úterý 10. července 2012

V borůvkové zemi...


Krásnou borůvkovou středu mé milé ♥♥♥
Celé pondělní dopoledne jsme strávily my ženy naší rodiny, tedy já, Terinka, mamka a sestra, v lese. Vlastně sestra měla s sebou malého capartíka, takže to byla v našem  ženském týmu  dvouapůlletá "chlapská" posila
Vyjeli jsme si tedy všichni do lesa na sběr borůvek. Jééé..., tam bylo krásně. Mezi stromy prosvítalo sluníčko, a přitom tam bylo takové to lesní chladno a ticho.
A protože je potřeba borůvečky dále zpracovat, udělala jsem klasický kynutý koláč a borůvkové knedlíky. Zbylo jich ještě docela dost, takže zůstalo i na marmeládu...mňam... ♥♥♥


♥♥♥

 
♥♥♥


 ♥♥♥
Zvu vás na koláček s kávičkou...
Těsto dělám jen úplně nizounké, aby co nejvíce vynikla chuť borůvek...
♥♥♥




A co takhle borůvkové knedlíky ?...
Pěkně se smetánkou a tvarohem ?...
Může být ?...
♥♥♥



A co třeba zmrzlinový dezert ?...
♥♥♥



Já tyhle lesní plody zkrátka miluji...


Jo a děvčata, musím se pochlubit...na konci června jsem skončila hubnoucí kurz a výsledek...
-9 kg  !!!

Moje dnešní dlouhá borůvková reportáž končí...
Brzy se zase těším ...
Pa...


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

22 komentářů:

  1. Moc tě zdravím Martinko.....téééda tolik borůvkových dobrot jsi nafotila.Mám borůvky moc ráda ,ráda je sbírám...ale jenom do pusy :o)).Moc Ti gratuluji k tvému váhovému úbytku,vím jaká je to radost ,protože sama jsem od března zhubla 10 kg a dostanu se do oblečení,které hodně dlouho leželo ve skříni...také mám důvod k nákupu nových hadříků :o))).
    Martinko...měj se prímově Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko...ty jsi tedy také úspěšná...10kg je pořádný úbytek...super !!!Také jsem si musela pořídit pár nových věcí, ale chci ještě hubnout, tak to s nákupy nepřeháním ☺ Krásné odpoledne, pa pa Martina

      Vymazat
  2. Jů, borůvčičky, mňam mňam... máme na zahradě pár keříků kanadských, ale těm z českých lesů se nic nevyrovná... škoda, že nám na chalupě nerostou, hned by šla... jo a gratuluju k úspěšnému zhubnutí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko...ahojky, děkuji za pochvalu. Ještě chci trošku zhubnout, uvidím, jak se mi to podaří ☺, papa Martina

      Vymazat
  3. Marti, sice jsme měli k obědu sladké jahodové knedlíky, ale když koukám na tu fialkovou drobotinu, zase se mi zbýhají sliny. My byli v lese minulý týden - povodně jsme šli na houby, ale houby jsme našli. Tak jsme si pochutnali alespoň na borůvkách, ale na žádný velký sběr jich tam nebylo. Stačilo nám to jen tak do pusy. Krásné letní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věruško...já jsem tedy také žádné houby neviděla, ale připadá mi, že jsem na houby slepá. A navíc, já mám sice houby moc ráda, ale nevyznám se v nich, takže se spoléhám na lidičky, kteří mi někdy houby přinesou. Věruško, měj se hezky, Martina

      Vymazat
  4. Martinko,
    moc gratuluji k velkému váhovému úbytku !
    To se pak ženská jinak cítí viď ? :-)
    Borůvek se letos urodila dost, alespoň u nás , také jsem byla , ale v jednom se to hůře sbírá , ale koláč i kynuté borůvkové byli i u nás .
    Také ty lesní plody miluju, nejraději mám ostružiny a maliny rovnou do pusy , ale do koláčů jsou výborné všechny a pak má člověk nějaké to kilo zhubnout ;-)
    I když ty jsi důkazem toho, že to jde ! Jen se do toho pustit, vydržet a váhu udržet !

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Ilonko...děkuji za pochvalu k hubnutí. To víš, že se cítím mnohem lépe. Hlavně to sebevědomí se posune nahoru. Ještě chci ale něco shodit, tak uvidím, jak to půjde ☺
    Měj se moc moc fajn, někdy zase pa, Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Martino,
    Pánbu požehnej takovou úrodu :-))
    Každý rok jsme si borůvek užívali také, ale bohužel nám babička už odešla a její chaloupka v horách obklopená borůvkama zůstala prázdná. Je to ještě moc živé, moc se nám tam nechceme jezdit, takže letos borůvky budou jenom zavařené.
    Vy si to určitě užijte - je to jenom jednou v roce :-)
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti...já jsem zase na borůvkách nebyla už několik let, tak jsem nasbírala co to šlo ☺ A Marti, smutek trošku zmírní čas, věř mi...Krásné dny, Martina

      Vymazat
  7. Páni holky to jste šikovný-samá dobrůtka a ještě v podání krásných foteček!U nás byla na borůvkách tchýně,ve finále šlápla do příkopu a ted leží s nohou v dlaze:-(Ale borůvky zachránila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo...chudák tchýně, to se jí to pěkně vymstilo. Tobě přeji krásné dny, pa Martina

      Vymazat
  8. Už mi tečou sliny! Borůvky mám taky moc ráda, ale nebyla jsem sbírat už pěkně dlouho.
    Udělalas vynikající dobroty a ty fotky jsou taky super!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko...děkuji moc za pochvalu. Já jsem byla sbírat také po několika letech. pa pa Martina

      Vymazat
  9. Martinka, prosím Ťa z čoho si chudla, veď na fotke si chudá ako papek. Čučoriedky milujem, ako deti sme si s nimi maľovali pery.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé...Janka to jsi mě pobavila ☺ já mám z čeho hubnout. Skoro celý život jsem jak se hezky říká "plnoštíhlá". Paradoxně jen po porodu jsem byla štíhlá. Měj se krásně, pa pa Martina

      Vymazat
  10. Martinko,moc moc gratuluji k tak krásnému výsledku:)Jste šikulka:)A ty borůvkové dobrůtky......jsem strašně na sladké a nemlžu si od toho pomoci:(:(Krásné prázdniny.Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko...děkuji moc za pochvalu. My máme sladké právě také rádi, ale fakt jsem to musela omezit, už to tak dál nešlo ☺ přeji krásné dny, Martina

      Vymazat
  11. Martinka, urobila si pre nás nádherné fotky. Presne si viem predstaviť tú atmosféru v lese ako si ju popísala. A tie dobroty z čučoriedok, proste nádhera. Čo sa týka Tvojho úspešného konca chudnúceho programu, tak Ti skutočne gratulejem. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejka...velmi pěkně ti děkuji za pochvalu. Měj se moc krásně, pa pa Martina

      Vymazat
  12. Po přečtení tvého příspěvku mám šílenou chut na borůvky:o)A koukám že děláme asi zřejmě podobný koláč. Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti...mám takový dojem, že se s dcerou vydáme na borůvky ještě jednou, jak jsme se navnadily. Koláč dělám úplně klasický kynutý, jako od babičky ☺ pa pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...