pondělí 9. dubna 2018

Všechno voní po JARU


Každé jaro roste tráva,
květy opakuje na louce.
Věř mi, i tvá krása přetrvává,
žije bez konce.





To je nádhera viďte...myslím tím počasí. Přes den už je to pravé jaro cítit v každé kostičce těla...jupííí.
Mám radost, jsem jarně naladěná na nákup kytiček, bylinek, nových hadříků a botiček☺




Užívejte jaro plnými doušky 🌼

M.


12 komentářů:

  1. Martinko, musím jen souhlasit. Před týdnem mi bylo zima v zimní bundě. Moc si to užíváme, konečně jsem se dočkali!
    Přeji ti ty nejhezčí jarní dny! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráno je ještě mrazivo, ale to mi nevadí. Když jedu do práce, sleduji východ slunce. A přes den mi sluníčko zvedá náladu. Pa Heli, M.

      Vymazat
  2. Přeji krásné dny a úspěšné nákupy ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek jaro cisi, jsou nadherne, podobne jako mrkvovy kolac:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mockrát děkuji. I já se z toho těším, M.

      Vymazat
  4. Mou radost z jara trochu hatí pylová alergie (díky sluníčku začíná kvést kde co), ale i tak jsem za jaro ráda :-)
    Užívej si jarní dny

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, veru už je to vo vzduchu a konečne tu. Krásne jarné dny Ti prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně Jaro a chuť něco dělat, už se hrabu v zahrádce a přichází na mě nákupní horečka kytiček. Měj vlídné dny :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera to je, Marti. Konečně jsme se dočkali, můžeme nasávat jaro plnými doušky. Krásné fotky, vůni hyacintu cítím skoro až sem:-).
    Užívej jara.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marťo, mrkvový dort miluju, je to jeden z mých nej, nej dortů, asi kvůli tomu krému, nemám moc ráda ty těžké máslové ..... Přeji ti krásné a veselé Velikonoce .... Marki


    สูตรบาคาร่า
    Gclub

    OdpovědětVymazat
  9. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...