úterý 29. ledna 2013

Bambulky...bambulinky...


Posílám Vám mé milé dámy pozdravy a do dnešního upršeného večera.
Tedy alespoň u nás je řádně mokro a klouzavo. Při mých cestách po zahraničních blozích jsem narazila na jeden fakt jednoduchý návod na mini bambulky, a tak jsem ho hned vyzkoušela. Přeci, abych se přesvědčila, že to opravdu funguje. Možná tento návod znáte, ale já jsem byla překvapená, jak je vtipně lehký.
Je to návod na mini bambulky, které se dělají pomocí obyčejné vidličky. Pár jsem jich tedy zkusila a navěsila si je jako dekoraci na větvičky.
Nafotila jsem pro vás krok po kroku, jak si takovou bambulinku udělat. Třeba se to bude některé z vás hodit.



Potřebujeme :

vidličku
přízi
nůžky

Postup : viz foto


Mně se zdá, že je to úplně jednoduché...co říkáte ?



















Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

30 komentářů:

  1. Martinko, návod som už zaregistrovala. Robila som bambulky pre moju bambulky na návleky na nohy. Ale priznávam, že nápad zavesiť ich na vetvičky som ešte nevidela, jednoducho paráda. Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renuška...moc ti děkuji za tvou milou nívštěvu, měj se hezky, pa Martina ♥

      Vymazat
  2. Martinko...krásné bambulkování...také jsem už návod viděla,ale ještě nezkusila.Teď,když vidím,jak ti to šlo...určitě se do nich pustím.
    Pohodový večer,pa,pa♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, měj se hezky a určitě je vyzkoušej, pa Martina ♥

      Vymazat
  3. Krásné, jednoduché a hodně efektní....a tolik parády nadělají:-) Pěkný nápad. Hezký zbytek ledna přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, měj se hezky a i tobě hezký zbytek ledna, pa Martina ♥

      Vymazat
  4. Martinka, tiež som návod už videla, ale som ho ešte neskúšala. Ty si ma utvrdila v tom, že treba ísť na o. Sú rozkošné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrjeko...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, určitě se do nich pusť, protože ty je budeš mít úžasné, měj se hezky a určitě je vyzkoušej, pa Martina ♥

      Vymazat
  5. Robila som z nich reťaz na stromček, celkov som si ich zamilovala :)
    http://mareckineradosti.blogspot.sk/2012/12/bambulky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tu cele http://mareckineradosti.blogspot.sk/search/label/strom%C4%8Dek

      Vymazat
    2. Ahojky...jo jo, pěkný řetěz jsi udělala, pa Martina ♥

      Vymazat
  6. Martinko krásné tvořeníčko!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, měj se hezky, pa Martina ♥

      Vymazat
  7. Bezvadné bambulkování!Hezký zbytek týdne přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, pa Martina ♥

      Vymazat
  8. Pěkné bambuličky, a máš hezké nůžky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jill...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, měj se hezky a děkuji za pochvalu nůžek, jsou takové retro, viď? pa Martina ♥

      Vymazat
  9. Tout mignon ces pompons !
    Bonne journée.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Salut Anna, je vous remercie de votre visite. Cordialement, Martina ♥

      Vymazat
  10. Vybrala jsi na krasne bambulky uzasne barvy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kačko...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, měj se hezky pa Martina ♥

      Vymazat
  11. Martinko, také jsem návod už viděla, ale ještě nevyzkoušela, Tvoje jsou moc pěkné, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, měj se hezky a určitě je vyzkoušej, pa Martina ♥

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Ahoj Bohdi...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, pa Martina ♥

      Vymazat
  13. Nádherné bambulky Marti, návod je opravdu zajímavý.
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti...moc ti děkuji za tvou milou návštěvu, měj se hezky a určitě je vyzkoušej, pa Martina ♥

      Vymazat
  14. Milá Martinko, už jsem ten nápad taky viděla, ale nepoužila. když u tebe vidím ty nádherné fotky, kouzelné bambulky v úžasných pudrových barvách, asi je taky nutně potřebuju :o)
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helinko...já si taky myslím, že je nutně potřebuješ ☺ tak s chutí do nich. Přeji prima vikendík, pa pa ♥ Martina

      Vymazat
  15. Marti i já tento návod znám mám ho dokonce uložený ale zatím jsem ho také jako ostatní ještě nezkoušela a nevyužila.Ale po tvých fotečkách mám i já chut se do nich hned pustit :o)Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...