úterý 10. července 2012

Letní papučky... balerínky

Ahoj v úterním odpoledni  mé milé ♥♥♥  Moc Vás všechny zdravím a doufám, že si užíváte krásných teplých dní tak jako já.
Každý večer sedáváme na naší terase na zahrádce. Dcera s manželem hrají šipky... mají rozehranou prázdninovou hru, kterou vyhodnotí až na konci srpna. Hrají vždycky o "dvacku", takže se různě mění, kdo je právě v plusu a kdo v minusu ☺
A já si háčkuji a popíjím vínečko ( jen decinku ☺) ... a aby mně bylo příjemně na nožky, umotala jsem si letní papučky balerínky. Jsou tak měkoučké a příjemné ♥♥♥


♥♥♥


♥♥♥

Jinak včera jsme byli v lese na borůvkách...brzy tedy přinesu borůvkovou reportáž

Teď ale ještě papučky, z kterých mám opravdu radost
♥♥♥




♥♥♥


Pokud byste si chtěly, milé dámy, také uháčkovat balerínky, klidně mi napiště na mail...


♥♥♥


♥♥♥

Mějte se moc krásně a...
brzy...
pa...


 ♥♥♥



Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

36 komentářů:

  1. Úžasné papučky:) Takové by se mě také hodily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc moc děkuji. Přeji krásné dny, Martina

      Vymazat
  2. Nádherné papučky moc prosím o návod.Jsou opravdu kouzelnééééé!!!!kratochvilovavera@klikni.czKrásný den:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...moc děkuji, návod jsem poslala. Ať se podaří. Martina

      Vymazat
  3. Martinko,
    téda ty jsou romantické, moc krásné balerínky hřejí tvé nožky :-)
    Prozraď Martinko jak ty to děláš ? :-o
    Tolik krásných věcí tvoříš a ještě je umíš dokonale vyfotit !
    Také ráda sedávám na terásce , ale mě budou muset stačit ponožky ;-)
    Krásný den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko...děkuji ti za krásnou pochvalu. A když ti řeknu, že jsem ještě před nedávnem ještě neuměla vzít foťák ani do ruky, tak se tomu nechce věřit. Ale je to tak. Pak jsem si řekla, že to musím zkoušet a snad se na to dá koukat ☺ Měj krásné dny a večery, třebas v ponožkách, pa Martina

      Vymazat
  4. Marti, roztomilé balerínky! Úplně Tě vidím, jak si v nich užíváš tu večerní letní pohodu.Já tyhle letní večery po horkém dni miluju...Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko...moc děkuji za pochvalu. I já mám letní večery strašně ráda. Martina

      Vymazat
  5. Martinko jsou kouzelné :-)) ty večery Vám trochu závidím u nás je každý večer bouřka, prší a večery jsou tak nic moc.. díky tomu že pořád prší jsme byla téměř týden bez internetu protože do antíny jim napršlo.. krásné letní dny mám milá ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ditunko...u nás byly také bouřky,ale takové mírné, takže pro přírodu ideální. Všechno je teď tak zelené a voňavé. Měj se krásně, dětičkám pusénku, pa pa beruško, Martina

      Vymazat
  6. Teda, balerinky jsou úchvatné!!! Taky mám jedny rozdělané, trošičku jiné, snad se mi podaří tak pěkné jako tobě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, tak to nemám strach, že by se tobě něco nepovedlo. Taková zkušená háčkařka je bude mít suprové. Měj se moc fajn Leni, pa Martina

      Vymazat
  7. Marti, moc krásné barvičky mají tvoje papučky. Taky jsem si háčkovala a strašně fajn se mi v nich chodí a chlavně je mám místo ponožek k telce :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali...moc děkuji za pochvalu. Máš pravdu...je v nich krásně příjemně. Hezký večer, pa Martina

      Vymazat
  8. Marti, papučky sú božské a poduštička k tomu... no proste paráda. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejka...děkuji velmi pěkně za takovou pochvalu...DĚKUJI !!! Martina

      Vymazat
  9. Papučky jsou dokonalé,hned bych je brala,jen mé pokusy o háčkování nejsou nic moc!A těším se na borůvky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...moc moc děkuji. Háčkování zkoušej, je to hodně o cviku. Pa pa Martina

      Vymazat
  10. Martinko ty jsou super. Když jsem si to četla, nahlédl mi přes rameno manžel a konstatoval, že by si mě živě dokázal představit, jak běhám po zahradě ve fialových. Krásný večer Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Rijuško, fakt manžel nahlíží přes rameno a k tomu přidá i komentář? Tak to je super. Jinak moc děkuji za tvou návštěvu, pa pa Martina

      Vymazat
    2. Martinko sem tam se to stává, že nakoukne. On naprosto běžně kometuje i moje tvoření. Zatím tedy jen kladně, ale pokaždé když něco dělám, tak ho zajímá jak to dopadne a mě zase zajímá jeho názor třebas na barvu a tak. Rija

      Vymazat
  11. Blahopřeji k Vašim zručným, šikovným ručičkám a přeji hodně dalších hezkých výrobků.
    S pozdravem,
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  12. Martinka, tak to sa sedí s nohami hore a v krásnych balerínkach. Tvoje ruky nepoznajú oddych, neustále tvoria krásne veci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janičko...☺☺☺, moc děkuji za milá slovíčka. Ale ano, i já odpočívám. Někdy jsem lenivá až hanba ☺. Krásný den, pa Martina

      Vymazat
  13. To já to mému muži musím strčit pod nos, když se mi něco líbí a chci mu to ukázat ☺☺☺. Krásný den, Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko....já nemám slov....nádherně nafocené moc krásné balerínky....jsi veliká šikulinka.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko...DĚKUJI !!!! Zrovinka dělám levandulový medík podle tebe, tak jsem zvědavá ♥ pa pa Martina

      Vymazat
  15. Jů ty dělávala moje babička a dokonce si pamatuji jak jsem s nima chodila:)
    Máš je moc krásné a jak jsou vypracované !! pa pa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? Já v nich taky cupkám, ale jen v obýváčku u televize nebo u háčkování ☺ pa pa Martina

      Vymazat
  16. Ahoj, balerínky sú krásne, nôžky sa v nich musia cítiť ako v bavlnke...:-) Ak môžem, aj ja by som poprosila o predlohu... Ďakujem a želám pekný víkend...
    natalia.manekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natáli...moc moc děkuji za pochvalu. Předlohu jsem poslala, tak doufám, že dorazila. Krásný nový týden, Martina

      Vymazat
    2. Zdravím Marti, predloha asi niekde troška zablúdila, lebo ku mne zatiaľ nedorazila....:-( Môžem poprosiť poslať ešte raz? Ďakujem!

      Vymazat
    3. Teď jsem znovu odeslala, tak snad...☺

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...