pátek 27. července 2012

Chuť léta ... ☼ aneb domácí citronáda ... ☼

Posílám Vám mé milé horký páteční pozdrav.
Venku nám to pěkně "topí", tak jsem připravila pro moje andílky osvěžující domácí citronádu. Je velmi lahodná a žízeň zažene bezpečně.
Její příprava není vůbec náročná na čas, máte ji raz dva. A pokud byste si ji chtěli doma vyzkoušet, podělím se s Vámi moc ráda o recept.

 ☼


 ☼


 



 

Pojďme na recept
                                                                 
3 chemicky neošetřené citróny
2 litry čisté minerální vody
dle chuti třtinový cukr
snítku máty 
led

V mixéru rozmixujte 2 dobře oprané, na menší kousky pokrájené, citróny s třtinovým cukrem a několika lístky máty. Přes sítko přeceďte do nádoby a zalijte minerální vodou. Já používám jemně perlivou. Přidejte kostky ledu podle potřeby a dozdobte dalšími lístky máty a kolečky pokrájeného třetího citrónu. Můžete ještě nabídnout cukr k případnému dalšímu doslazení.

  ☼


 



Tak co ? Máte chuť citronádu vyzkoušet ?
Já Vám radím...vyzkoušejte ji...
Nebudete zklamaní...

 







 




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

16 komentářů:

  1. Dnes bylo takové horko i u nás, a to bych si citronádu taky dala. Vyzkouším ji zítra, vypadá opravdu lákavě! Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásne fotky a limonády tohto druhu u nás tiež frčia. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andy...moc děkuji za pochvalu fotek. Dnes jsem přidala i mátový sirup a dostala jemně zelenkavou barvu, pa Martina

      Vymazat
  3. Pravé "letní"osvěžení!My jsme víceméně schovaní doma,Nelinka je ještě moc malá,tak chodíme až k věčeru:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo...tak to je jasné, pro malinké děti je lepší být v chládečku, pa pa Martina

      Vymazat
  4. U nás tiež pekné počasie, konečne aj slnko vykuklo. Citronádu mám veľmi rada, dokonale uhasí smäd, zrovna teraz usrkávam. Nech nám to pekné počasie vydrží aj cez víkend. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatka...jsou moc dobré tytolimonádky. My si děláme jen domácí, nekupujeme ty sladké patoky. Pa Martina

      Vymazat
  5. Děkuju za tip na letní osvěžení---určitě si ji doma uděláme. :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Citronáda je výborná a ta Tvoje nádoba na limonádu nemá chybu. Jen nevím, jak dlouho by u nás doma přežila.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani...a víš, že ta nádoba je docela bytelná. Myslím, že by přežila bez úhony ☺, pa Martina

      Vymazat
  7. Martinko, tak tenhle receptík určitě vyzkouším. A také se mi moc líbí ta nádoba - už jsem ji měla skoro objednanou, ale pak jsem si to rozmyslela. Jak píše Jana - nevím, zda by to u nás přežila. Snad až budou kluci větší. Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...určitě vyzkoušej ! A nádoby se myslím nemusíš bát, protože je kupodivu docela bytelná...je to silné sklo. Myslím, že ani tvoji klučíci by ho nerozbili. Přeji krásný letní den, pa Martina

      Vymazat
  8. Úžasné letní osvěžení a nádherné fotečky! Martinko, nádoba je parádní - prosím, kde se dá sehnat? Krásné léto! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru...děkuji pěkně. Nádobu jsem koupila v Orionu, můžeš využít jak kamenné obchody tak i zásilkový prodej. Krásný den, pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...