sobota 21. prosince 2013

Sváteční snídaně


Krásné sváteční dobré ráno moje milé ...

I když do Štědrého dne zbývají ještě tři dny,
 tak já už mám sváteční čas teď.
No a k tomuto času patří i sváteční snídaně.
Protože ale můj muž není doma 
(nevěřili byste tomu, ale i když je šéfem prodeje v jedné gastro firmě, tak jeho zábavou je každoroční prodej vánočních kaprů)
a dcerka ještě spí,
tak si ji dávám sama...v klidu a tichu našeho domu.


A jaké že menu jsem si připravila?
Samozřejmě nechybí kávička a také čajík,
 a k tomu krajíček kovářského chleba s vánoční marmeládou
a malinko ovoce.
Musím říct, že celoročně během víkendů dělá snídani můj muž, 
ve všední den ji sice pro sebe a dceru dělám já (muž totiž vstává později ☺),
ale trošku ji odbývám, co si budeme povídat.
Takže  přípravu sváteční snídaně a její následnou konzumaci si vychutnávám v těchto dnech v poklidu své samoty.







Veliký dík patří Vám, které jste mi v minulém příspěvku napsaly krásná povzbuzující slova.
Vím, že nejsem ve svém trápení sama, že spousta z Vás má také své osobní bolístky,
a proto si nesmírně vážím toho, že jste si našly čas a svou podporu mi vyjádřily.
DĚKUJI !!!! ze ♥

Přeji Vám všem pokojný víkend,
užijte si ho v klidu a pohodě.





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

13 komentářů:

  1. Dobruuuu chut k tymto mnamotam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzinko...děkuji pěkně.
      Pa pa Martina

      Vymazat
  2. Ahoj Martinko,
    já tedy dnes snídani nějak odbyla..ale Tvoje vypadá úžasně!!!
    Martinko, doufám, že Tvoje bolístka není nijak závažnáa vše se v dobré obrátí a bude dobře..
    Přeji Ti krásné sváteční poklidné chvíle papa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Jarunko...♥
      děkuji ti velmi za milá slova.
      Já vím, že každá z nás má nějaké to své trápení.
      Mě to postihlo právě teď před svátky, a možná právě proto to prožívám silněji.
      Jsem smutná, ale smutek si nevybírá, přijde ať je svátek nebo všední den a musí se odžít.
      Jsem s tím smířená a jsem trpělivá a počkám, že se situace snad vyřeší.
      Jarunko♥♥♥...užijte si u Vás doma krásné svátky.
      Martina

      Vymazat
  3. Martinko, úžasně jsi posnídala ...
    Poklidné svátky ti moc přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrou chuť :-) Z čehopak je ta vánoční marmeláda? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, přeji poklidnou Adventní neděli a klidné a šťastné svátky♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Som rada, keď sme všetci spolu, ale takéto rána len sama so sebou milujem. Užívaj si to Marti a netráp sa, všetko sa vyrieši. Aj keď riešenie určitej situácie momentálne nepoznáme, ono určite existuje. Krásny advent. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Martinko,ze srdce Ti přeji aby tě nic netrápilo a užila jsi si s rodinkou kouzelný vánoční čas v pohodě a ať se vám splní ta nejtajnější přání.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  8. Nebereš strávníky :o)? Mám tu tři zájemce :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Martinko
    Moc zdravím a doufám,že už je líp,než minule.
    Taky mám ráda víkendové a sváteční snídaně...hezky v klidu,žádný spěch.

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam. ;-) Marti, ať je líp! Pohodové vánoce a hlavně zdraví v novém roce! :-) ♥

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥