úterý 25. září 2012

♥ ♥ ♥ Terezka ...18 let ♥ ♥ ♥


Moc Vás zdravím milé dámy v krásném podzimním dni.
Dnes má moje milovaná a jediná dcera svých krásných osmnáct let
Skoro jsme to ani nepostřehli a už je na prahu dospělosti..z té malinké holčičky je najednou dospělá slečna...
Bože...jak rychle to uběhlo
Já ti mé nejmilejší dítě přeji, abys byla stále šťastná, veselá a hlavně zdravá...
Aby tě život zkrátka stále bavil...
18
 
Miluji tě z celého srdce  ... tvá maminka... ♥♥♥




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

30 komentářů:

  1. Martinko i já se přidávám ke gratulaci a přeji jen vše nejlepší a splněné sny!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Miško...velmi pěkně ti děkujeme, já i Terezka. Moc si toho vážíme! Krásný večer, pa Martina ♥

      Vymazat
  2. Martinko, Terezka prejeme vsechno nejlepsi, at se ji v zivote vydari vse co si preje a at Vam i nadale dela radost. Uzijte si oslavu! Kateina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katuško...velmi, opravdu velmi ti děkujeme za krásné přání. Měj se fajn, pa pa Martina ♥

      Vymazat
  3. Ja sa tiež pripájam k blahoželaniu. Takže Terezka hlavne nech sa Ti darí v škole a aby si robila mamine stále len radosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moja milá Andrejka...moc si vážíme tvého přáníčka. Terezka posílá ♥, měj se krásně, pa pa Martina

      Vymazat
  4. Marti, máš moc krásnou holčičku a Tvoje přání mi vehnalo slzu do oka... já jích navrch k tomu všemu ještě přeju, aby se jí splnily všechny její sny. Mějte se všichni krásně! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko...děkuji za Terezku za krásné přáníčko. Moc si toho vážíme...obě ♥ pa pa Martina

      Vymazat
  5. Martinko ... máš moc šikovnou holčičku ... nebo už vlastně slečnu ... přeji Vše nej a nej ... hodně štěstíčka ... lásky ... zdravíčka ...ať se jí splní všechny sny které má ... a už víc nelze přát vdyť báječné rodiče už má ♥ ♥ ♥ ...

    ... dobrou noc a sladké sny ... Denisa ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Denisko...za Terinku ti moc děkuji za milé přáníčko. Měj krásné podzimní dny, pa Martina ♥

      Vymazat
  6. Martinko, také přeji Terezce k narozeninám vše nejlepší... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko...moc děkujeme za milá slovíčka, pa Martina a Terezka ♥

      Vymazat
  7. To je ale krasny vek ,kde jsou ty casy kdyz nam bylo tak malo.Terezce preji vsechno jen to nejlepsi k jejim krasnym 18 narozeninam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ellinko, jo jo...je to dávno, ale i teď se nám myslím prima žije. Měj se fajn a díky moc, pa Martina ♥

      Vymazat
  8. pripajam sa k blahozelaniu...vsetko najlepsieeeeee :)

    OdpovědětVymazat
  9. Terezce, také přeji vše NEJ hlavně lásku, zdraví a to ostatní už nějak příjde samo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko...velmi děkujeme, máš pravdu, hlavně zdravíčko !!! Pa pa Martina a Terezka ♥

      Vymazat
  10. Nemůžu si pomoct - přečetla jsem si tvoje slova, Martinko, podívala se na ty milé, usměvané, hluboké oči tvé Terezky a vyhrkly mi slzy... Přeju jí hodně zdraví a v dospělém životě všechno dobré.
    Když bylo mé Terezce 18 let, posadila se do letadla a odlétla nám na půl roku do UK...na ten strach a vůbec všechny pocity nikdy nezapomenu...bylo mi hrozně, ale jí to tolik prospělo ...ať všechny cesty našich dětí jsou jen ku prospěchu.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Helinko...teď jsi mi zase zalila oči slzami ty. Vůbec, ale vůbec si nedokážeu představit, že by nám měla Terinka někam odjet...já vím, museli bychom to vydržet a přát jí jen to nej nej, ale máš pravdu...ten strach, ten všudypřítomný strach o naše děti nás provází celý život. A u nás je vše ještě znásobeno tím, že máme jen ji. Přesto si uvědomuji, že se rozletí do světa a to už brzy... Helinko, mám tě ráda, pa Martina ♥

      Vymazat
  11. Terezce přeji k nádherným 18 narozeninám vše nejlepší a hlavně úspěšný krok do dospělosti !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ali...velmi ti děkujeme za krásné přání, pa Martina

      Vymazat
  12. Milé Terezce jen vše nej, nej, nej ... k jejím krásným 18tinám!
    P.S.: Má úžasnou maminku!

    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru...velmi děkujeme za milé přáníčko...Terezka a Martina ♥

      Vymazat
  13. Martinko, přeji Tvé krásné dcerce vše nej, moře lásky, celý oceán zdraví, říčku štěstí a celé nechť to proplétají kapky radosti. Na mém blogu na Tebe čeká překvapení...je jen a jen Tvoje. Krásný den prosycený láskou. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věruško...napsala jsi to nádherně, Terezka stojí u mě a čte si tvá slova sama. Určitě ji moc těší...měj se krásně a velmi si vážím tvého krásného ocenění!!!! DĚKUJI MNOHOKRÁT !!!! Pa Martina ♥

      Vymazat
  14. Miluji tě z celého srdce, jsi nejúžasnější člověk. Jsem šťastná za to, že tě můžu mít každý den po svém boku. ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Máš Marti nádhernou dcerku :o) Moc ji gratuluju a přeju jen to nej nej nej k tomu vykročení do dospělosti :o) Nedávno jsem si svoji starší dcerku odvážela z porodnice a letos už tomu je 24 let letí to hrozně rychle :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko...moc děkuji za milá slovíčka...jo jo, letí to strašně rychle. Pa pa a hezkou neděli, Martina ♥

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...