čtvrtek 2. května 2013

Čerstvý meduňkový čajík a pozdní svačinka


Přeji Vám všem milé dámy příjemný druhý májový den.
Na zahrádce se začíná všechno krásně probouzet...
...i bylinky samozřejmě.
A meduňka...
moje milovaná uklidňující bylinka...
vytvořila krásný zelený kopeček voňavých lístečků.
Na jaře mám ráda i to, 
že si můžu dělat čajíky a nálevy z čerstvých surovin.
Dnes je to lahodný
 MEDUŇKOVÝ ČAJÍK S DOMÁCÍM CITRÓNEM
Manžel pomáhal známým stěhovat veliký a obsypaný citroník 
 a dostal pár citrónků jako odměnu.
 Jsou opravdu úplně jiné než ty kupované...
...šťavnaté, voňavé a hlavně chemicky neošetřované.



No a k čajíku se hodí lehká svačinka 
nebo večeře...?
Ciabatta s tvarohovou pomazánkou a zelenou mladou cibulkou je vždycky dobrá
...a nesmím zapomenout na ředkvičky...





Do pomazánky dávám :

1/2 pomazánkového másla
1/2 tvarohu
3 lžíce Flory
2 lžičky majonézy
1 vykapaný sýr cottage
trošku najemno nastrouhané nivy
nadrobno pokrájenou jarní cibulku (zelenou část)
dle chuti sůl

Všechno řádně vyšlehejte a namažte na čerstvé pečivo !



Moje milé...
chci Vám velmi poděkovat za vaše návštěvy a komentáře.
Jste pro mě hnacím motorem a inspirací !!!
DĚKUJI
VELMI  



Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

10 komentářů:

  1. Hmmm Martinko, ty mi děláš chutě.
    Krásný pátek i celý víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Právě jsem přesadila meduňku na zahradě na lepší stanoviště, tak ještě ji musím nechat chvilku v klidu... Domácí citrón musí být fajn, já občas koupím bio citróny a to je také rozdíl! Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Meduňkový čaj mám moc ráda :) zatím mám sušené zásoby a na čerstvou meduňku musím ještě chvilinku počkat.Jdu si zalít hrnek ;) Pěkný večer Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravá mňamka Martinko!!!S těmi bylinkami to máme stejné-já dnes poprvé dělala čajík z máty!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, tak to si ma krásne navnadila. V záhrade mám taktiež medovku a nejako som na čaj z nej pozabudla. Minulý rok som robila medovkový sirup. Už aj si idem natrhať pár lístkov a spravím čaj (v dnešnom upršanom dni dobre padne). Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Medovkový čaj je hneď po mätovom, alebo ešte pred mätovým? Skrátka je môj favorit, a s domácim citrónikom, no to sa niekto má. Také domáce a bio by som brala, hneď by som si urobila lemon curd :))

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Martinko, Tvoje šťavnaté fotečky mě ženou do kuchyně ostříhat bylinky a udělat si takový čajík! Ikdyž na bylinky vyrašené na záhonky ty naše kuchyňské ani zdaleka nemají... dík moc za receptík na pomazánku, takové máme moc rádi, sníme jich kila... měj se moc krásně! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, Ty jsi úplná samostatná jednotka :-D Dokonce máš i domácí citrón. Pááááni.
    Meduňku už taky uštipuji a vařím čajíky.
    Tvá pomazánka mě láká. Určo jí brzo vyzkouším. Obecně mám pomazánky moc ráda.
    Ahojky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Meduňkový si dělám vždy s citronem, jen nemám domácí:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Přišla jsem na vaše stránky náhodou- a je to pohoda a nádhera, moc fajn všechno.
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...