neděle 8. prosince 2013

Vánoční malinový dezert


Příjemnou adventní neděli moje milé čtenářky
Vám přeji ze

Celý včerejší den a dnešní dopoledne jsem věnovala pečení vánočního cukroví,
a tak na upečení nějakého koláčku ke kávě nezbyl čas.
Udělala jsem tedy malé malinovo-hruškové pohárky
s čokoládovým stromečkem, kokosem a hrubozrnným cukrem.


Je to velmi rychlé a velmi osvěžující.
Čokoládové stromečky jsem dělala z nugátové čokolády ručně na pečicí papír.



Posyp kokosem jsem volila záměrně...vypadá to jakoby "zasněženě"
a hrubozrnný cukr symbolizuje sněhové krystaly.


Přeji Vám všem, abyste si vychutnali dnešní druhý adventní večer,
zapálili si už druhou svíčku na adventním svícnu
a bylo Vám zkrátka příjemně.


Těším se zase někdy příště...
a velmi, opravdu velmi Vám všem děkuji za překrásné komentáře,
kterých si nesmírně vážím !!!!


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

8 komentářů:

  1. Hmmm, to je laskomina, Martinko. Já dnes pekla perníčky a sepisovala, co upéct :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali...
      Já perníčky nepeču, protože je nikdo u nás nejí. Ale strašně krásně mi voní.
      Mně už budou zbývat asi jen tři druhy a budu mít hotovo.
      Měj se prima, pa pa Martina

      Vymazat
  2. Marti, ja som mala pečiaci deň dnes. Tak som trošku pokročila v sladkých prípravách na Vianoce. Maškrtka bola iste veľmi dobrá. Prajem Ti príjemnú druhú adventrnú nedeľu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy to vypadá nádherně Marti :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jak čtu, byly jsme na tom všechny podobně :o), Jen u nás nebyl tak úžasně naparáděný dezer, jako si vykouzlila ty, Martinko!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Martinka ten dezert vyzera naozaj lakavo, tecu mi veru slinky :) Je naozaj luxusny :) Krasny advent Mira... PS: Co tam este je okrem malin, hrusiek, kokosu, cokolady? Dakujem...

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně nadekorovaný dezert,takový bych si s chutí dala :-). Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, v sobotu jsem také pekla, jako asi většina z nás, ale síly na nic dalšího jsem již ze sebe nevydolovala :o).... také by mne zajímalo z čeho všeho jsi naplnila překrásné pohárky ?

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...