středa 5. prosince 2012

5. prosinec ... Med a voňavé pomeranče ...


Přeji příjemný pátý prosincový den milé dámy... dnes pro Vás otvírám už páté adventní okénko. Mám pocit, že se ten prosinec dal opět do velmi rychlého běhu.
Dnes je u nás vše nasyceno prolínajícími se vůněmi medu, sladkých pomerančů a perníkového koření.
Nadcházející víkend u nás totiž bude ve znamení pečení cukroví, takže všechny tyto ingredience, a mnoho dalších, budu potřebovat a pečlivě si je připravuji. A protože jsem se rozhodla, že letos upeču jen několik málo nejoblíbenějších druhů a budou to vesměs takové zdravější varianty, tak nebudou chybět oříšky, kokos, mandličky a ovoce...zkrátka vše dobré pro naše tělo.
5.                  prosinec
❅❅❅
Vše voní Vánocemi





Zítra je Mikuláš...
a já tu budu s novým příspěvkem...




Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

14 komentářů:

  1. Martinko moc krásné fotky,hned po ránu dokážou pohladit a dýchnout na mě tu vůni vánoc.
    Krásný den.Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko tak to se těším,já se chystám o víkendu také začít:-)Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  3. Martinka...ludsky mozog je velmi zvlastny len som zbadala tie pomarance s klinčekmi a hned som zacitila tu krasnu vonu....:), prajem krasny adventny cas, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krásně jsi to naaranžovala, až ke mně voní perníčky a med.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Martino,
    dneska se chystám zdobit druhou várku perníčků (tu první už děti snědly), takže tvůj příspěvek mne dobře naladil .-)
    Moc hezké fotky.
    Martinak

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, každé ráno jen zírám, s jakým číslem Adam vytahuje adventní pytlíček...je to fofr!
    Dneska to u tebe tak krásně voní, mám ráda perníkové koření a k tomu vůni citrusů.
    Měj se moc hezky, pa zítra Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti,to jsou tak krasne vanocni fotecky s jeste vanocnejsimi dobrotami a vunemi,med,skorice,hrebicek,pomeranc,mnam,kouzlo jde i vonet.

    OdpovědětVymazat
  8. Mati, moc krásné fotky - já se také chystám na pečící víkend.
    Hezké odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko,
    krásně to u tebe voní!!!!!!!!!
    Doufám, že tě neodnesli čertíci!! :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Medíček, perníčky, skořice, perníčky... jéje, jéje, samé dobroučké voňavé věci!!! Ta vůně jde až sem ke mě :o) hezkého Mikuláše, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, nádherné fotečky, skoro vánoční, já se na pečení cukroví teprve chystám, ale už se na to docela těším,.... miluju, když celý byt voní "lineckým" a "vanilkovými rohlíčky" ............ Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Děvčátka moje milá...velmi pěkně Vám děkuji za milá zastavení u mě !!!! jste všechny SUPER !!!!! Krásný večer, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, fotečky jsou nádherné a všechna vánoční okénka. Teď jsem byla dost zahlcená prací, že jsem se vždycky jen kukla na vaše blogy a nestíhám nic tvořit, Tak snad už o víkendu se do něčeho pustím.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  14. Milujem všetky tieto sviatočné vône a v chladničke už oddychuje cesto na medovníky.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...