pátek 13. července 2012

Umění nedělat nic...

Přeji Vám mé milé příjemný pozdní páteční večer. Nevím jak u vás, ale u nás je od včerejška střídavě větrno a deštivo. Zima není, to ne, ale na nějaké dlouhé pobyty venku to nebylo. Dneska jsem si udělala den, kdy jsem se jen tzv. "poflakovala" - protože i ..."nedělat nic"... je umění. Pořídila jsem pro vás alespoň několik momentek z naší zahrádky, jak jsem kdysi zjara slíbila.

☁ ☂ ☁ ☂ ☁ ☂ ☁






Tyto fotky mám hrozně ráda ... dešťové kapky... nic víc netřeba dodávat...






Naše porosty...






Držte si klobouky dámy...
  



Naše dnešní návštěva na zahrádce ... manžel na mě volal, ať se jdu honem na něco podívat...nikdy v životě jsem ještě takovou housenku neviděla...



Bílá hortenzie začíná krásně nakvétat...




Zato fuchsie už je nádherně v květu...




Někdo to může nazvat džunglí, ale nám se moc líbí, že už to máme takto porostlé a zarostlé...
Můstek přes jezírko dělal můj tatínek...je to 100% ruční práce...
Máme krásnou vzpomínku...
~~~~



☁ ☂ ☁ ☂ ☁ ☂ ☁ ☂ ☁


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

32 komentářů:

  1. Marti, nádherná záhradka, kiež bych aj ja mala doma takú "džunglu". Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka...ahojky, moc děkuji za tvá milá slova. Krásný víkend, pa Martina

      Vymazat
  2. Nádherné momentky!Nádherná zahrada!hezký večer přeji.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Věruško...moc děkuji za milou pochvalu, Krásný víkend, pa Martina

      Vymazat
  3. Ahoj Marti, nádherná zahrádka. Myslím, že leckdo popotahuje rostlinky očima, aby už měl takovou džungli. U nás se o ní starají ovocné stromy.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani...moc děkuji. Jen si nemysli, naše "skvělá" sousedka pro to nemá pochopení, ale nám je to jedno ☺ pa pa Martina

      Vymazat
  4. Krásnou zahradu máte, Marti! Také mám ráda vše zarostlé a různá zákoutí a jezírko... úžasný relax! A moc se mi líbila borůvková reportáž, pastva pro smysly, jsi pokušitelka! Prima konec týdne. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru, opravdu ze ♥ ti děkuji za milá pochvalná slovíčka. Přeji ti krásný víkend, pa pa Martina

      Vymazat
  5. Krása-to zátiší s mostíkem je nádherné!Hortenzii i tu ozdobnou trávu(nevím,jak se jmenuje:-)mám také.A co se týče nicnedělání tak to ti závidím-to mi moc nejde:-)Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo...děkuji ti moc za pochvalu. To víš, já už si můžu občas "nic nedělat" dovolit, protože mám už velikou dceru, ale když byla malá jako tvoje dětičky, tak to také nešlo ☺ Neboj, i ty se dočkáš. Pa pa Martina

      Vymazat
  6. Marti, to je nádherná zahrádka. Ten mostek přes jezírko je úplně úžasný :-) Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko...děkuji moc ! Ano, můstek mám moc ráda, je to milá vzpomínka. Pa Martina

      Vymazat
  7. Ahoj Martinko,
    je vidět, že si užíváš porázdniny!!!!
    Fotky jsou úžasné,
    Tvoje papučky se mi moooooooooooc líbí!!
    Tak krásné letní dny Ti přeji a hezký víkend!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarunko...máš pravdu, prázdniny si užívám. Zrovna dneska budu mýt okna ☺☺☺ . Děkuji ti moc za pochvalu, protože od tebe je to jako státní vyznamenání. Pa pa zlatíčko, brzy napíšu mailík. Krásný víkend, Martina

      Vymazat
  8. Žádná džungle---NÁDHERA to je :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Martino,
    máte pravdu, i lenošit se musí umět. Vy to taky neumíte :-) Protože ty krásné fotky, které jste nám zprostředkovala, se "nicneděláním" opravdu nazvat nedají.¨
    Já to mám taky tak. Jenom si sednu - tu padne oko na začouzené sklo krbu, tu na drobky pod stolem, tu na skomírající kytky... Pořád je něco :-)
    Ale zase na druhou stranu - i toto vylepšování je někdy relax :-)
    Moc hezký blog.
    Příjemné léto
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to přesně tak, tak jste napsala. Vlastně takové to vylepšování je pro mě to nic nedělání...relaxování. Děkuji moc za pochvalu blogu, jsem šťastná, že se tu lidičkám líbí. Krásnou neděli, Martina

      Vymazat
  10. Milá Mrtinko krásně jsem se u Těbe pokochala zahrádkou.
    Nic nedělat je vážně umění:) přeji krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško...děkuji moc za pochvalu zahrádky. Původně byla na místě naší zahrádky skládka, tak si dokážeš představit, co to bylo. Ručně jsme s manželem přesívali 8 tatrovek hlíny. Ale je to už 11 let a teď teprve to začíná být vzrostlé. Krásnou neděli, Martina

      Vymazat
  11. Ja som "milovník džunglí" - máš nádhernú záhradu . Fotky sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nani...tak to je super, mně se také džungle moc líbí ☺ Krásnou neděli, Martina

      Vymazat
  12. Matinko, to je nádherná zahrada a ne žádná džungle. Krásné fotečky moc se ti povedly. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuško...moc děkuji za pochvalu. Krásnou neděli, Martina

      Vymazat
  13. Martinko máš pohádkovou zahradu. Krásné fotky. Těším se na další zákoutí, která nám ukážeš. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuško...velmi pěkně ti děkuji za pochvalu zahrádky, však jsme se na ní s manželem doslova nadřeli, pa Martina

      Vymazat
  14. Martinko máte úžasnou zahradu, už se těším na další fotky. Můstek co dělal tatínek je nádherný.. krásné dny má milá ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ditunko...DĚKUJI TI MOC !!! Ano, můstek je krásný, vždyť kolem sousedé si brali za inspiraci. Pa pa Martina

      Vymazat
  15. Moc krásná zahrada a můstek jůůů taky si takový přejí ..snad někdy.Děkují za poslaná srdíčka a obětí ..moc pozdravují celou rodinku papa Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájo...moc moc děkuji za krásná milá slovíčka. Pohodový nový týden, Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...