sobota 14. prosince 2013

HM HOME ... MAGICAL TIME


Krásný dobrý den moje milé čtenářky.
V jednom z minulých příspěvků jsem psala,
že sháním ložní povlečení s peříčky...ale bohužel...úspěšná jsem nebyla.
Podařil se mi však jiný, neméně úžasný kup,
sehnala jsem v HM HOME v Praze na Příkopech

POVLEČENÍ S JELENY
PRO
MAGICAL TIME


( a ještě k tomu ve velké slevě...jupííí ☺)
Pro toto vánoční období jak stvořené!
Mám takovou radost,
těším se, až ho příští neděli povléknu,
bude krásně vonět
a nám s manželem se v něm budou zdát vánoční kouzelné sny.
Dokoupila jsem ještě malé polštářky do obýváku,
 krásnou lněnou utěrku do kuchyně a
 porcelánové tabulky s písmenky
J   O   Y
takže radost opravdu mám...a velikou ☺






Tak tady je pár detailů nového ložního prádla...
Ušité je opravdu krásně a precizně
 (někdy s tím je problém, u řady věcí mívám totiž pocit, že je šili "horkou" jehlou)
Teď už mi zbývá ho jen navonět v aviváži
a příští víkend už bude slavnostně povlečeno.





Zlatíčka, jdu si udělat kávu
a trošku si po náročném týdnu odpočinu.
Užijte si zítřejší třetí adventní neděli v klidu a pohodě !!!




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

9 komentářů:

  1. Martinko, to je překrásné, pod takovým povlečením se budou zdát jen samé krásné sny ..... škoda že HM Home není i v Ostravě ..... i když, to by mě asi vyšlo moc draze, :o):o):o) .... přeji ti krásný a pohodový třetí adventní víkend .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto oblečenie Ti z celého srdca závidím....ale prajem....je nádherné

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to je opravdu moc krásné povlečení. To se to bude spinkat...
    Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Návliečky sú naozaj krásne. H&M Home otvorili už aj v Bratislave, tak som tiež bola okukovať a kúpila som si návliečky na vankúš s vlkom. Krása. Bohužiaľ, výplne na tento rozmer mali vypredané, tak musím počkať. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. je krasne ,bude se v nem dobra spat.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná posteľná bielizeň, konečne sme sa dočkali aj na Slovensku. Už som bola omrknúť a klasický stav, keďže som neprišla v prvý deň, kobylky vykúpili čo som chcela ja :) No nevadí, snáď sa dočkám :) Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. No tak to je vážně nádherné povlečení,ještě jsem s tímto motivem neviděla.krásné:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, hmm dost dobré povlečení, inspirativní dárek pro myslivce a lesáky :D Krásné, určitě se vám v tom bude krásně snít. Pěknou neděli.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, tak to je pecka! To by u nás taky frčelo, manžel je myslivec :o) moc krásně jsi to nafotila! Krásnou adventní neděli, L.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...