sobota 14. dubna 2018

DATLOVO-ARAŠÍDOVÉ KULIČKY


... chuťově naprosto dokonalé a tak jednoduché, že už to ani víc nejde ☺
... a bez gramu cukru navíc.


Budeme potřebovat:

200 g datlí bez pecky
100 g nesolených arašídů
rum dle chuti

Postupujeme takto:

1) v mixéru si nadrtíme arašídy dle chuti (já mám raději větší kousky)
2) vysypeme si je do misky
3) dále v mixéru rozmixujeme datle (chvíli to bude trvat, ale poddají se)
4) přilijeme trošku rumu podle chuti
5) na závěr vmícháme nadrcené arašídy
6) tvarujeme kuličky (malinko si navlhčete ruce, půjde to lépe)

Když to vydržíte a necháte kuličky několik dní odležet, tak vám zaručuji lahodný zážitek a jako bonus navíc je to zdravé mlsání. Když to nevydržíte a sníte je hned, tak si pochutnáte také ☺



Mějte příjemnou neděli. 
Příště mám pro vás ještě jeden recept na zdravé mlsání (kolegyně z práce mě zásobila, tak se s vámi podělím).

M.


12 komentářů:

  1. Marti, jednodušší už to být nemůže. To je skvělý recept! A kuličky máš jednu jako druhou na tom jsi si dala záležet. Přej ti krásnou neděli.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to velmi jednoduché a chuťově vynikající a ještě k tomu zdravé. Pa M.

      Vymazat
  2. Tak za tento recept skutečný dík, potěším chuťové pohárky celé rodině, jen toho rumíka asi budu muset nahradit esencí, vnučka je maličká.¨
    Krásný jarní týden přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rumík nemusíte dávat vůbec ☺ i tak je to skvělé. Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Vypadají moc dobře a jsou jednoduché. Já si ale asi radějí nechám zajít chuť - přece jen je to (vzdor absenci přidaného cukru) kalorická bomba (a jak se znám, nezůstalo by u jedné)

    OdpovědětVymazat
  4. ☺☺☺ Hm, tak pak už jen list salátu a sklenka pramenité vody max. ☺☺☺ M.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, tohle vypadá jako veliká dobrota! Jdeš s dobou, tohle je moderní způsob vaření a moc se mi to líbí!
    Přeji jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helinko, děkuji ze tvé zastavení... a, je to opravdu dobrota. Pa M.

      Vymazat
  6. Marti, výborný receptík určite vyskúšam. Pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle znám :-) Je to dobrota a nedávno jsem na blog vloźila podobný recept s jednou vychytávkou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, takové rychlé, zdravé dobrůtky mám moc ráda.
    Genting Crown
    Gclub

    OdpovědětVymazat
  9. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...