sobota 15. září 2012

Jablka, jablka, jablka...čas sklizně


Pohodovou sobotu moje milé dámy...
Mou srdeční záležitostí mezi všemi druhy ovoce jsou jablíčka. Vždy jich musíme mít doma dostatek, a nedá se nic dělat...i přes jejich poměrně vysokou cenu je kupuji pravidelně. V týdnu jsem koupila jablíčka přímo z českého sadu (prodejci měli i certifikát o naprosto bezchemickém pěstování). Na některých místech jsou poťupkaná a nevadil by mi ani červík, protože jak říkal můj tatínek, když je tam červ, tak jsou zdravá. Viděly jste někdy dovozová vyumělkovaná jablka s nějakou vadou? Já tedy ne, a to proto, že jsou všemožně stříkaná. Tak ty si můžou nechat ☺ My máme rádi jablíčka česká a zdravá, přímo od pěstitele.



 
 
 
 
Dnes mám pocit, že je už opravdu podzimní den...
a protože k podzimu patří i dýňky a vřesy a šišky...
tak jsem je použila jako dekoraci do jablíčkového košíku...
 
 
 
 
 
Užijte si sobotní večer v klidu a pohodě a brzy zase nashledanou...
 
 
 

Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

23 komentářů:

  1. Martinko tak to je super,že kupuješ naša jablíčka já mám také radši naší českou výrobu a pěstitele!Krásné fotečky!!!papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...zdravím tě. My máme doma rádi vše od českých pěstitelů, proto také ráda nakupuji na farmářském trhu. Pa a krásnou neděli, Martina

      Vymazat
  2. Moc tě zdravím Martinko....jablíčka jsou také mým nejoblíbenějším ovocem...zrovna dnes jsem si pochutnávala na jablíčku pečeném v keramické pícce.Fotečky jsou krásné,dýchla na mě pohodová podzimní nálada.
    Martinko krásný večer,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko...pícku na pečená jablíčka nemám, ale určitě to musí být lahoda. Měj se moc krásně Jani, jdu se projít u tebe krásným městem Bordeaux, pa pa Martina

      Vymazat
  3. Máš pravdu, Marťo, není nad česká jablíčka... miluju jejich sběr v raném podzimu, courání v chladné mokré trávě, třídění jablíček do bedýnek k uskladnění, loupání prvních vlašských ořechů, vůni zapálené bramborové nati po sklizni pozdních odrůd... to je ten pravý český podzim! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni...my bohužel nemáme jablíčkový sad, tak je musíme kupovat. Ale oříšky loupáme a vůni bramborové nati si pamatuji z dětství. Krásnou neděli, pa pa Martina

      Vymazat
  4. Košík plný dobrôt, ja tam vidím aj hrušky, či? Veru, niet nad domáce ovocie a zeleninu. Tento rok sme si pochutnávali aj my na domácich jabĺčkach, dostali sme od susedov na chalupe a aj svokrovci majú peknú úrodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renuška...ano, jsou tam namíchané i hrušky, které jsou jak jinak...také domácí. Přeji ti krásnou neděli, pa pa Martina

      Vymazat
  5. Mnam,uplne by jsem si dala ted takoveto dobre jablicko,mas pravdu,v obchodech jsou sama dokonala,ale my nastesti mame maly sadek,takze jablicek s cervikama je hafo,zavarujem jedna radost,to jsou pak strudlicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko...tak to se máte, že si můžete jablíčka vypěstovat. My se musíme spolehnout na nákup, ale ráda chodím na farmářský trh, tak tam vždy potřebné pořídím od českých pěstitelů. Měj se fajn, pa Martina

      Vymazat
  6. Moc krásně nafoceno...Krásnou pohodovou neděli přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Martino, krásný košík plný jablek jsi vytvořila. Celé to je takové podzimní a ten už je tu. Pro mě jsou jablka taky symbolem podzimu. A teď už jsem taky byla v ovocném sadu něco nakoupit.
    měj se fajn a dobrou chuť
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...moc ti děkuji za tvoje příjemné zastavení u mě na blogu, pa pa a hezký týden, Martina

      Vymazat
  8. Martinko, při pohledu na tvé fotky musí na jablíčko dostat chuť každý! Nádhera! Taky se snažím kupovat ta česká, trochu podpořit naše sadaře, nemají to jednoduché...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helinko...ty mě vždycky tak mile pochválíš, moc si toho vážím. Měj se prima, pa Martina ♥

      Vymazat
  9. Martinko, nádherný příspěvek.
    A ještě ti sem šupnu odkaz na ten čtvereček, pokud jsi ještě nekoukala ke mě - http://appleblossomdreams.blogspot.cz/ - jsou tam na úvodní straně odkazy na jednotlivé kroky hned pod fotkou polštářku.
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...děkuji ti za odkaz, snad se s tím nějak popasuji. Měj se fajn, pa pa Martina

      Vymazat
  10. Milá Martinka,
    z Tvojich fotografií dýcha pravá jesenná atmosféra. Jabĺčka mám veľmi rada. My si ich dopestujeme v záhradke a tento rok nám zarodili krásne. Takže určite budú stále na stole. Máme ich radi v akejkoľvek forme, či sušené, kompót, v koláči alebo len tak na desiatu.
    Krásne fotografie, ako vždy. Pekný týždeň Ti prajem.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ĺubica...vy se máte, že můžete papat jablíčka ze své zahrádky. My máme jablůňku zatím jen jednu a ještě malinkou, takže jablíček má málo. Snad někdy zarodí víc. Měj se moc hezky, pa Martina

      Vymazat
  11. Martinko,
    ty nej jablíčka jsou přímo utržená ze stromu ;-)
    Mám moc ráda ten podzimní čas , kdy jablíčka dozrávají !
    Krásný celý týden !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko...máš pravdu, jablíčka ze stromu jsou nejlepší !!! Hezké podzimní dny, pa Martina

      Vymazat
  12. Martino, diky za zarazeni zpatecky k prirodnim plodum. Tak jsem na trhu misto lestenky zakoupila krasne spadla jablka do travy a popravde ... chutnaji domacky. Dekuji za pripomenuti prirodnich zasob.
    Hezky tyden Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...