neděle 1. července 2012

Na holčičí maličkosti...


Krásnou první prázdninovou neděli mé milé. Tak jsem se konečně dočkala...mám prázdniny, tedy vlastně dovolenou ☺ Je opravdu zasloužená, protože tento rok byl pro mě obzvláště náročný. Možná je to tím, že stárnu, anebo možná něčím jiným... avšak nic to nemění na tom, že si hodlám letošní prázdniny opravdu užít !
A protože každá správná holka potřebuje taštičku na potřebné nezbytnosti, maličkosti i blbůstky, tak jsem si také jednu, jak jinak než,...uháčkovala ♥♥♥


Mohly by se k tomu přiháčkovat i uši a byla by z toho taková malinká kabelička, ale mně to takto stačí. Vejde se mi pohodlně do velké kabely, anebo ji můžu vzít jen tak do ruky ♥♥♥


♥♥♥ 


♥♥♥
Před chvilkou jsme se s Terinkou vrátily z procházky. A jak se zdá, stihly jsme to akorát včas. Začíná bouřit, pěkně se zatáhlo a vypadá to na pořádnou spršku.
Natrhaly jsme si kytici lučních kvítků. Jsou to stejně krásné barvy a tvary, co ta příroda dokáže vykouzlit.





Ještě se vám musím pochlubit úžasným dárečkem, který jsem dostala od své milé přítelkyně Zuzanky z Brna. Poslala mi k narozeninám krásnou princezničku
 á la Maileg. Její šité hračky jsou zkrátka nepřekonatelné a já jsem Zuzančina veliká obdivovatelka. Zuzanko... DĚKUJI !!!!!
Jsi moje nejdražší !!!
♥♥♥  ♥♥♥  ♥♥♥  





Moje milé...přeji Vám krásné prázdniny nebo dovolenou, zkrátka volníčko...
Určitě i Vy ho budete mít zasloužené...
Budu za Vámi chodit snad častěji...
Na což se opravdu moc těším...
Pa pa pa ...

♥♥♥



Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina
 

24 komentářů:

  1. Moc tě zdravím Martinko v prázninovém čase....užívej si ho v pohodě a plnými doušky...i já jsem se letos nemohla dočkat,ale na lenošení to zatím nevypadá.Dneska jsem se dala do malování a přestavby předsíně a potom se vrhnu na ložnici.Martinko....kabeličku jsi uháčkovala opravdu nádhernou a moc krásně ji nafotila....Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko...neboj...i já se chystám na malování. A přesně máme naplánovanou ložnici a Terezčin pokojík, a když mi zbyde síla, chtěla bych ještě zmáknout kuchyň. No uvidíme. Janinko...měj se fajn, ať se ti práce daří a určitě se pak pochlub. Pa Martina

      Vymazat
  2. Martinko příroda je kouzelná!Také jsi dostala nádherný dáreček a ta kabelka ta je překrásná!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...děkuji ti moc. Přeji krásné dny, pa pa Martina

      Vymazat
  3. Krásná kabelka, krásná panenka, krásné luční kvítí... už se těším na chalupu, až si taky nějakou poctivou kytici naškubu :o) pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko...jsi zlatá. Moc děkuji! Měj se krásně a s dětičkami si pěkně prázdninově užívejte. Pa Martina

      Vymazat
  4. Krásná kabelka a krásně nafoceno :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Martinko!!
    Krásné fotky!!
    A kabeluška se moooooooooc povedla!!!
    Martinko-krásné, pohodové prázdniny!!!!! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarunko...moc ti děkuji za pochvalu. Od tebe mě to obzvláště velmi těší. Měj se také moc hezky, pa pa Martina

      Vymazat
  6. Martinko, máš se opravdu čím chlubit. Kabelka se ti moc povedla, ta kytice je úžasná a princeznička jakbysmet. Přeju hezké prázdniny, začaly krásným počasím.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko...tak to ti velmi pěkně děkuji za pochvalu. Měj krásné prázdniny, Martina

      Vymazat
  7. Marti, tak dovolenku Ti úprimne závidím, zrejme pracuješ v školstve a prázdninami Ti dovolenka začína. Tak si ju uži. Kabelečka je veľmi pekná. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejka...jo jo, jsem učitelka, takže prázdninky užívám společně s dětmi. Moc ti děkuji za tvou návštěvu a slova pochvaly, měj se také fajn, Martina

      Vymazat
  8. Tedy Marti ta kabelka je nádherná--krásná--moc se ti povedla :o)Přeju ti ty nejpohodovější prázdniny užívej si klidu a měj jen skvělé zážitky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti...děkuji moc za pochvalu. Budu se snažit si odpočinou. Dnes jsem už byla na čínské energetizující masáži. Pa pa Martina

      Vymazat
  9. Martinka, kabelečka má naozaj nádherný vzoreček a páči sa mi aj volánik okolo, krááása nežná. Krásne letné dni a pohodu ti prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renatka...velmi pěkně ti děkuji za pochvalu. Přeji též krásné léto, Martina

      Vymazat
  10. Ahoj
    No tak ta je boží,moc povedená,hm asi ti jí trochu závidím.Luční květiny mám moc ráda a teď nádherně kvetou.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti....fakt se ti tak líbí? Není těžká, určitě bys ji zvládla. Krásný letní večer, Martina

      Vymazat
  11. Kabelečka je moc krásná...a ta luční kytice,radostné pokoukání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitto...moc děkuji za pochvalu a zdravím !!! Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...