pondělí 17. září 2012

Kouzlo chryzantém...


Do pondělního podvečera Vám milé dámy posílám spoustu pohody. Víkend je za námi a opět začal dlouhý pracovní týden. Abych si volné chvilky zpříjemnila, prohlížím Vaše krásné blogy a kochám se nad úžasnými věcmi, které tvoříte.
Abyste se i Vy mohly popřípadě potěšit u mě, a samozřejmě i pro potěchu svou, uháčkovala jsem kvítka nádherných podzimních kytiček...chryzantém. Hrají všemi barvami, od žlutých přes oranžové až po růžové a vínové. A právě tyto odstíny mě inspirovaly k zhotovení malých chryzantémek.
 
 






Háčkovala jsem dlouhými sloupky dvě kolečka stejné velikosti, které jsem následně sháčkovala a těsně před dokončením vycpala dutým vláknem. Pak jsem stáhla do pomyslných částí květu a přišila středový knoflíček...a to je vše...žádná věda  ale parády to myslím nadělá spoustu...



 

Milé dámy...
přeji Vám všem, abyste pracovní týden zvládly co nejlépe...
 
 
 
 
 
 
Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina
 
 

35 komentářů:

  1. Martinko to je krása-nádherné barvičky,nádherné fotečky a modřínovými větévkami jim to moc sluší,jsi šikovná!Hezký večer!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško...moc ti děkuji za tvé milé zastavení. Měj se hezky, pa Martina

      Vymazat
  2. Kytičky jsou nádherné!!!!Krásný večer:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko...téda,ty květinky jsou krásné.
    Ty vůbec nezahálíš...jak to všechno stíháš ?
    Pohodový večer Marti,pa,pa♥♥♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Janinko...moc ti děkuji za krásná slovíčka.A jak to stíhám? To já jen tak večer u televize, jinak musím udělat ještě spoustu jiné práce, však to znáš ☺ Zítra mám třídní schůzky, tak zas přijedu domů pozdě večer... Ty se měj krásně zlatí, pa pa Martina ♥

      Vymazat
  4. Martino, moc krásné kytičky a taky moc pěkně nafocené.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věruško...moc ti děkuji za pochvalu a přeji ti hezký večer, pa Martina

      Vymazat
  5. Marti, krásné kytičky! Velmi jednoduché a přitom velice efektní! Taky přeji pohodový týden! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adrianka...děkuji za milá slovíčka, pa pa Martina

      Vymazat
  6. Martinko, báječný nápad, provedení a barevná škála! Chryzantémy jsou nádherné!
    Hezký týden, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru...moc ti děkuji za pochvalu a přeji hezký večer, pa Martina

      Vymazat
  7. Marti,podzimní kvítka jsou nádherná...a ty fotky,no krása....moc milé pokoukání pro potěchu
    Hezký týden i Tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitto...děkuji moc, jsi milá. Přeji ti hezké dny, pa pa Martina

      Vymazat
  8. Martinko,
    téda ty jsou krásné :-)
    už jsem háčkovala podobně jehelníček, ale vůbec by mě nenapadlo, že jde ještě takto uháčkovat chryzantéma .
    Mohu se zeptat , poslední řadu máš jen šikovně sešitou / zháčkovanou/ nebo jsi tvořila s háčkem obloučky ?
    Dlouho jsem háček neměla v ruce, ale tyhle kytičky mě lákají.
    Ta vínová barvička je moc pěkná , tu normálně u Vás prodávají v galanterii ?
    Také mě čeká náročný týden / včera jsem dorazila z práce domů v 20h./ a i ten rodičák .
    tak přeju ať je co nejvíce pohodový !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko...většinou ty nejjednodušší záležitosti jsou nejhezčí. Dokola je to sháčkované a nakonec obháčkované pikotkami. Jinak příze si většinou kupuji přes internet, protože u nás žádná pořádná galanterie není, k mé škodě. Ilonko, měj se moc fajn, pa pa Martina

      Vymazat
  9. juuuj moc krasne kvetinky...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, Marti, moc krásné to máš! I Tobě hezký nový týden! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leničko...moc moc děkuji za pochvalu, pa pa Martina

      Vymazat
  11. Martinko, je to tak, jak píšeš - žádná věda, ale efekt veliký, jsou krásné! V poslední době se mi tyhle jednoduché dekorace líbí víc, než něco složitého...
    S těmi větvičkami modřínu vypadají nádherně.
    Měj hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helinko...děkuji ti moc. Doufám, že prožíváš hezké podzimní dny, i když nás čeká ochlazení...ach jo ☺ Pa pa a ♥ Martina

      Vymazat
  12. Ahoj martinko!!
    Jůůů-já dělala kytinky přesně loni touhle dobou-
    málem bych na ně zapomněla je vyndat na podzimní výzdobu!!
    Ty je máš moc hezoučké!! Tak ať Ti dělají parádu v těchto krásných dnech babího léta!!
    papa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarunko...moc tě tady u mě vítám...děkuji ti za hezká milá slova a ty víš, jsi mou velikou inspirací. Pa a krásný večer, Martina ♥

      Vymazat
  13. Marti,tady není co dodat....krááááása nesmírná.Pěkný večer.Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Diuško...děkuji za pozvání, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Martinka, hačkované chryzantémy som ešte nevidela, ale tieto sú prekrásne.
    Pekný týždeň.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janka...velmi pěkně ti děkuji za pochvalu a přeji ti nádherný slunečný den. U nás, i když je zima, se už sluníčko klube. Pa Martina ♥

      Vymazat
  16. Milá Martino,
    moc hezké dekorace - jste šikovná :-)
    Hezký podzim
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martino,
      moc Vám děkuji a přeji hezké podzimní dny
      Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...