neděle 14. dubna 2013

Vlaječky do ložnice ...


Příjemné dnešní odpoledne Vám milé dámy přeji od nás ... ze severních Čech 
V ložnici máme dvě střešní okna a mezi ně jsem  uháčkovala vlaječkovou girlandu  
                                       pro  ... sleep and sweet dreams
pro ... pokojné a sladké sny
Protože máme v ložnici kombinaci šedé a bílé barvy, tak jsem jako základní barvu pro vlaječky vybrala bílou a malinké květinky jsou háčkované, jako ozdůbka, v pastelových barvách.

 
 
 
 

Jinak jsem dneska pracovala trošku i na zahrádce...
mám vyčištěné jahody a zasázenou cibulku...
V týdnu budu v zahradních pracích pokračovat...
musím trošku začít kytičkovat 

Pokud byste si chtěli uháčkovat trojúhelníčky
a vytvořit si tak girlandičku...
přináším Vám nákres.
Já jsem si jen vlaječku o jednu řadu zvětšila.

Tak háčku zdar...


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


13 komentářů:

  1. Martinko, girlandička je moc krásná a ty kvítky jsou v těch pastelových barvičkách tak jarní. Vzoreček ukládám, třeba se někdy bude na něco hodit :-) Hezké odpoledne.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, je to paráda, háčkovanú som tuším ešte ani nevidela. V Tvojom prevedení je jemná a nežná. Presne ako do spálne má byť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martinko!! ♥
    Girlandička je tuze hezoučká!! Líbí se mi barvičky!!
    Tak ať se Ti pod ní krásně spí a zdají se sladké sny...
    Nákres si ukládám- děkuji! U syna sousedů budou mít miminko,
    už jsem nakoupila miminkovskou vlnu, tak možná dojde i na girlandičku.
    A gumáčky si pořiď!! Já už je mám dva roky,
    přiletěla jsem s nimi z Kodaně, nevešly se do kufru!! :o)))
    Jsou kvalitní a krásně se v nich chodí.
    A v zimě, na podzim, na jaře jsou už pro mne nepostradatelné!!
    Mám v černé, protože s velkou oblibou nosím tmavé leginy, k tomu delší halenky a svetry - má oblíbená kombinace!!
    Teď začaly prodávat v Ilse Jacobsen také tříčtvrteční a malé gumáčky jako nazouváčky!! Těm já neodolám!! :o)))
    Martinko, krásný zbytek neděle a hezký nový týden ☼☼☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, to je nádhera .... překrásná girlanda, moc se ti povedla ....i mě to sluníčko vytáhlo na zahrádku ....taky jsem čistila jahody a zjistila jsem, že už jim lezou nové lístky, ostříhala jsem trávy i stromky, páááááni, mě to tak chybělo, na tohle jsem se těšila celou zimu ..... dokonce jsme s klukama provětrali i kola ....parádní víkend, vůbec by mi nevadilo, kdyby už to tak zústalo ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné, Marti, veselé a jemné barvičky! Na zahrádku jsem se už taky těšila, ikdyž svojí nemám a jezdím okupovat tu u rodičů :o) krásný jarní podvečer, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, já vůbec nestíhám tvé tempo - ty si stihla fotit venku a uložit břečťany do parádních klícek, koupit si gumovky a ještě naháčkovat tuhle parádu, pod ní se bude určitě nádherně snít....
    Moc tě zdravím a přeji pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, moc hezky jsi vlaječky vymyslela. A moc se mi líbí fotečky z předminulého příspěvku.
    Užívej krásný následující týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná girlandička Martinko!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Marti girlanda je krásná i já děkuju za nákres a ukládám.Měj se krásně ..Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, girlanda je krásná! Moc se ti povedla. Taky jsme celý den strávili na zahradě. Už to fakt chybělo...hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherne romantické. Moje obľúbené farby.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Prima nápad, a moc pěkný:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, girlanda se Ti moc povedla. Ať se Ti pod ní zdají pěkné sny .. Denisa

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...