sobota 21. prosince 2013

Sváteční snídaně


Krásné sváteční dobré ráno moje milé ...

I když do Štědrého dne zbývají ještě tři dny,
 tak já už mám sváteční čas teď.
No a k tomuto času patří i sváteční snídaně.
Protože ale můj muž není doma 
(nevěřili byste tomu, ale i když je šéfem prodeje v jedné gastro firmě, tak jeho zábavou je každoroční prodej vánočních kaprů)
a dcerka ještě spí,
tak si ji dávám sama...v klidu a tichu našeho domu.


A jaké že menu jsem si připravila?
Samozřejmě nechybí kávička a také čajík,
 a k tomu krajíček kovářského chleba s vánoční marmeládou
a malinko ovoce.
Musím říct, že celoročně během víkendů dělá snídani můj muž, 
ve všední den ji sice pro sebe a dceru dělám já (muž totiž vstává později ☺),
ale trošku ji odbývám, co si budeme povídat.
Takže  přípravu sváteční snídaně a její následnou konzumaci si vychutnávám v těchto dnech v poklidu své samoty.







Veliký dík patří Vám, které jste mi v minulém příspěvku napsaly krásná povzbuzující slova.
Vím, že nejsem ve svém trápení sama, že spousta z Vás má také své osobní bolístky,
a proto si nesmírně vážím toho, že jste si našly čas a svou podporu mi vyjádřily.
DĚKUJI !!!! ze ♥

Přeji Vám všem pokojný víkend,
užijte si ho v klidu a pohodě.





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

13 komentářů:

  1. Dobruuuu chut k tymto mnamotam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Martinko,
    já tedy dnes snídani nějak odbyla..ale Tvoje vypadá úžasně!!!
    Martinko, doufám, že Tvoje bolístka není nijak závažnáa vše se v dobré obrátí a bude dobře..
    Přeji Ti krásné sváteční poklidné chvíle papa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Jarunko...♥
      děkuji ti velmi za milá slova.
      Já vím, že každá z nás má nějaké to své trápení.
      Mě to postihlo právě teď před svátky, a možná právě proto to prožívám silněji.
      Jsem smutná, ale smutek si nevybírá, přijde ať je svátek nebo všední den a musí se odžít.
      Jsem s tím smířená a jsem trpělivá a počkám, že se situace snad vyřeší.
      Jarunko♥♥♥...užijte si u Vás doma krásné svátky.
      Martina

      Vymazat
  3. Martinko, úžasně jsi posnídala ...
    Poklidné svátky ti moc přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrou chuť :-) Z čehopak je ta vánoční marmeláda? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, přeji poklidnou Adventní neděli a klidné a šťastné svátky♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Som rada, keď sme všetci spolu, ale takéto rána len sama so sebou milujem. Užívaj si to Marti a netráp sa, všetko sa vyrieši. Aj keď riešenie určitej situácie momentálne nepoznáme, ono určite existuje. Krásny advent. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Martinko,ze srdce Ti přeji aby tě nic netrápilo a užila jsi si s rodinkou kouzelný vánoční čas v pohodě a ať se vám splní ta nejtajnější přání.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  8. Nebereš strávníky :o)? Mám tu tři zájemce :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Martinko
    Moc zdravím a doufám,že už je líp,než minule.
    Taky mám ráda víkendové a sváteční snídaně...hezky v klidu,žádný spěch.

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam. ;-) Marti, ať je líp! Pohodové vánoce a hlavně zdraví v novém roce! :-) ♥

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...