pondělí 20. července 2015

Nové zboží ...


do mého letního virtuálního marmeládového
KRÁMEČKU
"Moji šťastní andělé"

Snad už od první třídy jsem chtěla být učitelkou, ale hned v závěsu za tímto povoláním byla prodavačka.
Hrozně se mi líbil náš starý vesnický krám, kde paní krámská stála za pultem a zapisovala si ceny zboží pod sebe na obdélníkové papírky a sčítala je tak hbitě, jak jen to šlo...zkrátka staré dobré kupecké počty.
To psaní cen pod sebe i se všemi těmi drobnými halíři mě naprosto fascinovalo a mnohokrát jsem si ho doma také zkoušela. I proto nám (myslím tím naši generaci) nedělaly základní počty žádné potíže.
A ještě jedna věc se mi strašně líbila...a to krájení droždí z velké kostky a následné balení do stejnoměrných kostiček za padesátník nebo za korunu. Ráda jsem ho pak doma ujídala.


Dnešním novým zbožím do mého soukromého krámečku je marmeládka z bílého rybízu, zlatých rozinek a pomerančové kůry.
Jak ji nazvat ?
BĚLORYBÍZOVÁ ?
...dejme tomu,
tak tedy...
BĚLORYBÍZOVÁ S ROZINKAMI




Přeji Vám všem prima týden.





Objetí všem
Martina

8 komentářů:

  1. Marti moc zdravím,
    úžasný krámeček, to já mám také ráda. Mám v zimě v plánu vánoční trh u nás, nazdobit, pečený čaj, cukroví, koledy, prostě domácí vánoční trh. Jsem zvědavá jak to dopadne. Hrozně se mi líbí, jak v cizině, lidé otevřou své "dveře" a nabízí vlastnoruční výtvory, jídlo, atd....lidé se uvolní, popovídají....
    Měj se krásně Zuzka morkusovic
    PS: virtuálně prosím černorybízovou....

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny vypadají báječně, zkrátka k "sežrání" ...Tak ať se ti v krámečku daří a myslím, že budeš mít brzy vyprodáno!
    PS: Na těch fr. trzích jsme nakonec na chvíli byli, v podvečer a bylo to fajn:)

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, vše naprosto fantastické!! Splnil se Vám sen, druhé povolání - toto znám, jako malá jsem také strašně ráda prodávala...To vše se mi splnilo až v pozdějším věku, kdy se manžel stal majitelem prodejničky, vonělo to tam jako kdysi v těchto malých krámcích..../já ale při tom zůstala stále úřednicí a bylo to pro mne velké zpestření/. Krásně jste to vše vytvořila. Srdečně zdravím, Libuš F.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, to je nádherný krámek! Moc se mi líbí tvoje bílorybízová, díky za inspiraci, jen ze samotného rybízu nemám moc hezkou barvu, i když je dobrá...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, máš je moc krásný a určitě chutný. Musím ti napsat, že ta černorybízová s medem je výborná, promazávala jsem s ní teď o víkendu dort a fakt moc dobrá. děkuji za inspiraci.
    a prodávat bych taky chtěla. jen tak koláče, když někdo půjde kolem a já bych měla chuť upéct navíc, tak vyvěsit cedulku Domácí koláč s ...... Jen si moc nedovedu představit co všechno bych musela splnit aby to šlo. takže asi jen sen.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, opět úžasné!!!! Já si jako malá hrávala ráda na obchůdek. Vzali jsme si papíry, z těch jsme si venku dělali kornoutky. Do kornoutků jsme dávali písek, různá semínka, chmíří z pampelišek, no prostě co nás napadlo. To vše jsme vystavili na veliký kámen a prodávali do aleluje. Když se vše prodalo, jelo se pro nové zboží - na pole, na louku, na zahrádku :-) Na tyhle chvilky moc ráda vzpomínám. Jo, a to droždí jsem milovala. Když jsem jako studentka pracovala v krámě na brigádě, pamatuji si, jak jsme ve skladě z té veliké kostky droždí krájeli vlascem a dělali menší balíčky. A sem tam jsme s kamarádkou uždíbly :-) Virtuální krámek je úžasný a jedna věc libovější než druhá :-) Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, môžem prísť na nákup? Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...