pondělí 17. prosince 2012

17. prosinec ... Kouzla paní Zimy ...


Milé dámy ... přeji Vám krásný zimní den. Paní "Zima" o sobě v posledních dnech dává vědět opravdu hodně. Nejen, že nás v minulých dnech trápila docela silnými mrazy, vysypala na nás obrovskou sněhovou peřinu, ale ani ledovky nás neušetřila. Včera jsem sebou málem "švihla" tak, že nebýt mého muže, který byl nablízku, tak nevím, jak by to dopadlo.
Zahrádka spí a je jen dobře, že je alespoň sem tam přikryta sněhem. Může tak alespoň v klidu odpočívat. I toto počasí jsem pro vás využila a něco "upekla". Připravila jsem ledovou růži jako pro ledovou královnu. Mám tyhle ledové bábovičky moc ráda. Stačí je doplnit o několik plodů přírody a smrkové větvičky... a paráda je na světě.
17.                  prosinec
❅❅❅
Kouzla paní Zimy






Tak a pro dnešek už toho ledu bylo dost...
i když jsem trošku smutná z toho,
že Vánoce mají být údajně zase na blátě...
mám tak ráda, když jsou Vánoce bílé




Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


16 komentářů:

  1. Marti, krásné ledové věnce jsi "upekla"! Počasí je opravdu rozmanité. U vás ledovka, u nás na Moravě +10, obleva, bláto. A to byla minulý týden všude krásná dvaceticentimetrová peřina. Škoda, taky mám ráda bílé vánoce. Měj krásný týden! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adrianko...děkuji ti za milou návštěvu. Ráno, když jsem jela do ráce, tak silnice byla jako zrcadlo...opravdu super jízda ☺. Pa Martina ♥

      Vymazat
  2. Marti, to je krása, u nás už bohužiaľ vôbec nemrzne, takže sa nič takéto krásne nedá vyrobiť. Jedine v mrazničke. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejka, u nás dnes také blátivo a mokro, takže si myslím, že růže dnešní noc přežila s újmou. Podívám se, až přijedu domů. Ráno totiž chodím ještě za tmy. Měj se fajn, pa pa Martina ♥

      Vymazat
  3. Marti, to je kouzelna dekorace. U nas nastala naprosta obleva a jeste do toho prsi :o( mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katuško...děkuji moc...u nás dnes také obleva...hrůza ☺, pa pa Martina

      Vymazat
  4. Martinko, také mám raději bílé Vánoce, teď mě to fakt nebaví :-) A pro kohopak jsi "pekla" takové krásné a chutné bábovičky?
    Hezký den, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali...ani mě to nebaví, dnes jsem jela ráno do práce krokem...hrůza. Pa pa Martina

      Vymazat
  5. WOW!!!! Martí nádhera..... Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, ľadové bábovky sú perfektné. U nás sa počasíčko pekne vyfarbilo, po snehu ani stopy, teplota dnes 3 stupne nad nulou, takže Vianoce zase na blate :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renuška...u nás také obleva, ráno byla tedy pěkná ledovka a teď zas mlha, že by sedala krájet ☺, pa pa Martina

      Vymazat
  7. Martinko, tak krásně si to nachystala a asi je ta ledová paráda fuč, viď.
    Ta ledovka byla opravdu šílená...
    Teprve teď jsem si všimla těch kouzelně zarámovaných hvězdiček na fotkách s rukavičkama, krása!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helinko...jo jo, ledová parádička se smrskla na třetinu...
      děkuji ti i za milou pochvalu hvězdiček...to jsou jen takové malinké radůstky.
      Měj se krásně, pa pa Martina ♥

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...