pondělí 2. července 2012

Čas na čaj...


Posílám Vám mé milé voňavý lipový pozdrav od nás ze zahrádky. Včera jsem dodělala další z mých oblíbených sirupů ... tentokrát lipový. Je velmi lahodný, ale snad nejvíc se mi líbí jeho barva. Je taková medově růžová ♠♠♠
Musela jsem ho samozřejmě hned ochutnat, a proto jsem si udělala bylinkový čajík. My jsme taková čajová rodina. Máme rádi čaje bylinné i dobrý černý čaj. Jen ty ovocné nám nejedou, myslím  ty kupované. Zkrátka "Čas na čaj" si vždy uděláme, a rádi ! ♠♠♠




Před nedávnem jsem koupila kostky z třtinového cukru. Jsou asi o kapánek zdravější, ale hlavně se mi moc líbily. Jsem někdy marnivá, já vím...☺


Ale řekněte samy...nevypadají nádherně...☺☺☺



Moje milé...utíkám zase něco dělat...
Připravuji rybíz na marmeládku...
Tak třeba zase zítra...
Pa pa pa
♠♠♠


♠♠♠


♠♠♠


 


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

 

30 komentářů:

  1. Martino, krásně to máš nafocené. A ten třtinový cukr vypadá fakt dobře a ještě to pomyšlení, že je zdravější.... My jsme taky čajový v kterékoli roční a denní době. měj se hezky a ať Ti to všechno pěkně jde od ruky. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Slávko...děkuji ti moc za hezká slova. Zítra jde na řadu rybízek. Krásný večer, Martina

      Vymazat
  2. Martinka, sirup vyzerá božsky a určite aj tak chutí. Si moc šikovná. Krásne si to nafotila a nadekorovala. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajka...moc ti děkuji za pochvalu, měj se krásně, Martina

      Vymazat
  3. Ahoj Martino
    Čaj je asi moc dobrý,stačí jen projít pod stromy a ucítit tu nádhernou vůni.Já mám pomalu mátový sirup vypitý.V těchto horkých dnech se bezva hodil s kostkama ledu.Až obroste máta tak udělám znovu.No a ten lipový asi taky vyzkouším.Měj se Marťula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, vloni jsem dělala také mátovo-meduňkový sirup. Letos mi ale i máta i meduňka vymrzly. Musela jsem koupit nové sazenice, ale nejsou ještě tak velké. Měj krásný večer, Martina

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, sirup vypadá výborně a určitě i výborně chutná.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani...je opravdu chuťově vynikající. Děkuji za pochvalu, měj krásný večer, u nás je teď příšerná bouřka, pa Martina

      Vymazat
  5. Milá Martino,

    hezké a milé posezeníčko :-) Taky bych si dala říct.
    Užívejte si léta a ať se marmeláda vydaří.
    S pozdravem

    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, děkuji za milá slova. Krásný den ti přeji, Martina

      Vymazat
  6. Lipovy caj jsem nemela asi uz od detstvi kdy nam ho delavala babicka,ma hezkou barvu.U nas je cukr jenom z cukrove trtiny,delaji ho bily,surovy jako mas ty,svetle hnedy a tmavo hnedy.Ted se pustis do marmelady ta se bude hodit na chleba k caji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ello, především tě moc vítám mezi své čtenářky. Jsi z dálky, což je úžasné. Přesně tak, marmeládka na chléb, ale i na vánoční pečivo se bude hodit. Přeji krásný den, Martina

      Vymazat
  7. Martinko,
    k tobě na lipový čaj bych se nechala pozvat hned :-)
    Máš to všechno tak krásně nafocené , nazdobené a ten kostkový třtinový doslova nemá chybu :-)
    Také tyhle bylinkové čaje, sirupy můžu ;-)
    Krásnou dovolenou a také někdy nezapomeň jen tak odpočívat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ilonko...klidně bych tě pozvala na čajík, to není pro mě problém ☺ To víš, že se budu snažit odpočívat, i když přes léto je tolik práce... Měj krásný den, Martina

      Vymazat
  8. Teda, lipový sirupe, no, to bych si taky dala říct... ten třtinový kostkový cukr je dost dobrý, nejdřív jsem si sice myslela, že to máš opečené kostičky chleba :o) ale člověk občas musí být marnivý, život je pak hned veselejší... krásné léto! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni...moc děkuji za tvá milá slovíčka, někdy jsem opravdu marnivá až hrůza, ale přesně jak píšeš...dělám si život veselejší ☺ Měj krásné dny bez ratolestí, pa Martina

      Vymazat
  9. Milá Martinko,
    přeji, ať máte vždy "čas na čaj" !
    Lipový už mi také stojí v polici...mám ho moc ráda...
    Krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarunko...děkujeme za přání.U nás kvete lípa trošku později, tak proto jsem ho dělala až teď. Měj se krásně, pa Martina

      Vymazat
  10. Martinko tvůj lipový sirup vypadá úžasně, máš to krásně nafocené a kostky třinového cukru parádní má milá.. krásné dny a užívej prázdniny papa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ditunko...děkuji ti moc za pochvalu. Prázdniny zatím užívám v pohodě. Tchýňuška má ve čtvrtek oslavu kulatin, tak se i rozšoupneme ☺ Měj krásné dny a Terince s Marečkem posílám pusénku, pa Martina

      Vymazat
  11. Příjemný letní osvěžující příspěvek z kterého dýchá krásná pohoda. Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti...děkuji za tvou milou návštěvu...přijď zas!!! Martina

      Vymazat
  12. Marti, tak to musí být dobrůtka. Hlavně asi osvěží v těchto horkých letních dnech :-) Krásný večer, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alčo...je opravdu moc dobrý a ještě lepší je v chladných podzimních a zimních dnech, takže lahvičky jsou pečlivě uskladněny. Krásný večer, Martina

      Vymazat
  13. Ahojky Marti,lipový čaj i sirupek mám taky moc ráda,jen nemám takové pěkné skleničky jako ty. Je u Tebe moc krásně,chodím sem čerpat energii.Krásné letní dny.Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko...moc moc děkuji za tvou milou návštěvu. Jsem šťastná, že sem ráda chodíš, vždyť jsi tu také vždy velmi vítána. Měj krásné dny, Martina

      Vymazat
  14. Milá Martinko, kdo by takovému pozvání odolal! Nádhera a ta vůně lípy... A s tím cukrem se musím smát, tu a tak si koupím (většinou v Německu) cukr hnědý nebo i bílý, co vypadá jako krystaly ledu, nebo je maličkých homolkách, a to u nás čaj ani kávu nikdo nesladí :o), ale ve skleněné cukřence tak nádherně vypadá... jsme holt holky marnivé :o)
    A ještě ti musím pochválit tu kabeličku, je kouzelná!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Helinko...Tak teď jsi zase rozesmála ty mě, protože ani u nás se nesladí...a v tom jsem právě marnivá. Když si něco usmyslím, musím to mít. Třeba mi to i nějaký čas trvá, chodím kolem toho, napoprvé to nekoupím, ale nakonec stejně neodolám ☺ Helinko...měj krásné dny, pa pa Martina

      Vymazat
  15. Treba dodržiavať pitný režim a lipový čaj v týchto horúcich dňoch veľmi osvieži. Martinka krásne fotky a veľmi sa mi páči vyzdobená fľaška so sirupom. Užívaj si krásne letné dni.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Janičko...pitný režim je nutný. Já miluji čistou vodu z kohoutku a právě i bylinné čaje. Měj krásné červencové dny, pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...