Ano, paní Martino, taky jsem si ji přála a Ježíšek donesl! přeji pohodové čtení....Jiřina
    mám i první knihu paní Blanky....
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I první knihu mám, zhltla jsem ji jedním dechem ♥
      M.

      Vymazat
  2. Martinko, zdravím Tě v novém roce.Víš, že na knihu jsem před Vánocemi koukala v knihkupectví, ale nevzala ji, teď jsi mě nalákala...
    Moc se těším na tvé fotečky z nového foťáku.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, i já se těším na fotografování a knihu opravdu doporučuji.
      Pa M.

      Vymazat
  3. Marti, hodne stetsi s Nikonem, mam taky, ale jsem samouk, ze bych dala nejaky kurz? Urcite by se hodil. Prima vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, když já jsem nikdy takhle super foťák neměla, takže nechci nic pokazit.
      Pa M.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, jestli můžu poradit kurz, tak individuální, jenom pro tebe a tvůj foťák. Šla jsem na podzim na kurz, měli jsem tam být tři a nakonec nás bylo asi 15. Kurz nebyl špatný, všeobecně mi v náhledu na focení pomohl, ale nevím, co ten foťák vlastně umí a kde to všechno najdu. Manuál není, tak to teď zkouším metodou pokus - omyl ... Krásný večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám svůj foťák, ale nevím, kde by se dal individuální kurz sehnat. Díky ta typ, zkusím se ještě popídit. M.

      Vymazat
  5. Martinko, knihu jsem viděla v obchodě, a musím říct po pravdě - nelíbil se mi její obal. Ta fotka mi prostě přijde divná, možná vystihuje obsah knihy, nevím...
    Rozhodně děkuji za typ a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, ale ten obsah knihy, ten je, alespoň pro mě, moc moc dobrý.
      Ahojky, M.

      Vymazat
  6. ahoj Martino, z její knihy Příběh opravdové vášně jsem byla nadšená. A na tuto se taky moc těším, snad se k ní brzy dostanu. Přeji vše dobré v novém roce a hodně zdravíčka. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, i já už byla z 1. knihy nadšená. Tato je opět skvělá.
      Pa M.

      Vymazat
  7. Za pár dní má paní Blanka u nás v knihovně autorské čtení, tak se těším že ji poznám osobně :-) Četla jsem letos její první knížku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to se máte. Já bych šla hned a ráda bych si s paní Blankou i osobně popovídala. Tak si to hezky užijte, M.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...