středa 2. března 2016

INDIGO vajíčka


Ahoj všichni!

Vůbec ... ale vůbec jsem se nenechala rozhodit pondělní sněhovou nadílkou. Nastavila jsem si v sobě absolutní ignoraci sněhu a ladím se navzdory všemu a všem na JARO.
Jsem přesvědčená, že už na něj nebudeme muset dlouho čekat.
A protože k nám chci s jarem propašovat trochu modré, nabatikovala jsem další várku vajíček do modra.
U Andrejky jsem si objednala krásné velikonoční dekorace a tímto ti Andrejko ještě jednou děkuji.
Peříčkový věnec je naprosto luxusní, jako i vše ostatní.






































Polštáře na sedačce oháknu do denimu ...
...aneb stará dobrá Ikea ☺

Inspekci mám dneska za sebou a mám z ní opravdu dobrý pocit. Paní inspektorka byla velmi příjemná, deváťáci byli úžasní a já jsem to zkrátka zmákla...musela jsem ☺

Milé dámy, mějte se v druhé půlce týdne fajn.

M.



13 komentářů:

  1. Martinko, nepochybovala jsem, že inspekce dopadne na jedničku! Moc ti gratuluji!
    Ta tvá jarní modrá se mi moc líbí!
    Přeji krásné odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to je radosť, človek sa snaží a je príjemné, keď snaženie je dobre ohodnotené. Ešte raz som rada, že balíček prišiel v poriadku. Prajem Ti príjemné jarné dekorovanie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Batikovana vajicka vypadaji naramne. A gratuluji k dobremu pocitu z inspekce:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem k úspešnej inspekcii-dobrý pocit je na nezaplatenie! Môžem sa spýtať co ucis?
    Vajicka sú krásne, chystam sa na nieco podobne, vcera sme s kamoskou skusali take trblietave :)... ale nedam dopustiť na maľované voskom. Tie zboznujem, je to relax, ako boli určite aj tieto modré ;) k tomu jeansove vankuse a to je veru paradicka!!!
    Jolana
    http://yellowhouseideas.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Joli,
      děkuji za tvou dnešní milou návštěvu.
      Učím český jazyk a dějepis ☺ Jsi také kantorka?
      Měj se fajn a někdy příště ahoj, M.

      Vymazat
  5. Gratuluji k inspekci ... Dobrý pocit je k nezaplacení:-)))) vajíčka jsou nádherná.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Marti také blahopřeji k úspěšné inspekci. Ty blankytně modré vajíčka jsou nádherná. Krásný večer, pa ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  7. Marti gratuluji k úspěšné inspekci :)
    Vajíčka jsou moc krásná ❤ Je dobře, že si se nenechala odradit a jsi přesvědčená, že to brzy přijde i za nás ostatní, kterým při pohledu na tu sněhovou nadílku spadla brada :))
    Krásný večer přeji, Renča

    OdpovědětVymazat
  8. Śliczne jajeczka !!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  9. No vidíš Martinko a měla jsi docela obavy z inspekce a vše dobře dopadlo. A vajíčka jsou krásná. Už jsem zkusila první várku tím lakem na nehty, vypadá to hezky a je to jednoduché. Dáš sem ještě ten návod jak na velké skořápky ?
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo ahoj, dnes jsem dala návod na ANTIK vajíčka, brzy dám i na sádrové skořápky. Jen mi musí opět asistovat Teri, aby fotila.
      Pa M.

      Vymazat
  10. Martinko gratuluji moc!Tvé dekorování je super, už se těším na další fotky.hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  11. There is a chance you're eligible for a complimentary $250 Ikea Gift Card.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...