středa 15. března 2017

Nová krásná letní IKEA


Krásný 15. březnový den moje milé ☼

Ráda bych Vás dnes upozornila na moc hezké nové "ikeácké" výrobky z kolekce SOMMAR 2017.
S jarem pro nás připravili zajímavou keramiku, ubrousky, košíky...


A na letní večery pro příjemnou atmosféru
Tak co? Líbí?
Mně ano.

Příjemnou středu přeji.
M.


9 komentářů:

  1. Tak presne ten barel potrebuju na letni setkani ☺hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Vdaka za upozornenie ♥ Je krasna. Alexandra

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, krásné "pastelky"! Já sice léto pořád nejvíc vidím v námořnických barvách, ale na jaro se mi asi bude pár kousků hodit...
    Martinko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí a láká :-)
    Hezké dny Martí. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí a moc,vidím to na výlet do Prahy,Ikea,pak k tetě a do ZOO,dae

    OdpovědětVymazat
  6. DĚVČATA, TAK TO JSEM MOC RÁDA, ŽE JSEM VÁS INSPIROVALA. PA MARTINA

    OdpovědětVymazat
  7. Úáááá, Martinko, to mi nedělej .... nádhera .... a viděla jsi ten nádherný
    třípatrový etažér ???? Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Mě taky, ale chudák moje peněženka :-) A skříně. Se už propadnou :D pod tíhou všech těch talířků a hrnečků. Pěknou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...