neděle 12. ledna 2014

Kobereček za pár kaček


Ahoj lidičky,
moc Vás zdravím v nedělním odpoledni.

Návrat do reality v tomto týdnu nebyl lehký...
přeci jen po šestnácti dnech vánočních prázdnin
 bylo opětovné ranní vstávání šokem.
Já nejsem skřivan, takže brzy ráno vstávám  nerada.
Navíc leden je pro nás pedagogy (ale i pro dětičky) měsícem docela náročným, 
spoustu práce máme před sebou...zápis do 1. třídy, pololetní písemky, vysvědčení...no je toho dost.

A tak si pro odreagování tvořím.
Po Vánocích jsem koupila takový obyčejný bavlněný bílý kobereček za "stovku".
Říkala jsem si, že se bude hodit...a taky jo,
našila jsem na něj 5 fleecových hvězd
a paráda v podstatě "za babku" je na světě.



Dnes je krásné sluníčko, ale fouká...
Nicméně pár fotek jsem udělala venku, kde si sluníčko se stíny plotu pěkně pohrálo.


Je to pěkné, že ... ?
Koberec vypadá nejen jako hvězdový, ale i jako pruhatý.


Obměnila jsem i dekoraci na jídelní stůl,
 neboť vánoční věci jsou uklizeny a je tak čas na dekorace ryze zimní.



A protože já nejsem tak zdatná švadlena,
tak chyby při našívání hvězd vznikly. 
Já je vidím a kolegyně zdatné švadlenky určitě také,
ale prosím vás o shovívavost ☺
Teprve se učím...










Užijte si dnešní nedělní odpoledne podle svých představ 
a mějte se hezky v novém pracovním týdnu !!!




Objetí Všem
Martina 


14 komentářů:

  1. Marti koberček vyzerá úžasne. Ja mám tieto bavlnené koberčeky dva a už dlho sa chystám na ne hviezdy namaľovať, len ešte nemám premyslené akou farbou, aby to tam držalo aj po praní. Toto je super nápad. Teraz som našívala hviezdu na pletenú tašku, tak možno sa budem inšpirovať našívaním aj na koberec. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, kobereček je moc krásný, domeček máte plný hvězd:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Martinko....krásný kobereček,hvězdičky mu dodaly " šmrnc ".Doma máš nádherně zimně nazdobeno.
    Užij si pěkně zbytek neděle,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Marti koberec je nádherný, chyby na něm žádné nevidím............. Užij si zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, kobereček jsi nazdobila báječně. Také letos holduji hvězdičkám. A ta šedobílá kombinace je krásně jemná. Hezký večer Anny.

    OdpovědětVymazat
  6. aHOJ Marti!
    Kobereček je báječný,hezky jsi ho hvězdně nazdobila.
    Moc se mi líbí i hvězdičkový ubrus na stole a vůbec všechny tvoje šedo bílé dekorace.Jsou to i moje oblíbené barvičky,tak můžu čerpat inspiraci.
    Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  7. Koberec je naprostá pecka, Marti, Ty z takových prostých věcí jednoduchým upgradem dovedeš udělat tak skvostné kousky! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, kobereček je naprosto úžasný a svedla jsi to náramně! Máš vše krásně sladěné, je u tebe hezky.Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, to nejsou chyby tomu se rika" rustico style " je suprovy. Mas to doma krasne vyzdobene. Sedou barvu moc nemusim ale tve kombinace jsou uzasne! Moc hezke! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásně jsi to Marti vymyslela a udělala.....Šárka :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, parádní kobereček, moc se ti povedl!
    Přeji ti, aby si lednem pohodově a v poklidu doplula do druhého pololetí...To i vždycky přijde kratší :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, konečně někdo, kdo nerad vstává, hlásím se též, vydržím třeba do půlnoci, ale ta rána, proto si teď zimní pauzu ohromně užívám, kobereček jsi krásně využila, ale protože se moc se strojem nekamarádím, hned mě napadlo, že bych hvězdy raději přišila ručně, ale mě by nejspíš nic takového ani nenapadlo, takže za mě 1 s hvězdičkou, ať to pololetí dobře dopadne,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. To vyzera bajecne, ja sa stale trapim ako si tu kuchy dodekorovat, k tej sialene pruhovanej podlahe a toto je presne to prave. Som inspirovana!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Já nejsem švadlenka vůbec, takže za mě dokonalé s výborný nápad!!! ;-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...