pátek 20. července 2012

Tak božsky dobré ... semifreddo...


Příjemný páteční den mé milé. Onehdy jsem získala recept na pravé italské semifreddo. Bylo jasné, že ho co nevidět vyzkouším. A včera se tak stalo. Dnes Vám přináším recept i s obrázkovým průvodcem ☺, protože chuť této zmrzlinky je naprosto božská...
Semifreddo znamená v italštině " napůl chladný", což zaručuje, že dezert není na kost zmrzlý, ale naopak příjemně se nabírá a ještě lahodněji konzumuje.



 
Co budete potřebovat...

3 vejce 
2 žloutky
220 g krupicového cukru
lžičku vanilkového extraktu
500 ml smetany ke šlehání

 

Dejte do ohnivzdorné mísy vejce, žloutky navíc, vanilku a cukr. Postavte nad hrnec s mírně vroucí vodou a šlehejte ručním šlehačem 6–8 minut, až směs zhoustne a zesvětlá. Sejměte mísu z vodní lázně a nechte za občasného prošlehání zchladnout.


 Ušlehejte tuhou šlehačku a zlehka do ní obracením zamíchejte vaječný krém.


Vmíchejte případné další přísady , já jsem udělala karamel s mandlemi...


Dejte do dvoulitrové nádoby, já jsem použila nádoby dvě, jednu porcelánovou a na zbytek  misku z umělé hmoty a mrazte šest hodin nebo přes noc.
A pak už si jen pochutnávejte na božském dezertu. Na dochucení můžete přidat, co jen chcete ... ...ovoce, čokoládu, sušenky, oříšky, kokos, med, marschmalow, likéry, toppingy ...
zkrátka, co máte rádi...

 














 
Důkazem, že je to mňamka, jsou prázdné pohárky...


 


Pokud se mé milé rozhodnete, že si tuto lahůdku uděláte ... přeji Vám dobrou chuť !!!
 
Bože ... jak ty prázdniny letí ... já se zblázním ☺☺☺


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

24 komentářů:

  1. Jé, Marti, no to musí být bašta!!! Už jsem si návod vytiskla a o víkendu to zkusím! Díka za príma receptík!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko...určitě ho vyzkoušej...variací můžeš udělat nekonečně mnoho. Pa pa Martina

      Vymazat
  2. Marti, to musí být dobrota, zapisuji a někdy zkusím.
    Pěkný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško...určitě vyzkoušej, nebudeš zklamaná, pa pa Martina

      Vymazat
  3. Martinko krásné fotky a krásný příspěvek!Musím se přiznat,že o téhle pochoutce jsem ještě neslyšela,takže tvůj článek doslova hltám,to musíme vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko...děkuji a radím ti dobře...vyzkoušej ho. Dcera smanželem snědli misku na posezení ☺ pa pa Martina

      Vymazat
  4. Martinko, to musela být lahoda. Mám uloženo a určitě si na něm také pochutnáme. Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko...děkuji za milou návštěvu a vyzkoušej, určitě nebudeš zklamaná ☺ pa pa Martina

      Vymazat
  5. Ahojky Martinko.....tak to musí být mňamka...určitě vyzkouším a děkuji za receptík.Pa,pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko ♥...je to opravdu moc dobré, vyzkoušej to. Krásný víkend, pa pa Martina

      Vymazat
  6. Ahoj Martinko,
    to vypadá báječně !
    Právě jsem dojedla borůvkový dortík a myslím, že dietka v tomhle deštivém počasí opravdu nehrozí ;-)
    Krásný víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko...mňam...borůvkový dortík je také úžasný. Já mám dnes na plánu švestkový drobenkový koláč ☺ Zkrátka máme rádi sladké ☺ pa pa Martina

      Vymazat
  7. jejda mnaaaaaam :) urcite vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko ☺ vyzkoušej, krásný víkend, pa pa Martina

      Vymazat
  8. Martinko, ani nevíš, jak se tvůj recept hodí! Zítra přijdou na večeři kamarádi, ryby na gril jsou už připravené, ale dezert jsem pořád neměla vymyšlený...uvažovala jsem o panna cottě, ale tohle bude to pravé. Jen doufám, že u konzumace nezmrzneme :o)
    Děkuji a přeji příjemný večer a pohodový víkend!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helinko ♥ fakt ? to jsem ráda, že recept hne takto využiješ. Přeji ti příjemný večer s kamarády, pa pa Martina

      Vymazat
  9. Ahoj Marti, to asi musím vyzkoušet. Vypadá to výborně.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko...děkuji za milou návštěvu, určitě zmzlinku vyzkoušej, pa pa Martina

      Vymazat
  10. Marti, semifredo je božská vec, presne ako hovoríš. Presne sa mi na tom páči to, že nie je zmrznuté na kosť. Ja som ho tiež robila, ale akosi som naň pozabudla. Ďakujem Ti za pripomenutie a už aj idem na to. Mimochodom nádherné fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko...máš pravdu. I já nemám ráda ty přemrzlé zmrzliny, u kterých nevíš, jestli jsou vlastně čerstvé nebo ne. Přeji krásný víkend, pa pa Martina

      Vymazat
  11. Marti moc děkuji za recept. MOje chuťové pohárky jsou v pozoru a nejspíš ještě zajedu pro šlehačku a něco nahoru a vyzkouším. Krásný víkend Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuško...není zač. Dojeď pro šlehačku a šup na to ☺, pa pa Martina

      Vymazat
  12. Martinko ty jsi mi takhle večer nadělala hrozné chutě.. po pravdě ještě nikdy jsem nedělala nic co by se šlehaly vajíčka v páře , hrozně mě to odrazuje ,protože mám pocit, že se mi to prostě nemůže povést !! Ale asi to prubnu protože u tebe to vypadá fakt mňamózně.. hned bych si dala škoda že jsi tak daleko, bych se ti tam nasáčkovala na návštěvu :-)).. krásný nový týden má milá ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ditunko...♥ nemusíš se šlehání v páře vůbec bát, jen si dej pozor, aby se ti voda moc nevařila, spíš jen tak lehounce. Mohla by sis jinak umíchat vajíčka ☺
      Máš pravdu, škoda že bydlíme tak daleko, hned bych tě tu brala blíž a zmrzlinky bych ti naložila kopec. Pa pa zlatí, pohodový nový týden Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...