pondělí 30. července 2012

Vůně v červenci ~❀~ levandulová koupelová sůl

Moc Vás zdravím mé milé v předposledním červencovém dni. Opravdu mi ty prázdniny ubíhají neskutečně rychle. Mám v hlavě tolik nápadů, které bych ještě chtěla do konce srpna zrealizovat, ale nevím...nevím...
Dokonce i manžel, možná, dostal chuť na tu naši dlouho plánovanou úpravu horního patra. Včera jsme jeli obhlížet podlahy a barvy na výmalby. Terinka si promýšlí nový pokoj a já ložnici a hlavně mou dlouho žádanou pracovničku. Tak doufám, že se nám to všechno podaří. Ale jsem střízlivá a dávám tomu čas ...☺ tak do Vánoc ☺ Jasná věc je, že se Vám pak pochlubíme, jestli tedy bude čím ☺...
~~




 
Jak jsem psala před chvilkou, mám v hlavě spoustu plánů, a i když některé jsou jen úplně "pidi midi", na věci to nic nemění.
Jedním z nich bylo namíchání  levandulové koupelové soli. Našla jsem super recept a ...  už ji mám. Vždyť už víte, že s ničím moc neotálím, někdy jsem netrpělivá a chci zrealizovat nápad hned, abych se mohla těšit z výsledku co nejdřív. Jsem prostě typický blíženec...
A tak až budeme unaveni po práci, vlezeme si do vany s levandulovou solí a budeme relaxovat.





~~
Je to také výborný nápad na "hand made" dáreček. Škoda, že nemůžete přes monitor cítit tu vůni ... je přenádherná ... uklidňující ... a tak čistá ... Vlastně jedna z mých nejoblíbenějších vůní. Ještě mám ráda takové ty pudrové vůně a v parfémovaných vodách musím mít pižmo nebo bílé pižmo. To je záruka, že mi bude vůně sedět.






~~


Přeji Vám krásný slunečný den...
a zase brzy...
pa...

~~





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

28 komentářů:

  1. Martinko vůni levandule mám hrozně ráda,obzvlášt sprej,nedám na něj dopustit a před spaním vždy provoním celou ložnici-to se pak spinká!Krásné fotečky!!A držím palečky,ať se ti všechny ty nápady a sny zrealizují!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...děkuji za pochvalu...kéž by se nám to vše podařilo zrealizovat v rozumném čase, pa pa a krásný den, Martina

      Vymazat
  2. No nádhera...hned bych si nechala takovou koupel líbit :)
    Krásný sluneční den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni...moc děkuji. Přeji krásný den ♥, pa Martina

      Vymazat
  3. Nádherná vůně. Já si včera nasypala jen tak do dozičky na stůl a za chvíli to tu nádherně vonělo. A držím pěsti, aby se plnily sny ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...máš pravdu...je to nádherná vůně. Děkuji za tvou milou návštěvu ♥, pa Martina

      Vymazat
  4. Gorgeous pictures....the stars before are lovely...
    Have a nice week.
    Anna

    OdpovědětVymazat
  5. Gorgeous pictures....the stars before are lovely...
    Have a nice week.
    Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chère Anna ... très très beaucoup pour votre compliment. Have a nice day, bye Martin

      Vymazat
  6. Krásné záběry... díky nim mám pocit, že tu vůni stejně trošku cítím! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko...úplně jsi mně vykouzlila úsměv na tváři...děkuji, pa ♥, Martina

      Vymazat
  7. Martinka, levandulu mam velmi rada a jej krasnu vonu. Fotecky mas nádherné, skús ich prihlásiť do súťaže tu:http://home-decor-cz.blogspot.sk/2012/07/a-mame-pro-vas-dalsi-fotosoutez-ktera.html. Možno sa ti pošťastí. Pekné letné dni a držím palce s renováciou. Teším sa na fotky. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renuška...děkuji moc za pochvalu i za upozornění na soutěž. Měj se krásně, pa ♥, Martina

      Vymazat
  8. Martinko,
    u tebe je vždycky tak nějak odpočinkově příjemně !
    Máš nádherné fotečky a stále nové a nové nápady, které postupně realizuješ :-)
    Já už mám po dovče a abych pravdu řekla , moc jsme toho neudělala, nevytvořila , jen jsme výletovali a věnovali se dceři :-)
    Všechno má svůj čas !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko...udělala jsi mi velikou radost...protože mým cílem je především, abyste se vy, mé čitatelky, cítily příjemně ♥
      My jsme dnes udělali další krok k renovaci...podlahy jsou už doma...jupííí. Krásný večer, pa Martina

      Vymazat
  9. Ahoj Martino, pro nás milovnice levandule je to ideální příspěvek pro potěchu duše. Díky. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko...velmi pěkně děkuji za milá slova ♥, pa Martina

      Vymazat
  10. Ahoj Martinko, krásné fotečky. Také mám v plánu si koupelovou sůl s levandulí vytvořit. Snad to stihnu ještě tento týden :-) Krásné pondělí, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko...určitě si sůl vytvoř. Já když jsem ji míchala, tak to vonělo po celém domě ☺, měj se fajn, pa Martina

      Vymazat
  11. Martinko, tak nevím, asi jsem ráda, že má někdo podobné pocity jako já - hodně plánů a čas tak rychle letí...
    Levandulovou sůl jsem dělala před pár lety, díky tobě si to ráda zopakuji (doufám :o)). Překrásně si ji nafotila.
    Přeji vám, ať se podaří všechny plány a práce vám jde od ruky. S levandulovou solí bude relaxace jako pohádka.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helinko...je vidět, že jsme spřízněné duše ♥. Snad naše plány dostávají obrátky, podlaha už je doma, manžel sice trošku prská, jak je to všechno drahé...ale jak říkám, je to doma. Teď jen aby měl náladu začít ji pokládat. Helinko...krásné další dny týdne ti ze ♥ přeji, pa pa Martina

      Vymazat
  12. Relaxaci ve vaně bych si nechala líbit. To mi chybí už několik let. Krásné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko...já vím, moc bych ti tu zaslouženou relaxaci přála, pa pa ♥, Martina

      Vymazat
  13. Krááásné fotečky ... i u nás je vše prosycebo omamnou vůní levandulky a všemu vévodí barvička - jak jinak než levandulová ... Koupelovou sůl budu dnes míchat, právě jsem si dovezla čerstvou mořskou sůl, už se těším...
    Měj se krásně, Martinko! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marunko...přej, ať si namícháš tu nejlepší levandulkovou sůl. Já budu dělat ještě rozmarýnovou a s růžovými kvítky. Měj se fajn, pa ♥, Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...