sobota 25. května 2013

Rebarborový sirup 2013


Přeji Vám mé milé čtenářky krásnou sobotu !!!
Příroda nám v tomto čase dává
 spoustu čerstvých rostlin
ke kuchyňskému využití.
Ať už jsou to čerstvé voňavé bylinky, 
léčivé byliny
nebo je to třeba
veliká šťavnatá ...

 R E B A R B O R A


Právě ta mě letos zlákala
k uvaření lahodného sirupu.
Bude se hodit do horkých letních dní
(jestli tedy nějaké přijdou ☺)
na výrobu chladivé růžové limonády


Nastává období přesně pro mě
začínám bylinkovat a
vařit lektvary
Navíc všechno je tak krásně zelené,
jen to chladno mi už začíná vadit,
chtěla bych sluníčkoooo ...








Dávám k dispozici návod, jak jsem sirup uvařila
je to čistě můj recept, nemám to zatím ověřené,
takže to berte s rezervou ☺

2 kg rebarbory
4 l vody
1 sáček kyseliny citrónové
2 kg cukru

rebarboru jsem nakrájela na větší kousky a svařila (asi půl hoďky) s vodou
pak jsem přecedila do čistého hrnce
a rozmíchala s cukrem a kys.citr.
poté jsem až po víčko naplnila do čistých lahví













Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

20 komentářů:

  1. Ahoj, dobrý nápad se sirupem z rebarbory - jenom marně hledám recept. Mohu o něj poprosit? Reveně máme dost, dnes jsme měli metýnku a tu štávu bych ráda zkusila:-) Díky předem a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak mi nějak zlobí net nebo jsem recept přehlédla. Zítra se pustím do výroby:-) Zuzana

      Vymazat
  2. hmmm.....,miluju tyhle domácí sirupy a zavařeniny,a bylinkování a tenhle sirupek se vám náramně povedl-je překrásně romantický-prostě romantické může být cokoli,co je děláno s láskou....mějte se moc krásně a ať už vysvitne i to sluníčko....zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti vyzerá nádherne a tá farba. Keď to zarobíš s vodou je to ako malinovka z ruží. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, vypadá lákavě. Nikdy by mě nenapadlo udělat z rebarbory sirup :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva :) no super..Dík za recept tu musím okoštovat :) Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, receptík vypadá opravdu lákavě. Sirup má i krásnou barvičku, určitě to bude dobrota. Anna

    OdpovědětVymazat
  7. MARTI, MOC HEZKY NAFOCENO.
    SIRUP BUDE JISTĚ VÝBORNÝ.
    JÁ DĚLÁVÁM BEZOVÝ. TĚŠÍM SE NA ZAVAŘOVÁNÍ OKUREK, MARMELÁD ...
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Piękny kolor ma ten rabarbarowy syrop i pięknie przyozdobiłaś butelki. A ja właśnie dziś upiekłam ciasto z rabarbarem i słodką pianką z białek.
    Przepis na syrop zapisuję w zeszyciku i postaram się go przygotować.
    Pozdrawiam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasná barva sirupu! Rebarboru miluju. To musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  10. Rebarbora mi tu roste cely rok a kolikrat uz nevim co sni ale ze se z ni da udelat sirup to me nikdy nenapadlo .Dekuji za recept urcite vyzkousim ale az koupim cukr.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně ozdobené, fakt. Nestačím koukat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, ty mi děláš chutě! Sama rebarboru nemám, že bych vyplenila mamce zahradu :o) Povedla se ti naprosto úžasná, a letos i módní barvička :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Marti to je náramný recept! Děkuji moc ráda zkusím .-) Mohu se ještě zeptat, jak uchováváš? V lednici? Mám takové ty lahve z ikea s patentním uzávěrem, tak zda je raději dát do chladu a nebo postačí špajzka (ale v téhle příšerné morně co je venku, je to asi jak v lednici) :-) Děkuji a pěkný start nového týdne přeji :-) Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, sirup vypadá tuze lákavě ... a navíc nádherně nafoceno a naaranžováno! Chystám se na koláč, ten mám moc ráda. Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za recept. Vypadá celkem jednoduše. rebarbory máme na zahrádce dost, tak proč nezkusit sirup.

    OdpovědětVymazat
  16. Normálně tu slintám... to musí být dobrota... rebarboru minuluju, maminka umí vynikající koláč, už máme jednu várku za sebou a dala bych si zas... díky za zajímavý recept, ráda zkusím! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  17. Teda, zase nejaký zaujímavý recept. Už ma neprekvapuje, že u Teba vždy nájdem niečo nové a tak krásne pripravené.
    Pekný deň. :)
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  18. Překrásné balení, to je snad i škoda otvírat.:-) Moc děkuji za recept!
    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  19. Rebarboru mám ráda,ale na zahradě mám jen takové "niti".Recept je zajímavý a určitě chutný..
    Hezký den
    Daška

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...