pondělí 23. července 2012

Slečny balerínky podruhé...

Příjemné slunečné pondělí mé milé. Moc Vás zdravím po upršeném víkendu.Snad se nám dnes vrací léto...alespoň u nás je krásně sluníčko a teplíčko. Hned je ten den veselejší.
Před chvilkou jsem dokončila své druhé balerínky. Mají takovou zvláštní švestkovou barvu a abych pravdu řekla, tak na pobíhání po domě jsou trošku praktičtější, právě vzhledem ke své barvě.
Ty světlounce modré si nechám jen na polehávání na sedačce.

 ♥









 










 



Moje milé...velmi Vám děkuji za nádherné komentáře, které mi tu necháváte... ♥♥♥

DĚKUJI !!!

 Velikou radost mi také udělalo, že můj blog překročil hranici 100 příznivců...

DĚKUJI !!!



 
 
 
Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina  

22 komentářů:

  1. Hmmm, to je těžká romantika... krásné, krásné, krásné! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Opět nádhera :)tleskám :).....nebyl by i návod ?
    Přeji pěkný sluneční den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni...moc moc děkuji. Popřemýšlím a návod nějak sestavím. S dalším typem balerínek ho vložím ☺ Mějte se fajn, Martina

      Vymazat
  3. Marti, tak to je krása a ještě v mé zamilované barvě. V nich musí být nožky jak v pokojíčku. Taky bych prosila o návod. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuško...moc děkuji !!! Barva je opravdu zvláštní - taková hnědo/starorůžovo/švestková ☺ Krásný týden, Martina
      Návod udělám...

      Vymazat
  4. Martinko, jsou krasne. Moc se mi libi barvicka, ktera je nejen prakticka, ale i moc hezka. Kdyby jsi mela navod, tak bych taky rada - myslim, ze by byly idealni na cestovani :o) Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katuško...děkuji ti velmi pěkně za milá slova. Návod dám nějak dohromady a vložím. A na cestování by byly opravdu fajn. Krásné prázdninové dny, Martina

      Vymazat
  5. Très joli petits chaussons ! Le blog aussi est très joli.
    Merci de suivre mon blog.
    Il faudra mettre le lien avec votre photo pour qu'on sache qui vous êtes.
    Bonne semaine.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chère Anne ... Je suis également très heureux de vous rencontrer. Aujourd'hui, je regarde tous les jours sur votre blog merveilleux. Il ya beaucoup pour moi une source d'inspiration merveilleuse. Je vous souhaite une semaine de détente du cœur, ont une grande Martina ♥

      Vymazat
  6. Martinko nedivím se,že už jsou druhé jsou totiž naprosto bombové!Jinak moc gratuluji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Michalko...děkuji ti moc za pochvalu, měj se fajn, Martina

      Vymazat
  7. Martinko jsou opravdu krásné a nožky máš jistě jako v pokojíku.Prosím,prosím o návod by nebyl.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jiři...moc ti děkuji za milá slova. Slíbila jsem, že návod udělám, tak pak ho sem hodím. Krásný den, Martina

      Vymazat
  8. Martinko, snad se neurazíš, ale při pohledu na tvé kouzelné botičky jsem si uvědomila, že popis je vlastně totožný s těmi nepříjemnými a nevzhlednými papučemi z roztrhaných punčoch, které se kdysi vyráběly... Tenkrát nebyla k sehnání ani kloudná příze... Ty tvoje jsou jako zosobněná pohoda a odpočinek (to ty krásné fotky).
    Jinak se s tebou chci podělit o všechnu tu chválu a ovace, které jsem sklidila díky tvé zmrzlince! Kvůli naší Terce jsem do poloviny přidala jahody a ona mě pochválila za ten mandlový karamel... Díky!
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helinko...máš pravdu, už se takové papuče kdysi dělávaly. Někdy z chemlonu, někdy z punčoch...fuj ☺ Teď máme tu výhodu, že je na výběr plno barviček a samozřejmě i kvalita příze je úplně někde jinde.
      Jééé a jsem moc ráda, že zmrzlinka chutnala. I u nás se po ní jen zaprášila a teď abych dělala novou. Přidám čokoládu ve vločkách i tekutou.
      Moje milá...měj se fajn, pa pa ♥, Martina

      Vymazat
  9. Dobrý večer Martinko,opět přenádherné papučky,ale já stále moc moc prosím o nívod.na ty první mi stále nic nepřišlo:(:(Můžu znovu prosit?Joooooo a mohu-li být směla,neposílala jste soitěžní foto do dámského časopisu?Myslím,že jsem narazila na fotečku,kde jste asi s manželem:)Mějte krásný večer Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko...moc mě to mrzí, že se nemůžeme dohonit s tím návodem. Včera jsem ho znovu poslala, tak snad už ho máte. Andrejko...krásný den, Martina
      A do časopisu jsme nic neposílali ☺☺☺...♥

      Vymazat
  10. Marti jsou jemné krásné prostě ÚŽASNÉ. :O) Martina

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krásné balerínky....paráda:-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...