sobota 1. března 2014

Trocha tyrkysové




s nastávajícím jarem interiéru určitě neuškodí.


Milé dámy,
zdravím Vás všechny v prvním březnovém víkendu.



Jako inspirace pro moje nadcházející
TYRKYSOVÉ OBDOBÍ

mi posloužil můj oblíbený obchod 
M Home,
kde si potřebné "serepetičky" nakoupím.
Už se na to těším,
ceny jsou v tomto obchodě víc než příznivé a
kvalita se mi také líbí.












Na tomto patrovém podnosu budou určitě moc hezká moje háčkovaná vajíčka v odstínech bílé a šedé.



No a tento barevný velikonoční talířek s hrníčkem se mi moc líbí, právě proto, že je tak trochu bláznivý a kytičkovýýý...







Možná, že ani žlutá by nebyla pro doplnění interiéru špatná,
ale já asi raději zůstanu u té tyrkysové

Jaké doplňkové barvy preferujete Vy?


Děvčata ... mějte se hezky ... a brzy zase nashledanou



Objetí Všem
Martina 




15 komentářů:

  1. Krásné doplňky na jaro. Škoda, že u nás zatím HM Home nemáme ... ale naštěstí se brzy snad obchůdek otevře :-) Sice pro mou peněženku to bude nápor, ale co už :-) Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Vintage polstarek se mi take libi v sede a bile.momentalne se snazim zjistit, kde HM home vlastne je...stranky maji neaktualni :(
    http://love-passion-faith.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné serepetičky :o) a tyrkysová je dobrá!

    OdpovědětVymazat
  4. Tyrkysová neuškodí v žádném ročním období!!! Já ji mám ve všech místnostech celoročně!

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, vybrala sis nádherně ...... já miluju zelenou, ale poslední dobou začínám pokukovat po růžové ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, ty máš ale krásné plány - samé parádní kousky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hezke hezke ,,moc se mi libi ten dvouuchy hrnecek .

    OdpovědětVymazat
  8. MARTI, HEZKÉ JARNÍ BARVIČKY. PĚKNĚ SLADĚNÝ VÝBĚR.
    JÁ JSEM POSEDLÁ HNĚDOU A ŠEDOU.
    MĚJ SE HEZKY A UŽIJ SI DNEŠNÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko krásné věcičky jsi vybrala. tyrkysová je super. Dávala jsem jí synovi do pokoje a působí náramně pozitivně. Měj se moc krásně a užij zbytek neděle. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Marti krásna farba, hlavne sa mi páči odtieň na vankúšoch. Krásna modrá. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko krásně si vybrala. U nás je sice H & M sice dvakrát , ale mají jen oblečení a nic do domu.. i když možná je to dobře :-)) alespoň ušetřím . krásný nový týden pa Dita

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Martinko,
    krásně jsi zvolila. Moc se mi líbí polštářky..ach...:o)
    Já mám teď v oblibě barvičku MINT, tak by se mi hodily!! :o)))
    A hrníček je kouzelný!!
    Přeji Ti krásné březnové dny!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, právě se mi začaly líbit tyrkysové barvičky, ložnici mám bílou tak jsem začala polštářky, potom dečky a srdíčky, za návod srdíčka děkuji. Koupila jsem si vázičku a svíčku a zbytek bude fuška, protože tyrkysová není IN :O(. Jinak ty jsi začala vybírat skvěle, mě to bude chvilku trvat, než vyrobím. Přeju pěkný týden Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, tyrkysovou taky muzu a ty polstarky jsou opravdu krasne! Preji hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko tyrkysovou tu já můžu:-) Moc zdravím Věra:-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...