sobota 8. září 2012

Nyní je v režimu vřes...


Ahoj v sobotním dopoledni moje milé. Posílám Vám všem voňavé vřesové pozdravy. Vřes mám moc ráda. Ty barvy, kterými kvete, jsou nádherné. Několik květináčků vřesu jsem si již koupila, ale nejhezčí je stejně ten, co roste v lese. Do lesa se ještě chystám ... má teď zase úplně jinou vůni a atmosféru než v létě.
A jako správně "ulítlá" háčkařka jsem si k vřesu uháčkovala malý utěráček, který má podobné barvy.
No a že mám všude jablíčka...to už víte.
Milé dámy ... zvu Vás na malé vřesové pokochání 

 




 





 
Užijte si krásný víkend...
A brzy se na Vás zase těším...
 
 
 
 
Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina
 

34 komentářů:

  1. Ahoj Martinka, aj ja milujem vresy, ale nielen tie, samozrejme všetko kvetenstvo. A tie nádherné háčkované uteráčiky, krásne farby.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Emily...vřesy jsou krásné viď? Zrovna dnes jsem je aranžovala ke vstupním dveřím. Měj se moc hezky, pa Martina

      Vymazat
  2. Krasne dopoledne Marti,moc pekne fotky,ja mam vres take rada,planuji ho do naseho kouta na zahrade,kde mame takovy maly lesik,pokud navstivis muj novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.com,urcite tomuto lesnimu koutku venuji take prispevek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katuško...máš krásně se rozjíždějící se blog. Přeji ti, ať se ti jen daří. měj hezký týden, pa Martina

      Vymazat
  3. Vřes je krásný... a k němu utěráček "vřesáček"! Paráda...

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, vřes je nádherná rostlina. Utěráček se Ti moc povedl! A užij si procházku v lese, už voní podzimem! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adrianko...máš pravdu, vřes je krásný. Mám ho moc ráda. Pa pa a hezké dny babího léta, Martina

      Vymazat
  5. Ahoj Marti, mám vřesy také moc ráda, mám jich na zahradě několik a letos ho chci zkusit dát jako dekoraci i dovnitř. Třeba chvilku vydrží. Utěráček se Ti povedl moc.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janičko...jo jo, zkus ho dát dovnitř. Já ho mám také doma a vydrží. Pa pa Martina

      Vymazat
  6. Ahoj Martinko, také mám vřes moc ráda. Bohužel mi na záhonku vymrzl... tak musím pořídit nový :-). A utěráček má krásné barvičky :-)
    Hezký víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko,mně také některé vřesy vymrzly, ale vždy si kupuji na podzim nové.Měj se moc fajn a díky za pochvalu, Martina

      Vymazat
  7. Krásné fotky a aranžmá...vřes už mám taky za oknem a zrvona předevčírem jsem ho fotila :-) Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sany...moc ti děkuji za pochvalu a přeji také krásné dny babího léta. Pa Martina

      Vymazat
  8. Krásne fotky ako in ak a Tvoje háčkované kreácie sú proste úžasné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka...ty jsi moje zlatíčko...♥♥♥ papa Martina

      Vymazat
  9. Martinko, také mám ráda vřes ... už ho budu muset koupit do truhlíků na parapety. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...zdravím tě a určitě si pár rostlinek vřesu kup. Na parapetu se bude vyjímat. Hezké dny Martina

      Vymazat
  10. Krasny vres ,ja se na nej chodim divat do lesa protoze na zahrade mi vzdycky zmrzne.Uteracek ma hezke barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ellinko...v lese je vřes stejně nejkrásnější. I mně několik vřesů vymrzlo, alepravidelně rostlinky obměňuji. Pa pa Martina

      Vymazat
  11. Háčkování jako vždy na jedničku to snad ani jinak nejde,na vřes se do květinky také chystám ten na podzim prostě nesmí chybět:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...moc děkuji za milá slova, vřes k podzimu prostě patří. Hezké dny, pa Martina

      Vymazat
  12. Martinka, to háčkovanie ti teda vyšlo, presne v rovnakých farbách ... krása!
    Ako to, že som vresy v lese ešte nevidela? ... a to chodím s otvorenými očami :-)
    Je to moja obľúbená jesenná rastlinka.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janka...velmi pěkně ti děkuji za milá slovíčka. Užívej si teplé dny a někdy se zase zastav, pa pa Martina

      Vymazat
  13. Marti háčkování,vřesy a jablíčková dekorace 1*.Moc velká krása.Pěkný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...děkuji ti moooc, jsi milá. Měj se krásně, pa Martina

      Vymazat
  14. Jůůů tady je krásně příjemno zase :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti...jsi zlatá...děkuji a přeji krásný slunečný sen, pa Martina ♥

      Vymazat
  15. Martinko...vřes mám také moc ráda a přesně jak píšeš nejvíce ten z lesa.Fotečky jsou moc krásné a utěráček je uplně krásně vřesový.
    Měj se prímově Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko, děkuji ti za tvou milou návštěvu a pochvalu. Přeji hezký večer, pa pa Martina ♥

      Vymazat
  16. Marti, smekám před tvou šikovností. Je to krása. Vřes je pro mě taková lesní nostalgie, taková podzimní radost...neskutečně se ti fialové dílko povedlo.
    P.S. ráda bych tě pozvala ke mně na perličky..;-) - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi...velmi si vážím tvé pochvaly a ještě raději se zúčastním soutěže na tvém krásném blogu. Ceny jsou opravdu velmi velmi lákavé...děkuji ti za pozvání k soutěži. Měj se fajn, Martina ♥

      Vymazat
  17. Martinko po delší době jsem sedla k počítači a u tebe jsem se krásně pokochala nejen úžasné háčkování ale i krásní fotky jako vždycky. Doufám že se máš dobře má milá.. zvládla jsi začátek školního roku na jedničku :-)) já byla v práci je 4 dny a už marodíme ..papa Dita

    OdpovědětVymazat
  18. Martinko krásný ručníček ladící k vřesu:-)Také se chystám do lesa a také do obi nějaký si opatřit,podzim je pomalu tu:-)
    Krásný den

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...