neděle 8. července 2012

Letní shakespearovské slavnosti ... RICHARD III.

Krásnou neděli mé milé. Během prázdnin máme dostatečný čas i  na tzv. kulturní vyžití ☺ Dlouho jsem si přála navštívit představení na Pražském hradě v rámci Letních shakespearovských slavností. A včera se mi sen splnil. Byli jsme na dramatu Richard III. Trošku jsem se bála, aby nám zážitek nepokazilo počasí, ale déšť se nekonal, a tak vše proběhlo na 1 s hvězdičkou.
Herecké obsazení bylo skvostné, v čele s Jiřím Langmajerem jako Richardem III.
Bohužel bylo při představení zakázáno fotit, tak jsem alespoň udělala pár snímků nočního Chrámu svatého Víta. Je to taková nádhera, která mě nikdy nepřestane udivovat.
Vraceli jsme se až  těsně před půlnocí, takže to byl zážitek opravdu kouzelný.
Pojďte se se mnou projít nočním Pražským hradem... zvu Vás na procházku...

♥♥♥

♥♥♥


♥♥♥


♥♥♥
Pár snímků jsem stihla ještě než představení začalo, ale měli jsme naspěch, takže víc za denního světla jsem vyfotit nestačila...

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

Stejně jsou ty noční snímky krásnější...


♥♥♥


♥♥♥


♥♥♥

A nakonec pohled na Národní divadlo ...


Vůbec se nedivím turistům, že tu naši krásnou Prahu tak rádi navštěvují
Je opravdu kouzelná...♥♥♥



 
Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

16 komentářů:

  1. Martinko, to musela byt krasna akce. Shakespeara mam moc rada a v takovemto prostredi to muselo byt o to hezci. Preji krasnou nedeli, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katuško... bylo to opravdu nádherné představení. Určitě se tam někdy ráda vrátím. Krásné dny, Martina

      Vymazat
  2. Nádhera,do Prahy musíme dětičky také vzít,ted když u tebe vidím ty fotky,tak mi nad nimi srdíčko až plesá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaelko...určitě děti vezmi do Prahy, je tam spousta míst, kde se dětem bude líbit, pa pa Martina

      Vymazat
  3. Tak to jsem ráda, že se líbilo. Sama mám koupené lístky na Slezkoostravský hrad
    na konci července a také se moc těším. V Praze jsem byla na Králi Learovi
    a Romeo a Julii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri...moc se nám líbilo. S dcerou jsme si zrovna říkaly, že bychom chtěly vidět také Romea a Julii, ale to se letos v Praze nehraje. Krásné dny, Martina

      Vymazat
  4. Martinko, krásné fotky a určitě kouzelný divadelní zážitek. Ač jsem z Prahy, tak ještě jsem tyto slavnosti nenavštívila.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuško...bylo tam nádherně a pokudmůžu radit, tak se někdy na představení na Hrad vydej. Má to své kouzlo, pa pa Martina

      Vymazat
  5. Martinko....věřím,že máš z představení krásný zážitek.Fotky jsou opravdu nádherné.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janinko...představení bylo opravdu krásné a ten noční návrat...sen. Měj krásné dny, pa Martina

      Vymazat
  6. Martinko,
    musel to být nádherný kulturní zážitek !
    Tak i nadále užívej prázdnin a poděl se s námi o své zážitky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko...děkuji za krásný komentář. Budu se snažit se o zážitky dělit. Teď mám ale na plánu generální úklid, takže "nic moc", ale je to bohužel potřeba. Krásné dny, pa Martina

      Vymazat
  7. Ach tá Praha, je naozaj krásna a predstavenie Ti veľmi závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko...moc děkuji za milá slova, Praha je oprvdu nádherná. Mám ji moc ráda. Krásné dny, Martina

      Vymazat
  8. Ach tá Praha, je prekrásna a divadelné predstavenie Ti veľmi závidím.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...