sobota 25. ledna 2014

Suché teplo



Ahoj všichni ... !

Přeji Vám všem pěknou sobotu.
Minulý týden byl u mě hodně pracovně náročný, ale zvládla jsem ho,
a tak tento víkend budu odpočívat.
Nicméně, jak už jsem psala minule, bolest zad mě moc nepřešla.
A ačkoliv, dle rad lékaře, cvičím,
 léky tedy moc neberu, neb mi předepsal nějaké dryáky,
a nahřívám bolestivou oblast termo lahví,
tak zatím nic moc
...lezu jak chromá, z křesla i postele vstávám podivným způsobem
prostě "radost na mě pohledět"



A protože si tedy mám postiženou oblast nahřívat suchým teplem,
tak jsem koupila pořádně velikou termo lahev, která byla, k mému údivu, teplá ještě za 10 hodin,
 a 
malinko jsem ji dozdobila háčkovanými srdíčky.
Od bolesti mi to sice nepomůže, ale alespoň je hezká.















Jinak...příští pátek má naše Terinka maturitní ples...
a tím skončí veškerá sranda
nastává období intenzivní přípravy na maturitu.
Řeknu Vám...už aby to bylo za námi,
protože někdy to jsou nervy
a to ten nejhorší čas teprve přijde.
Tak na nás prosím myslete, abychom to celá rodina zvládli ve zdraví ☺☺☺



Pokud byste si chtěli uháčkovat srdíčko...tady je rozkres k dispozici :







Objetí Všem
Martina 


11 komentářů:

  1. Martinko, tu lahev sis vyzdobila překrásně, ale moc mě mrzí, že ti pořád není líp... A to máš před sebou ples, a ne jen tak nějaký! Krásně si to užijte a neboj, Terezka všechno v pohodě zvládne! Já vím, ono se mi to říká, taky každou zkoušku dětí prožívám s žaludkem až v krku :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      děkuji ti moc za pochvalu.
      Ta záda mě opravdu zlobí...už mě to nebaví, myslela jsem, že to přejde.
      No a co se týče maturity, tak se opravdu těším, až to bude za námi. Vím, že pak přijdou ještě horší zkoušky, ale teď je toto pro nás prioritní ☺
      Měj se hezky, pa pa Martina

      Vymazat
  2. Termofľaša je naozaj Tvojim dotvorením famózna, len keby trošku viac pomohla. Bolesti chrbta sú určite veľmi nepríjemné a obmedzujúce. Prajem Ti, aby bolesti prešli a Ty si sa opäť cítila fit. Najlepšie už do budúceho piatku, aby ste sa mohli na maturitnom plese pekne zabaviť. A maturity sa neboj a dôveruj svojej dcére. Terinka je zodpovedná mladá dáma. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Andrejko,
      přesně tak, bolesti mě velmi omezují. Za chvilku si půjdu dát sérii cvičení ☺
      Což o to, já Terince věřím, ale jde o to, aby i ona si věřila...někdy ji vyčítám její malou sebedůvěru.
      Andrejko...přeji ti hezkou neděli,pa Martina

      Vymazat
  3. Ahoj Martino
    Záda jsou hrozná bolest,já jsem se s nima trápila dost dlouho.Chodím každý týden plavat,to mě hodně pomohlo.Teď je to již lepší,ale bolí mě nohy,kyčle při delší chůzi,je to jak kdyby mě to popolezlo dolu.
    Maturity,jsem prožila dvě,pak dvakrát promoce,bakalářka a posléze inženýrka,nervy na zkoušky byly vždy.Takže držím palečky.
    hezký zbytek víkendu Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Marti,ach ta zádíčka......manžel se teď trápil 2 týdny,pilule...injekce...no dalo to,ale máme dobré zkušenosti s nahříváním polštářku s pohankovými slupkami v mikrovlnce ,slupky jsou po přiložení tvárné a netlačí....jéžiš, radím jako babka kořenářka:-)
    Maturitu zvládnete,to jen rodiče to prožívají víc,než dítka....jako vždy a všechno:-)
    Ať je brzy lépe,Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,
    moc pěkný obal na termofon.
    Děkuji taky za návodík na srdíčko, je uložen.
    Přeji ať Tě záda brzy přestanou bolet.
    Já dneska jezdila po pohotovosti s kolenem.

    dobrou noc a sladké sny .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, moc hezky sis láhev ozdobila. A děkuji za popisek. :-) Bolesti zad také znám. Mě zlobí esíčka. Už vím, že musím pravidelně chodit na uvolňovací masáže a cvičit. Jak vynechám, je to horší. Fyzioterapeutka zjistila, že mi nejvíce pomáhá tlak na určitá místa na noze. Jenže každý máme něco jiného...Přeji ti, ať jsi co nejdříve fit, užij si maturitní ples a neboj, vše musí dopadnout dobře, když tolik lidiček drží palce. :-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...