čtvrtek 27. září 2012

Srdečné..."srdíčkové"...ocenění...♥♥♥


Pohodový předvíkendový večer milé dámy Vám všem přeji ze
Dostala jsem velmi krásné a něžné ocenění od Carolinky Mii. Je to srdečné ocenění a pro mně doslova "srdíčková" záležitost.
Carolinko...velmi, opravdu velmi si ho vážím a DĚKUJI TI ZE



 
Já ho věnuji dvěma ženám, kterých si mimořádně vážím...
I když jsme se nikdy osobně neviděly, cítím, že jsme jaksi naladěny na stejnou notu.
 
Posílám ho Helence ... http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/
Posílám ho Jarunce   ... http://redneval-redneval.blogspot.cz/
 
Velmi ráda bych Vám  vložila do dlaně sama...
Děvčátka...DĚKUJI, ŽE JSTE...!!!!
 
... pokud cítíte, že je na světě bytost, která si zaslouží obyčejné a jedno z nejhezčích slov na světě "děkuji", vytvořte nový příspěvek, zkopírujte obrázek, tento text, vložte jeho blog adresu,upozorněte jej na tento odkaz v jeho komentáři a vyznejte se mu. Stačí jedno slovo nebo 100, je to na Vás. Pošlete to 2 lidem, jako symbol dvou rukou, kteří si mají pomáhat. Co můžete uděláte dnes, neodkládejte na zítra. Kdo ví, co bude zítra. Své pocity a emoce co nosíte v sobě, patří světu a lidem kolem nás. Dejte mu - jim je. Děkuji ...
 
 
Všem svým věrným čtenářkám také ze srdce děkuji za přízeň...
Mám vždy velikou radost, když mě navštívíte...
Jste ohromné přítelkyně...
 
 
 
 
Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina
 

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Michalko...ty jsi opravdu můj šťastný anděl...děkuji, pa pa Martina ♥

      Vymazat
  2. To je tak krásne napísané, až sa mi slzy tlačia do očí.

    OdpovědětVymazat
  3. Má drahá! Právě jsme přijeli z galakoncertu finalistů Skutečského slavíka (Adam byl jedním z nich) a jsem plná emocí...poslední dobou nad tvým blogem jen slzím...ale nestydím se za to. Děkuji, moc si vážím našeho virtuálního přátelství, moc si vážím tebe.
    V dnešní době jít se srdcem na dlani, to je hodně riskantní gesto...snad se u mě nezklameš.
    Krásný večer Martinko, na dálku objímám.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekne,v tom dnesnim povrchnim uspechanem svete je to od tebe moc hezky napsane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko...děkuji, také nesnáším povrchnost. Je třeba se zastavit a zamyslet se ♥ krásný pátek Martina

      Vymazat
  5. Marti moc Ti gratuluju k tak krásnému ocenění --- právem jsi si ho zasloužila.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Marťo, moc gratuluju k ocenění!!! Hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko...moc gratuluji ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko...já ti ze ♥ děkuji, jsi zlatíčko, pa pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...