pondělí 25. listopadu 2013

První předadventní vlaštovička


Krásný dobrý večer milé čtenářky.

Moc Vás všechny při pondělku zdravím.
Tak jak jste na tom s adventními přípravami?
My už jsme doma celkem připravení,
celý víkend jsem doslova "makala",
abych mohla v neděli všechna ta adventní světýlka rozsvítit.

Minulý týden jsem to ale už nemohla vydržet
 a koupila jeden malý stromeček
  ARAUCAURIE
a jen malinko ho přizdobila kovovými lucerničkami.
Máme tak doma první adventní "vlaštovičku"


Také je Vám taková zima?
My jsme dneska s dětmi strašně, ale strašně vymrzli.
Šli jsme na představení a ten ledový vítr nás pěkně ošlehal.
Musela jsem si pak doma dát červené svařené vínko s jablíčky a skořicí.
To mám moc ráda.



Tahle světýlka mi připadají taková orientální,
jako z Maroka nebo z bazaru ve starém Jeruzalémě ☺





Moje milé,
tak to je
moje dnešní malinké zastavení.
Mějte se všechny parádně...




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

9 komentářů:

  1. Veľmi pekné, tie svetielka sú super.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný stromeček. Měla jsem ho asi před patnácti lety a nakonec se v našem tehdejším malém podnájmu tak rozrostl, že jsme ho museli dát pryč. Ale byl moc krásný. A jinak já se na předadventní úklid chystám teď v týdnu. Vlastně už jsem dneska začala. :-D A neděli se těším až rozsvítíme první svíčku a světýlka na domečku. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, k tobě jsem se moc těšila...Krásné zdobení, moc se mi ty lucerničky líbí!
    Tobě přeji hezký večer a Terynce rychlé zotavení!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krásná výzdoba, ty lucerničky jsou zajímavé, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, krásně vánočně zdobíš. Dnes jsem koupila dva věnce na dozdobení a nějaké větve. Tak to začne i u nás. Jen největší paradox je, že přede dveřmi mám ještě rozkvetlé a dobře vypadající fuchsie. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná dekorace Martí.Hezký předadventní týden. Eva

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...