středa 4. prosince 2013

Skleněný box se svícny


mi dnes přinesl pošťák.
Trošku se sice s balíčkem opozdil, 
ale jen o tři dny,
takže to není tak dlouhé zmeškání.


Krásnou adventní středu moje milé čtenářky


Tyto adventní kovové boxy
s prosklenými stěnami a čtyřmi svícny pro svíčky
jsem již několik let obdivovala na severských blozích,
a tak nezbývalo nic jiného ☺,
 než si letos jeden pořídit.
Má krásnou zlatočernou patinu, takže se nám do interiéru hodí.
Líbí se mi, že uvnitř si ho každý může ozdobit podle svého vkusu.
Já jsem zvolila lišejník, zelenobílé chryzantémky, borovicovou větvičku a modřínové šištice
no a ještě trošku toho zlata - ozdůbku a andělské vlasy.





Jinak dneska máme den svaté Barbory,
doufám, že máte natrhané větvičky "barborek"
U nás máme bohužel celý den ošklivou inverzi,
a tak se těším až trošku vysvitne sluníčko
a já budu moct nafotit venkovní výzdobu.





Moje milé,
mějte příjemný večer.
Já jdu teď zadělat pár těst na pečení cukrovíčka
(i když se mi tedy moc nechce ☺)




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


23 komentářů:

  1. Martinko vůbec se nedivím,že si neodolala, je to nádherné a fajn, že lze vnitřek nazdobit.Máš to opět moc a moc hezké. Já jsem včera zadělala 6 těst, odpočívají v lednici a sobotní čas bude věnovaný jen pečení. Těším se na tu vůni a snad se mi podaří si uvařit i svařáčka či punč, aby mi šla práce lépe od ruky :o).... Hezký předvánoční čas. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko...moc ti děkuji ta tvé vždy, pro mě příjemné, zastavení.
      Máš pravdu, ta vůně u pečení je krásná, to mám také moc ráda.
      Měj se pěkně, uvař si punč a někdy příště pa pa Martina

      Vymazat
  2. Tak na adventní box koukám jak puk :o) ještě jsem ho nikdy neviděla. Nutno podotknout, že je to opravdu originální kousek! A moc chválím nový vzhled blogu, moc se Ti povedl!

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, krása a nádhera! A to říkám já, která raději než pravé úhly trochu oblejší tvary :o) Nádherně si ho nazdobila, miluji ty zelené chryzantémy!
    Těsta jsem před chvilkou dodělala, zítra snad rozpálím troubu :o)
    Příjemný večer,pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Kto by netuzil po tomto svietniku, ze? Ja ano, ale mam tolko svietnikov, ze uz ziaden novy nemam kde dat.. Mas to nadherne

    OdpovědětVymazat
  5. Tento svietnik je aj mojim snom, zatiaľ nesplneným. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Ten box je úchvatný, pekne si ho dozdobila. Paráda ..., J.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to krásný. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež som ho už videla zopár krát na zahraničných blogoch a veru je veľmi originálny, nazdobila si ho naozaj krásne. Treba si robiť radosť plnením prianí aj mimo Vianoc :), veď si zaslúžime :)

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko,ten svícen je překrásný.Také jej již dlouho obdivuji.Je to můj sen.Bylo by prosím možné poradit,kde se dá koupit?Často k Vám nahlédnu,ale nikdy nekomentuji,až dnes jsem se odvážila.Přeji Vám Martinko krásný adventní čas.A děkuji moc za odpověď.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko..svícen je z internetového obchodu Bella Rose.
      Přeji hezkou sobotu, Martina

      Vymazat
    2. Martinko moc děkuji.Jste milá.Už jsem jej hned objednala.Mají poslední dva kousky,tak snad se na mne dostane.A to jsem všechno na Bella rose prohlédla a asi přehlédla:(
      Přeji Vám Martinko klidný a pohodový 2.adventní víkend.DĚKUJI !!! ANNA.

      Vymazat
  10. Nádherný svícen,takové se mi taky moc líbí.Marti pěknê jsi ho nazdobila :-). Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Martino, to je fakt parádní svícen!!!!! Slávka

    OdpovědětVymazat
  12. Tak taketo nieco som este nevidela, vyzera to zaujimavo a nazdobila si vnutro krasne...Nellie

    OdpovědětVymazat
  13. krásné fotečky...přeji krásný čas adventní...Věrka

    OdpovědětVymazat
  14. Krá..moc děkuji
    krásné-moc- já bych také poprosila- kde se dá svícen koupit
    krásné dny
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško...svícen je z internetového obchodu Bella Rose.
      Přeji hezkou sobotu, Martina

      Vymazat
    2. Děkuji Martinko,jste zlatá-objednáno:o))
      Krásné adventní dny,ráda chodím čerpat inspirace:o))
      Jen tak dále!!!
      D.

      Vymazat
  15. Witaj Martina ! Piękny świecznik i prześliczna dekoracja . Pozdrawiam serdecznie- Mirka

    OdpovědětVymazat
  16. Martinko, nádherný svícen a moc hezky ozdobený .... přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...