sobota 7. listopadu 2015

Džemování s chutí Carrot Cake


Když jsem v září vařila jablíčkovou marmeládu s vlašskými ořechy, tak jsem si myslela, že je letos úplně poslední.
Ale...chyba lávky.
Mám tu dnes kombinaci surovin vskutku neobvyklou, nicméně velmi zajímavou. Odvážlivce zvu k vyzkoušení.


200 g jemně strouhané mrkve
200 g nadrobno nakrájeného jablka
600 g nadrobno nakrájeného ananasu i se šťávou
45 ml čerstvě vymačkané citrónové šťávy
1 lžička skořice
1/2 lžičky mletého muškátového oříšku
1/2 lžičky mletého hřebíčku
2 lžíce nastrouhaného zázvoru
400 g cukru
9 g pektinu

Postup už znáte z mých předchozích džemovacích receptů, takže se nemusíme zdržovat
 a můžeme rovnou čarovat ☺



Takže zde je tedy můj dnešní druhý příspěvek, který jsem Vám slíbila
 v bábovkovém dopoledním příspěvku.
V letošním roce objevuji neobjevené v mých džemovacích počinech...a strašně mě to bavíííííí ☺
Kdo by to řekl?
Ale ne, mě to vlastně bavilo vždycky, jen letos jsem to dělala s obzvlášť velkou láskou. Proto také mé marmeládky slaví mezi známými a kamarády úspěch. A z toho mám radost největší ♥



 Blíží se také můj letošní stý příspěvek, a já slibuji, že na něj nebudete muset čekat dlouho.
Utíkám teď ven. Je krásně, tak ať načerpám energii.
Přeji fajn sobotní odpoledne.

M.



6 komentářů:

  1. Marti i já tak ráda letošní rok vařím marmeládky a šťávky a mnoho receptíků mám od tebe a moc za ně děkuji. Jsou opravdu vynikající. Tak se těším až vyzkouším i tuto marmošku☺
    Měj se moc hezky. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, tak to jsem moc ráda, že se ti recepty hodí. V tvých rukou tak krásně ožívají.
      Měj se hezky, M.

      Vymazat
  2. .......mňam, mňam...musí to být kulinářský zážitek....a moc krásně nafoceno. Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, já jsem si tu marmeládku úplně přivolala - sice jsem myslela, že bude z dýně, ale byly mi jasné, že ještě nekončíš...
    A ta bábovka vypadá taky úžasně!
    Přeji hezký podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, že bych vyzkoušela další? ☺ Naposled jsem dělala fíky s pomerančem a z aronie. Ještě jsem chtěla zkusit čistě pomerančovou.
    Tak džemování zdar ;-)
    Monika

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...