čtvrtek 4. září 2014

Jsem úplně nadšená receptem...


na 

RAJČATOVÝ DŽEM




Recept jsem našla na blogu Výpečky...
...a pokud ho chcete také vyzkoušet, můžete se inspirovat podobně jako já.


Hned, jak jsem si recept přečetla, věděla jsem, že právě tento džem letos určitě uvařím.
A k různým druhům sýrů nebo slaného pečiva ... hmmmm
 bude opravdu vynikající!





Do vázy jsem si dnes uřízla dubové větve.
Letos se nám na doubku urodilo i několik velikých žaludů.


Tyto podzimní dekorace se mi moc líbí.
Zelené dubové větve krásně doplňují červené bobulky hlohu.




Vrátím se k džemu.
Myslím, že by se dal rajčatový džem udělat i mírně pikantní, například bychom mohli přidat chilli papričky.
Kdo mám rád ostřejší příchuť, tak by mohl být spokojen.
Určitě ještě jednu dávku uvařím a přidám do ní sušené chilli paprikové vločky.
 Ale jen s mírou, aby nám neshořely pusy ☺



Přeji Vám všem hezký dnešní podvečer.
Mějte se fajn.


Objetí všem
Martina



21 komentářů:

  1. Marti, vypadá to jako velká dobrota. Já rajčata miluju na všechny způsoby.Určitě vyzkouším, moc děkuji za tip. Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny ... vyzkoušej,.
      Teď jsem slupla jeden rohlík a na každý kousek jsem si dala této dobrůtky...mňam.
      Pa Martina

      Vymazat
  2. Díky Martinko za bezva tip, rajčata stále dozrávají a tak o víkendu určitě vyzkouším. Mám ráda všechno s rajčaty, která jsou dozrálá tak jak mají být a necestují k nám přes půlku Evropy :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Alenko,
      i my máme moc rádi rajčátka z naší zahrádky. Slaďoučká a šťavnatá..
      Pa Martina

      Vymazat
  3. Martinko, moc děkuji za inspiraci. To je pro nás (tedy až na Adama :o)) to pravé! Už teď vím, že bude s chilli a i zázvoru dám trochu víc :o)...Jé, já se těším, to bude dobrota!
    Děkuji a přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko to může být též veliká dobrota.Zkuste MAJDU od Blaničky..je také moc dobrá.
    Přeji pěkný víkend .Anna .

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko zapomněla jsem vložit odkaz na MAJDU :))) Anna .

    http://tocomebavi.blog.cz/1308/tatkova-univerzalni-majda-a-zahradnicka-bublanina

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko moc děkuji za inspiraci.moc zdravím.-)

    OdpovědětVymazat
  7. Recept už není, stránky zrušeny... :-|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už by to mělo být v pořádku. Mrkněte. M.

      Vymazat
    2. Díky! Myslela jsem, že je to ztraceno... 😊

      Vymazat
  8. Teraz som si prečítala tento recept. Zbiehajú sa mi slinky.... Určite ho vyskúšam. Len mam problém, že nemám rada zázvor. Môžem ho vynechať prosím? Ďakujem za odpoved🤗

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den. Rajčata miluju a tohle vypadá báječně. Děkuju za recept. :-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...